#2. Kapitola✔✔

17K 1.2K 16
                                    

Kapky deště bubnovaly o okna naší školy a já si ten zvuk užívala. ,,Můžu si přisednout?"

Neotáčela jsem se. Kdo by mluvil na někoho jako jsem já? ,,Ellie?"

Ehm.. Zvedla jsem hlavu a spravila si brýle, abych viděla s kým jsem mluvila.

Byla to Kate. Menší blondýnka s modrýma očima. Nikdy bych neřekla, že by ke mně promluvila. ,,Ehm.. jasně. Posaď se."
,,Děkuji."

Dala jsem si batoh pod lavici, i když jsem nechtěla. Rozhlédla jsem se po třídě a ani jsem nedivila, že si Kate chtěla sednout vedle mě. Všude bylo obsazeno.

Zazvonilo na hodinu a pár vteřin na to přišel učitel. ,,Baví tě literatura?" šťouchla do mě Kate.
,,Jo, je to zábava."
,,Zábava? Je to nuda. Koho by zajímal životopis spisovatelů."
,,Mě."

Kate se na mě podívala s úšklebkem. ,,Tebe to fakt baví?"
,,Ano, mají zajímavý život."
,,Když byl naprosto normální než něco napsali."
,,Však právě. Každý životopis je něčím jiný."

,,Jsi zajímavá."
,,To zrovna není věc, kterou se chci chlubit."
,,Takže čteš?"
,,Ano."
,,A co?"
,,Nedělej, že tě to zajímá."
,,Máš pravdu, nezajímá."

Tohle byl jasný příklad toho, proč jsem neměla kamarády. Všichni vždy byli doma u Facebooku. Já si radši zašla do knihovny nebo do kavárny.

,,Takže," začal učitel, ,,dneska si probereme Lewise Carrolla. Ví někdo, co tento spisovatel napsal?" Samozřejmě!

,,Ellie?"
,,Napsal Alenku v říši divů."
,,Velice správně."

,,Hadám, že jsi spíš viděla film," řeknu Kate.
,,Myslím, že jo."

Coffee Girl [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat