#58. Kapitola✔

8.1K 612 20
                                    

Tenhle den byl opravdu náročný. Už co se týká samotné cesty a hned se někam vydat nebo jít ještě večer ven. Samozřejmě, že si nestěžuju, bylo to prima. Podívala jsem se na mobil s zjistila, že jsou tři ráno. A nemůžu usnout.

Pomalu jsem vstala z postele, abych nevzbudila Chrise. Z gauče jsem si vzala deku a šla na balkón.

Sedla jsem si do křesla a koukala před sebe. Všude tma. Jenom lampy svítily a občas projelo nějaký auto kolem.

Takový pocit jsem dlouho nezažila. Být někde sama a takhle si popřemýšlet.

Někdo otevřel dveře z vedlejšího pokoje. Sama ani nevím, kdo má kde pokoj. ,,Ellie?"
,,Co?" otočila jsem pohled na dotyčnou osobu. ,,Kate? Co chceš? Na fackování opravdu nemám náladu."

Zasmála se. Nevím, co jí na tom přijde vtipného. Urazila mě a dotklo se mě to. ,,Čemu se směješ?"
,,Omlouvám se ti."
,,Hmmm.."
,,Odpustíš mi to?"
,,Vážně se mě ptáš na tohle?"

,,Hádám, že asi ne."
,,Asi? Promiň, ale tohle ti neodpustím. Nebylo to od tebe vůbec pěkný."
,,A od tebe nebylo pěkný mi dát facku."
,,Zasloužila sis ji."

Sklopila pohled na zem. Sice nejsem věštkyně, ale určitě mi chtěla říct něco jako ty sis to taky zasloužila. Asi si pak uvědomila, že jsem si to opravdu nezasloužila.

,,Jsi fajn holka, Ellie."
,,Proč si to myslíš? Nesnášíš mě."
,,Nesnášela.."

Nadzvedla jsem obočí. ,,Jakto?"
,,Vždycky si byla ta, která se bála cokoliv říct, na cokoliv odpovědět nebo se dát s někým do řeči. Radši si dělala, že ve třídě nejsi a něco sis malovala.."
,,A co se jako změnilo?"

,,Přišel Chris.."
,,Netahej do tohohle rozhovoru Chrise."
,,Věděla jsem, že vy dva budete kamarádi. Ale že spolu budete chodit? To bych do tebe neřekla."
,,Protože sis myslela, že skončím sama a už si mě viděla s několika kočkama či psama, co?"

,,No, asi nějak tak."
,,Typická Kate." ironicky jsem se zasmála.
,,Když si s ním začala chodit, tak ses změnila. Nebyla si ta zamlklá Ellie, kterou každý přehlížel. Byla si veselá, smála ses a šlo vidět, že jsi šťastná."

,,Mě ale přehlíží každý doteď."
,,To bych si s tebou nezačala povídat."
,,Já se do téhle konverzace nenutila."

,,Ellie, poslouchej mě."
,,Co zas?"
,,Nechci s tebou mít špatný vztah."
,,A co teď myslíš? Že ti všechno odpustím a budeme dělat, že se nic nestalo?"
,,Takhle jsem to nemyslela."
,,Ne? Tak jak tedy?" nechala jsem pořád tón na ironickým hlase, protože mě dost vytočila. Víc než dost.

,,Chci se s tebou bavit." řekla narovinu.
,,Na to zapomeň."
,,Řekni mi proč ne."
,,Nesnášíš mě od té doby, co jsi přešlápla práh dveří od naší třídy. Šlo to vidět. S úsměvem si přišla a hned, co mi mě spatřila, tak ti zmizel."

,,Bylo mi patnáct."
,,To mě taky."
,,Teď mi je osmnáct."
,,Nemůžu říct zase stejnou odpověď."
,,Ani nevím, kdy máš narozeniny."
,,To by k tobě sedělo."

,,Ale ty taky nevíš, kdy je mám já."
,,Informaci, kdy máš narozeniny mi bude do života k ničemu."
,,To bylo hodně upřímný.."

,,Kate, je hezký, že si semnou chceš udržet dobrý vztah, ale nechceš náhodou dělat, že tenhle rozhovor neproběhl a zpátky si ze mě dělat srandu? Nebude to náhodou lepší?"
,,Já už tě nechci i tak či onak urážet."
,,Opravdu si právě použila slovo onak?"
,,Už to tak bude.."

,,Promiň Kate. Opravdu bude lepší, když mě budeš ignorovat." vstala jsem z křesla a vrátila se do postele za Chrisem.

,,Tys někde byla?" zamumlal.
,,Všechno ti potom povím."

•••

,,Vstávej.."
,,Nemám zájem."
,,Notak Ellie."
,,Kolik je hodin?"
,,Něco po osmé.."

,,Dej mi ještě pár minut."
,,Žádnou hodinu navíc nedostaneš."
,,Sakra.." zanadávala jsem do polštáře.

Posadila jsem na postel a rozhlédla jsem se kolem sebe. ,,Co hledáš?" zasmál se.
,,Tebe."
,,Ty jsi opravdu unavená."
,,Moc jsem toho nenaspala." vstala jsem a zamířila do koupelny.
,,Jakto?"

Podívala jsem se na sebe do zrcadla a opláchla si obličej. ,,Dneska ráno jsem si na balkóně povídala s Kate."
,,Kde se tu vzala?"
,,Mají pokoj vedle nás."
,,To je teda nemilá zpráva."
,,Mi povídej."

,,O čem jste si povídali?" opřel se o rám dveří od koupelny.
,,Chce se semnou bavit." začala jsem si čistit zuby.
,,Tomu nerozumím. Když tě nemá ráda.."
,,Já vím." zamumlala jsem s kartáčkem v puse.

Dodělala jsem hygienu a vrátila se.

,,Nevíš kam dneska jdeme?" zeptala jsem se ho.
,,Nemám zdání."
,,Hlavně chci být, co nejdál od Kate."

Někdo nám zaťukal na dveře. ,,Dále." řekli jsme sborově.
,,Skvělý, jste vzhůru." zasmála se učitelka.
,,Kam máme dneska namířeno?"
,,Uvidíš." usmála se na mě a zavřela. S Chrisem jsme se na sebe podívali a zasmáli se.

_________________________

Včera přes 7K a dneska přes 8K? Vážně? Já to nechápu.. ani nevíte, jak jsem šťastná 😊😊😍

A jsme s příběhem #5 v Teen Fikci!

Ani za nic nepoberete! Protože já to nechápu! 😂😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ani za nic nepoberete! Protože já to nechápu! 😂😂

Moc děkuju! Jste skvělí! 😇

Coffee Girl [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat