Tátovy lívance se opravdu povedly. A ani nepodpálil kuchyň. A to je co říct.
Špinavý talíř jsem dala do myčky a šla do pokoje. Jsem opravdu zvědavá, jak mi dopadne ten projekt s Chrisem, když se nebavíme. A já vlastně ani nevím důvod, proč se nebavíme. Celkem dobrý, co?
A nemám nejmenší ponětí, co mi u těch skříněk chtěl říct. Jenom doufám v to, že to nebylo moc důležité.
Koukla jsem na mobil a všimla si nepřečtené zprávy. Chvilku jsem si myslela, že je to Chris, ale by to Amy. Dlouho se mi neozvala.
16:46
Amy : Čau kočko, dlouho ses nezastavila v kavárně, žiješ vůbec? :D
18:27
Ellie : Jo, žiju, mám teď trošku komplikace s Chrisem..
Amy : Co se stalo?
Ellie : Jestli máš zájem, zítra se stavím a popovídáme si :)
Amy : Dobře, dobře :D Budu se těšitMobil jsem odložila na stolek a zpátky si lehla. Koukala do prázdného bílého stropu a kdybych nedýchala, tak bych si sama o sobě myslela, že jsem mrtvá.
Mám mu napsat? Nechci si přijít vlezlá.. Když jsem zapla náš chat nevybafla na mě moc pěkná zpráva.
Čtenář vymazal přezdívku pro uživatele Ellie Jackson.
Vážně jsem zaskočena tímhle?
Ellie Jackson : Potřebujem si promluvit
*zobrazeno*
Ellie Jackson : Já to myslím vážně
*zobrazeno*
Ellie Jackson : Christiane! -_-
*píše zprávu*
Nic. Přestal psát. Dobře, dobře. Nechám ho být. On mi odepíše. Doufám.
O hodinu později
Nenapsal. Třeba si všimne tohohle.
Vymazali jste přezdívku pro uživatele Chris Parker.
Oh bože, chovám se jako malý dítě, který se umí hádat jen přes internet. Zítra si s ním promluvím. A budu doufat v to, že mě nebude ignorovat ani ve třídě či na chodbě.
__________________
Dne 20.10.2016 jsme překročili hranici 1K přečtení ❤❤😊 Nemohla jsem uvěřit vlastním očím, že to číslo patří mému příběhu, protože jsem opravdu nečekala takový obrovský hype.
Počítala jsem s tím, že na tomhle příběhu bude max. 500 reads. A vidíte kam jsme to dotáhli 😇🙌🙌
Chci poděkovat každému, kdo si přečetl aspoň jednu kapitolu, dal mi vote, okomentoval příběh nebo si můj příběh dal do seznamu čtení ❤
Věřím, že to s tímhle příběhem dotáhneme daleko! 😍💪 Ještě jednou děkuju! 😍😍🙌
ČTEŠ
Coffee Girl [CZ] ✔
Fiksi Remaja[PROBÍHÁ KOREKCE] Kniha se přepisuje. Budou přidané postavy a upravená CELÁ dějová linie! Nemusíte hlásit neustálé chyby, příběh bude nahrazen novým! Jediné, co je kdy dělilo, byla vzdálenost od stolu ke stolu necelých padesát metrů a z poloviny vyp...