,,Pošleš mi prosím ty fotky z té Paříže?" zeptal se mě Chris, když jsme vycházeli ze školy.
,,Nechceš si je spíš přetáhnout z foťáku do počítače?"
,,Máš u sebe foťák?"
,,A ty máš u sebe noťas?"
,,Ne."
,,Tak vidíš..",,Tak zajdem ke mně, vezmu ten křáp a dáme to tam u tebe." navrhl a pokrčil při tom rameny.
,,Tak dobře." usmála jsem se.,,Nezajdem nejdřív do kavárny za Amy?"
,,Odkdy seš tak závislý na kofeinu?"
,,Myslím, že kafe, které pijeme my nemá až tolik kofeinu.."
,,To máš pravdu. Ale i tak jsem to nikdy nezkoumala."
,,Píše ti Amy na kelímek vůbec tvoje jméno?"
,,Víš, že já ani nevím? Ale asi ne. Když mě zná a nepotřebuju tam svoje jméno."
,,Většinou si lidi ty kelímky berou sebou, víš co."
,,A při nejhorším si je doma někde vystaví." řekla jsem ze smíchem v hlase.•••
,,Ahoj Amy!" zakřičela jsem na kavárnu, že se na mě otočilo i pár lidí.
Sedli jsme si ke stolu a čekali na Amy, jestli přijde. ,,Co řveš?" zasmála se.
,,Jen tě zdravím."
,,Taky tě zdravím. Tebe samozřejmě taky Chrisi." usmála se a položila před nás kelímky s kafem. Chris se na ni jenom usmál.,,Jak se vůbec máte?"
,,Skvěle."
,,Taky si myslím." odpověděl ji Chris a napil se.
,,U mě je to pořád stejné. Ráno vstanu, jdu do práce, jsem tu do odpoledne a pak domů."
,,Tak si s někým vyraz, ne?"
,,Ale s kým?",,Zkus seznamku." navrhl Chris.
,,Na to zapomeň." odsekla.
,,Ale proč by ne?" přidala jsem se.
,,Mám ještě nějakou hrdost. Nebudu lozit na seznamky. Dokážu se s někým seznámit i bez pomocí té blbosti!"
,,Jsi přece ta, která sbalí každého, tak se předveď."
,,Taky že se předvedu, Ellie!",,Amy je dospělá, určitě to zvládne."
,,Děkuju Chrisi!"
,,Když ještě před chvilkou navrhoval seznamku."
,,Ještě chvilku mě štvi Ellie a nebudu ti proplácet to kafe."
,,Fajn.. hele, máš zákazníka, tak ho jdi obsloužit."Amy se otočila, vstala od našeho stolu a zamířila za pult. ,,Mohli by jsme změnit příchuť naší kávy, ne?"
,,Proč?" divila jsem se.
,,Jak dlouho to už piješ?"
,,Celkem dost dlouho.",,Dva roky minimálně!" zařvala na nás Amy.
,,Hele, neposlouchej a věnuje se svému!" zakřičela jsem zpátky.,,Se nezdáš." zasmál se Chris.
,,Za to nemůžu, že mi to chutná."
,,Víš kolik ročně zaplatíš za Starbucks, když to budeš pít každý den?"
,,Ale já to nepiju každý den, ty idiot."
,,Máš pravdu."O 3 měsíce později - Březen
,,Pojedeme na svatbu! Pojedeme na svatbu!" začala jsem skákat radostí po pokoji a Chris na mě hleděl jako bych se zbláznila.
,,Až za týden, tak se uklidni."
,,Ale je to na sto procent, že tam jedeme!"
,,Děláš z toho moc velkou vědu."
,,Ne, jenom se těším."_____________________________
Tak jsem tady po týdnu s novou kapitolou 😏😄
Chci vám oznámit, že příští kapitola bude už EPILOG. Jednou to muselo přijít a tenhle příběh nemůže být nekonečný. Chvilku potrvá než ho celý dopíšu, protože bude dost dlouhý 😄
Zatím se mějte ❤💪
ČTEŠ
Coffee Girl [CZ] ✔
Fiksi Remaja[PROBÍHÁ KOREKCE] Kniha se přepisuje. Budou přidané postavy a upravená CELÁ dějová linie! Nemusíte hlásit neustálé chyby, příběh bude nahrazen novým! Jediné, co je kdy dělilo, byla vzdálenost od stolu ke stolu necelých padesát metrů a z poloviny vyp...