#46. Kapitola✔

7.8K 662 13
                                    

S Chrisem jsme dotančili a teď se jen objímáme. Je to dokonalý pocit být v jeho objetí. Stojíme tak asi už pět minut a nevypadá to, že se chceme odtrhnout.

Stáli by jsme tak déle, kdyby nás nevyrušily klíče v zámku. Odtrhla jsem se od něho, stoupla si vedle něj a pevně ho chytla za ruku.

,,Neboj se. Jsem tu s tebou." zašeptal mi. Jenom jsem se blbě usmála a čekala, co se bude dít dál.

Když se otevřely dveře, uviděla jsem nejdřív Chrisovu mámu.

O něco vyšší než já s krátkými hnědými vlasy a hnědými oči. Za ní se hned objevil jeho táta. Vysoký postarší pán. Narozdíl od těch dvou byl jeho táta blond, ale měl modrý oči.
Takže Chris je kombinace obou dvou, jo?

,,Mami, tati." otočili se jeho směrem. ,,tohle je má přítelkyně Ellie." přitáhl si mě k sobě a druhou rukou mě objal kolem pasu.
,,Dobrý den. Ráda vás poznávám." usmála jsem se, co nejvíce to šlo.

Jeho máma i táta se začali usmívat od ucha k uchu a přišli ke mně. Podala jsem si s nimi ruce.
,,Taky tě ráda poznávám."
,,Nápodobně, Ellie."

Když jeho táta prošel kolem Chrise, řekl mu něco ve smyslu ta je dobrá. Musela jsem se pousmát.

,,Máte hlad?"
,,Ne, já..-"
,,Objednáme si pizzu." přerušil mě Chris.
,,Tak jo." usmála se a nechala mě tu s Chrisem.

,,Hele.." začala jsem. ,,fakt nemám hlad." zasmála jsem se.
,,Ani na pizzu, jo?"

Chvilku jsem se zamyslela.. ,,Fajn, objednáme si pizzu."
__________________

No já myslím, že to seznámení není až tak hrozný 😄 Takový chci jednou taky zažít 😂

Have a good day, guys 😊

Coffee Girl [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat