Většinou jsem si jen sama od sebe vymýšlela nějaký obrázky nebo texty, které jsem načrtla jen tužkou a pak obtáhla černou fixou.
Nepřišlo mi to, jako by to mělo být umění. Spíš jen čmáranice, které jsem malovala z nudy. Zkusila jsem namalovat někoho.
,,Stejně se nevzdám názoru, že maluješ úžasně." zašeptal mi Chris do ucha, když procházel kolem mě.
Otřásl mě pocit toho, že mi něco zašeptal. Zase. Nemluv na mě, Chrisi. Zůstala bych v tranzu dýl, kdyby mě nevyrušil zvonek oznamující hodinu výtvarné výchovy.
Po pár vteřinách přišla učitelka s úsměvem na tváři. Jako vždy. ,,Můžete se posadit."
Uběhlo pár vteřin a už po mně někdo hází papírky. Prostě jsem ho otevřela.
Vážně si musíme promluvit. - Chris ❤
Co má znamenat to srdíčko? Ty nepíšeš srdíčko za jméno. Nepiš tam to srdíčko.
Otočila jsem se na něho a jen na něho pokývala hlavou. To vážně čekal až se na něho otočím? No, mohl to čekat.
Já nevím, jestli s ním vůbec mluvit chci. Sice jsem mu to už odkývala, ale nemám z toho dobrý pocit.
Pokud si myslí, že mu odpustím z toho našeho promluvení, tak se možná i plete.
Ráda bych se s ním znova bavila, smála a užívala si každou minutu, co bych byla s ním. Chci, aby mi něco zase šeptal do ucha a díval se mi upřeně do mých hnědých očí. A pak jen čekat, kdy mi řekne, že mě miluje. Dobře, tohle bylo už moc naivní.
,,Ellie! Jsi tady?"
,,Cože?"
,,Máme hodinu výtvarné výchovy, jestli vidíš."
,,Pardon. Trošku jsem se zamyslela."
,,Jinak malujeme něco, co je spojené s Halloweenem. Tak maluj."Ona něco říkala, že máme malovat? Jejda, tak jsem trošku déle přemýšlela. Něco typického pro Halloween? Jo, to půjde.
****
Skončila první hodina výtvarné výchovy já vymalovala vodovkami svoji dýni. Zatím si nestěžuji. Detaily jsem dokreslila inkoustovým perem a pozadí domalovala, ať to ladí. Easy.****
Skončila i poslední hodina výtvarné výchovy a já si spokojeně odcházím s jedničkou a krabicí ke své skříňce.
,,Chrisi, nemusíš tam tak nápadně stát. Já tě vidím." zasmála jsem se a vytáhla si boty ze skříňky.
,,Ty se bavíš?"
,,Mohla bych se tě zeptat na to samý.",,No, já se chci bavit." šel o krok blíž ke mně.
,,To je sice hezký, ale spěchám k Amy. Zatím Chrisi." obešla jsem ho a zamířila směrem do kavárny.
ČTEŠ
Coffee Girl [CZ] ✔
Novela Juvenil[PROBÍHÁ KOREKCE] Kniha se přepisuje. Budou přidané postavy a upravená CELÁ dějová linie! Nemusíte hlásit neustálé chyby, příběh bude nahrazen novým! Jediné, co je kdy dělilo, byla vzdálenost od stolu ke stolu necelých padesát metrů a z poloviny vyp...