Jen co jsem se v pondělí vzbudila a zvonil mi budík, se mi nechtělo do školy. Jediným pozitivem byl Chris. Těším se na něho. Dlouho jsem do nikoho nebyla takhle zamilovaná. Do konce svého života si budu vyčítat, že jsem ho v tu chvíli nepolíbila.
Ale zas si nedokážu představit, co by se stalo, kdybych ho políbila? To by jsme spolu jako teď chodili? To určitě.
Nechce se mi nad tím přemýšlet. A doufám, že to nebyla jen sázka se spolužákama, že Chris měl políbit Jacksonovou. Tu knihomolku s brýlemi. Protože by bylo celkem blbý, že jsem ho nepolíbila.Vstala jsem a šla udělat ranní hygienu a pak si vybrat oblečení do školy. To je vážně tak těžký tam něco najít? No, jak vidím, tak ano. Už vám jsem vám říkala, jak miluju svetry?Stoupla jsem si před své velké zrcadlo v pokoji a ze svých dlouhých hnědých vlasů si upletla copánek, který jsem si následně dala dopředu.
Z nočního stolku jsem si vzala mobil, brýle a s batohem jsem sešla do kuchyně.
Táta už byl v práci, což znamená, že přijde domů asi v pět. To mi vyhovuje.
Svůj outfit jsem doladila bílými Converskami a vzala si klíče. Dneska nemám náladu poslouchat písničky, takže si sluchátka brát nebudu.
****
Sedla jsem si do lavice a začala si chystat věci na matematiku. To zas bude nuda.
Po dlouhé době jsem si vytáhla deník a začala si do něj malovat. Mohla bych se k tomu vrátit, co? Mám tady asi tři kresby načrtlé tužkou, ale nejsou dokončené. To dodělám, ale určitě ne teď.
Je zajímavé, že mi Chris dneska nenapsal dobré ráno. Třeba je nemocný. Ale to by snad napsal, ne?
Vzhlédla jsem ke dveřím a uviděla ho. Nevypadal moc šťastně. Podíval se mým směrem, tak jsem mu zamávala. Jen si toho všimnul a odvrátil ode mě pohled. Chrisi, co se děje?
ČTEŠ
Coffee Girl [CZ] ✔
Teen Fiction[PROBÍHÁ KOREKCE] Kniha se přepisuje. Budou přidané postavy a upravená CELÁ dějová linie! Nemusíte hlásit neustálé chyby, příběh bude nahrazen novým! Jediné, co je kdy dělilo, byla vzdálenost od stolu ke stolu necelých padesát metrů a z poloviny vyp...