#77. Kapitola✔

5.6K 494 30
                                    

Promnula jsem oči a následně je otevřela. Byla tma. Po slepu jsem nahmatala mobil a podívala se, kolik je hodin. Pět ráno. Co mám v tuhle dobu jako dělat? Nemůžu být přece už vzhůru, je strašně brzo.

Ale i tak jsem vstala a šla se po domě trošku porozhlédnout. Nebyla jsem tady přece týden..

Šla jsem potichu po schodech dolů, abych zbytečně nedělala po domě rachot a zamířila jsem do kuchyně. Otevřela jsem ledničku a hned co mě při mé noční obhlídce po době oslnilo bylo světlo z té velké plechové věci.

Vytáhla jsem z lednice džus, který vypadal, že by ještě neměla končit jeho trvanlivost. Ani jsem nezkoumala, jestli to je prošlé. Prostě jsem se napila z krabice.

Po mém radostném zjištění, že džus je v naprostém pořádku jsem ho vrátila a šla na čerstvý vzduch na zahradu.

Sedla jsem si jenom na židli a koukala před sebe na mokrý trávník. Pomalu jsem se ani nepohla. Ani nevím, co mě na tom trávníku tak zaujalo. Jen jsem na něho koukala a přišla si jako naprostý blázen.

Zavrtěla jsem hlavou a vrátila se zpátky do reality. Začaly mě studit nohy, protože jsem byla bosá, tak jsem zalezla zpátky do domu.

•••

,,Dobré ráno, Ellie."
,,Dobré." odpověděla jsem tátovi a sedla si vedle něho v kuchyni.
,,Nešla si někam ráno?"
,,Jo, asi v pět.." zaváhala jsem.
,,Cos dělala vzhůru?"
,,Vzbudila jsem se a nemohla usnout, tak jsem šla jenom do kuchyně a na zahradu."

,,Nebyla ti zima?"
,,Trošku. Strávila jsem tam jen pár minut."
,,Nechci, aby si hned po příjezdu domů byla nachlazená."
,,Já vím, tati. Jsem ráda, že se o mně tolik zajímáš." usmála jsem se.

,,Víš co mě tak napadlo, Ellie?"
,,Povídej."
,,Nepřemýšlela si někdy o tom, že by jsme se přestěhovali do menšího domu? Chci tím říct, že máme zbytečně velký dům a je to zbytečné."
,,Cože? Ne. Nepřestěhuju se nikam.. miluju to tady. Máma by nechtěla, aby jsme tenhle dům opustili.."

,,Já vím, že ne. Ale co já s tím domem budu potom dělat až se odstěhuješ?"
,,Tak mi ho nechej."
,,Jak to myslíš?"
,,Tak až se jednou vezmu, budu mít děti, tak by tady mohly vyrůstat, ne? Si to vem, jsme na předměstí, školu tady mají blízko.." pokrčila jsem rameny a šla si připravit kafe.

,,Myslíš, že budeš pořád s Chrisem?"
,,Neodbočuj od tématu."
,,Beru to obecně.."
,,Doufám, že jo."

,,Takže kdyby sis nechala dům ty, tak bych se musel odstěhovat já.. ale kam?"
,,Tati. Nemám dodělanou ani střední a ty už uvažuješ kam se budeš stěhovat.."
,,Jenom přemýšlím do předu.."
,,Tak trošku brzdi."
,,Asi máš pravdu. Je ještě brzo."

,,Kam se vůbec večer vypařila Amy?"
,,Šla domů. Tys přece usla.."
,,Měla bych se jí za to omluvit."
,,Tak za ní jdi."
,,Dobrý nápad."
_____________________________

Děkuju za 150K+ reads a 500+ followers ❤❤

Coffee Girl [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat