Byl to opravdu úžasný výhled. Takový jsem dlouho neviděla. Pokud se teda nepočítá výhled z mého pokoje na ulici při západu slunce.
Líbila se mi tady ta atmosféra. Nikdo nemluvil a jen koukal před sebe, jako by právě viděl kopec své oblíbené zmrzliny.
(p.a. karamelová, co vaše? 😛)
Teď asi budu myslet jen na zmrzlinu, jak to tak vidím. Celkem by mě zajímalo nad čím teď právě přemýšlí ostatní. Nad zmrzlinou asi ne. To zas jen já - ten největší požírač myslím na jídlo.
,,Nad čím přemýšlíš?" zeptal se mě Chris.
,,Všichni koukáme před sebe, jako by jsme viděli svoji nejoblíbenější zmrzlinu." zašeptala jsem.
,,Buď ráda, že u toho neslintáme.",,To bych si myslela, že přemýšlíte nad něčím jiným zase."
,,A řekneš mi nad čím?"
,,Hádej, třikrát můžeš."
,,Řekneš."
,,Ne.."
,,Takže neřekneš."
,,Taky ne."
,,Tak co teda?" zasmál se.
,,Správná odpověď je možná.",,Co vy dva se tady dohadujete?"
,,Mio, my se nedohadujeme. My kecáme o zmrzlině." řekla jsem jí.
,,Máte před sebou Eiffelovu věž a vy se bavíte o zmrzlině?"
,,Přesně tak.",,Tak si kupte zmrzlinu na pokoj a neotravujte." ozval se Jack.
,,Dobrý nápad." odpověděl ji Chris.
,,Kterou příchuť?"
,,Jakou budeš chtít."
,,Takže všechny?",,Můžete se přestat bavit o zmrzlině?" zasmála se Sam. ,,začínám mít z vás hlad."
,,Tak nás hlavně nesněz." řekla ji Mia.
,,To nemám v plánu..",,Nevím, jestli je lepší se bavit o zmrzlině nebo o tom, že nás chce Sam sníst."
,,Ale já vás nechci sníst, vy dementi."
,,Já že jsem dement?" řekla jsem jí.
,,Ty ne Ellie. Ti ostatní.",,Takže já jsem dement?" řekl ji Chris.
,,Ty taky ne." zasmála se.
,,Tak to asi zbývá na mě, že?" ozval se Jack.
,,A kdo zas mluvil o tobě?",,Mio, jsi dement." řekla jsem ji to narovinu.
,,Cože? Kdo to řekl?"
,,Sam."
,,Sam?" odmlčela si. ,,Sam!"
,,Co je?"
,,Proč jsem dement?"
,,Jsem nevěděl, že z toho budeš až tak překvapená, že to slyšíš." zasmál se Jack.Všichni jsme se tomu zasmáli a dokonce i Mia. ,,S kým to jen chodím do třídy."
,,Neboj, na Oxford nás doprovázet nebudeš." řekl ji Chris. Málem jsem se udusila smíchem. Co to právě řekl?,,Chrisi, aspoň trošku úcty ke mně, ne?"
,,Jo, promiň. Ale přišlo mi to vhodný."
,,Vám přijde vždycky vhodný si ze mě dělat srandu."
,,Vždycky to není vhodný."
,,Třeba když ji zemřel křeček?" zasmál se Jack.,,Tobě zemřel křeček?" zeptala jsem se.
,,Asi tři roky zpátky. Bylo by to pro mě utrpení." zasmála se.
,,Minutu ticha pro Mii křečka." nabídla Sam.
,,To je zbytečný. Neměla jsem ho ráda."
,,Že ty si měla nějakýho úchylného křečka?" zeptal se Chris.
,,Jo, to taky." zasmála se taky. ,,a pořád chtěl jenom žrát."
,,Doufám, že ne tebe." řekla jsem.,,Ellie!" okřikla mě Sam a zasmála se.
,,Promiň Sam, mě to nedošlo."Sam se opět zasmála a dál mi nic neřekla. Kdo by řekl, že se takhle dá rozvést konverzace jen o zmrzlině? Nevíte jak navázat rozhovor? Zeptejte se na oblíbenou zmrzlinu. Doporučuje 1/1 Ellie Jacksonových.
Pomalu se schylovalo k deváté večer a my se chystali jít na hotel.
Musím uznat, že takhle jsem se dlouho nepobavila. A taky, že Mia, Sam i Jack jsou skvělí spolužáci. Je zajímavý, že jsem si jich nikdy moc nevšímala. A tenhle rok obzvlášť ne. Až do teď teda..
,,Máte všechno?" zeptala se Mia.
,,Ne."
,,Jacku, tvůj mozek se nepočítá."
,,Tak v tom případě máme všechno."_____________________
Minulou část jsem vám chtěla poděkovat za 3K a 4K reads, ale já vám rovnou děkuju za 4,6K reads.. je to nemožný, že se blížíme k milníku 5K reads! ❤❤❤
Kdybych vás všechny někdy viděla, koupím vám čokoládu, jakou budete chtít 😇😇❤😂
A teď bych strašně ráda zmínila spamerky pokud nevadí, jste blázni 😄😄❤
Teď jsem si oblíbila Nikki_587 ❤
A moje dvě nejúžasnější osoby, které tu jsou semnou od začátku MeAsTeen a Deni00009 😍😊
Všechny vás mám ráda ❤❤
Tak se zatím mějte 😇😇💕
ČTEŠ
Coffee Girl [CZ] ✔
Genç Kurgu[PROBÍHÁ KOREKCE] Kniha se přepisuje. Budou přidané postavy a upravená CELÁ dějová linie! Nemusíte hlásit neustálé chyby, příběh bude nahrazen novým! Jediné, co je kdy dělilo, byla vzdálenost od stolu ke stolu necelých padesát metrů a z poloviny vyp...