#19. Kapitola✔✔

10K 871 9
                                    

,,Tady zatoč doprava," ukázala jsem prstem na dálnici.
,,Jasný."

Taky znáte ten pocit, když už neprší a chodníky usychají a fouká chladný vítr? Jo, je to úžasný.

,,Druhý dům zleva. Ten bílý," zase jsem ukázala přes přední sklo auta.

Když zastavil před domem, kde bydlím, tak jsem bez rozloučení vystoupila. Myslela jsem si, že Chris odjede, ale vystoupil taky.

Stál ke mně zády, ale i tak jsem cítila, že se na mě dívá smutným pohledem.

Měla jsem k odchodu, ale on mě chytil za zápěstí a otočil si mě k sobě. Byli jsme tak blízko, že by se mezi nás nevlezl ani papír. A mně jenom stačilo, že jsem cítila jeho dech na mé tváři a nemohla jsem uvěřit tomu, že pořád drží mou ruku. A ještě když na mě koukaly ty jeho úžasný modrý oči.

,,Promiň," zašeptal.
,,Za co?"
,,Ty víš.."

,,Jo, to je v pohodě," usmála jsem se.
,,Jsme okay?" upřel svůj pohled na mě.
,,Jsme okay."

,,Dobře," opřel svoje čelo o mé a dlouze mě na něj políbil. A co mě takhle políbit na rty?

,,Uvidíme se zítra?" zamumlal mi do vlasů.
,,Stoprocentně."
,,Tak ahoj."
,,Ahoj."

Pustil mou ruku, odtáhl se, nasedl zpátky do auta a odjel. ,,Aww," zasnila jsem se.

•••

,,Jsem doma!"
,,Kde jsi? A proč si celá zmoklá? To ses nikam neschovala? A proč si mi nezavolala?"
,,Tati, jsem v pořádku.."
,,Jak ses dostala domů?"

,,Autem."
,,Koho bylo to auto?"
,,Kamarád mě odvezl."
,,Kamarád?"
,,Ano, kamarád. Jsme spolužáci."
,,Jak se jmenuje?"
,,Tati.."

,,Promiň, měl jsem o tebe strach. Nakoupilas?"
,,Cože?"
,,Ráno jsem ti tady nechával vzkaz. Nevšimla sis ho?"
,,Po škole jsem šla za Amy, a pak začalo pršet a já.. jsem to jaksi nestihla."
,,No, nevadí. Objednej si pizzu."
,,Dobře," zasmála jsem se.

,,A rychle sundej to mokrý oblečení a hoď ho do pračky."
,,Rozumím."
,,Uvidíme se ráno. Ahoj."
,,Měj se," zamávala jsem mu.

Malířka : Pizza, film, u mě?
Čtenář : To zní dobře <3
Malířka : Co píšeš za jízdy!
Čtenář : Zácpa na hlavní..

Coffee Girl [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat