Ráno
Rozespalá jsem vylezla z postele si do kuchyně uvařit po dlouhé době čaj. Když jsem procházela kolem lednice, byl tam vzkaz.
Ze školy běž nakoupit a cestou do školy vynes koš. - xoxo Táta
Nemyslím si, že táta zná význam slova xoxo a vážně nevím od koho to vzal. Nikdy jsem tohle spojení nepoužila. Myslím..
No, k tomu lístku byly i peníze se seznamem potravin. Ty teda škrabeš..
Postavila jsem si konvici na vodu a šla do koupelny udělat ranní hygienu.
****
Borůvka a ostružina nebo švestka a skořice? Rozhodovala jsem s dvěma krabičkama čajů v rukách. No co, víc ovoce nikdy nikomu neublížilo.
*Cink*
Kdo by mi psal v 6:45?
Čtenář : Dobré ráno ❤
Ty teda víš, jak zapůsobit.
Malířka : Dobré :)
Čtenář : Co tak brzo vzhůru?
Malířka : Budík..
Čtenář : Nedá se mu odolat, co?
Malířka : Jo, je to příšernýNic mi pak už nenapsal, tak jsem se šla nachystat věci do školy.
****
,,Posaďte se."
Matika, doufám, že po mně nebude chtít tentokrát látku. Spíš doufej, že ti nic neudělá Kate.
,,Mám pro vás šťastnou zprávu." Test se odložil na týden? ,,za dva měsíce jedeme do Paříže!" Já jsem asi špatně slyšela.
,,Byl z vás už někdo v Paříži?" Zvedni tu ruku!
,,Super Ellie! Můžeš mi pomáhat s prováděním."
,,Myslím, že to zvládnete v pořádku sama."
,,Ale ne! Bude sranda."
,,Jo," odpověděla jsem. ,,bude sranda," zašeptala jsem si už pro sebe.,,Byl z vás ještě někdo v Paříži?"
Chvilku koukala po třídě, ale nikdo nic. ,,Nevadí. Tak, dneska se učit nebudeme, musíme probrat tu Francii," radostně se usmála.
Přemýšleli jste někdy nad tím, co je to za kombinaci učit matematiku a francouzštinu?
Dala bych si jahodovej dort se šlehačkou. Cože? Co to zas melu? Ale i když.. mám celkem chuť na jahodový dort. Se šlehačkou.
ČTEŠ
Coffee Girl [CZ] ✔
Novela Juvenil[PROBÍHÁ KOREKCE] Kniha se přepisuje. Budou přidané postavy a upravená CELÁ dějová linie! Nemusíte hlásit neustálé chyby, příběh bude nahrazen novým! Jediné, co je kdy dělilo, byla vzdálenost od stolu ke stolu necelých padesát metrů a z poloviny vyp...