Saat 22.35
Jack olanlardan ötürü korkmuş ve şaşkın bir şekilde evin yolunu tuttu.
Acaba Harry ölmüşmüydü.Yok canım niye ölsün insan kafasını vurmakla ölürmüydü.
O pislik eğer öldüyse bile bunu hak etmişti. Sonuçta kız kardeşini üzmüştü.Jack nihayet malikanenin kapısına gelmişti. Arabacıya parasını verip büyük Wason malikanesinin bahçe kapısından içeri girdi.
Wason malikanesi bir kısmı orman bir kısmı göl olan geniş bir arsaya sahipdi. Jack doğruca kuzey batı bölümünde yer alan göle doğru ilerledi.
Ne zaman canı sıkılsa ya da kafası karışsa oraya giderdi. Şuan oraya gitmeye ihtiyacı vardı ve kardeşininde orada olduğuna emindi.
Göle ulaştığında Sally'i gölün başındaki bankta oturur bir halde buldu. Neşesiz bir şekilde kardeşinin yanına oturdu. Şimdi ne yapacakdı? Kardeşinin sevdiği adamı öldürmüş olma ihtimalini ona nasıl söylerdi?
İlk konuşan Sally oldu.
'Hayatımdaki en büyük aptallığı yaptım. Çok pişmanım Jack. Kendimi rezil ettim. Şimdi kim bilir ne yapıyordur. Belki arkadaşlarına anlatıp dalga geçiyordur benimle.'
Jack bir şey söylemeden sadece kardeşine sarıldı. Çalılardan bir ses gelene kadar o şekilde kaldılar.
Jack sesin tam olarak nereden geldiğini bulmak için ayağa kalktı. Daha fazla ilerlemesine gerek kalmadan çalıların içinden bir kız çıktı.
Koyu siyah saçları, süt kadar beyaz tenli, vahşi bakışlı bir kızdı. Göğüslerinin çoğunu ortaya çıkartan siyah bir elbise giyiyordu. Elbisesinin etek kısmı giyilmekten yıpranmış, parça parça olmuştu.
Umursamaz ve ukala bir tavırla Jack'e doğru yaklaştı. Kara gözleriyle onu baştan aşağı süzdü.
Jack nazik olmaya çalışarak 'Burası özel mülk hanım efendi sizden burayı terk etmenizi istemek zorundayım.'
Kız sanki Jack'in söylediklerini duymamış gibi ona doğru ilerlemeye devam etti. Jack refleks olarak bir adım gerileyerek ricasını tekrarladı.
Kız korkutucu bir şekilde gülerek elini Jack'in üzerinde dolaştırmaya başladı.
Sinirlenmeye başlayan Jack kızın elini iterek 'Pis ellerini üzerimden çek fayişe.' dedi.
Sally ikizinin sinirlendiği zaman neler yapabileceğini bildiği için araya girerek kızı kendi uzaklaştırmak istedi.
'Lütfen hanım efendi gidin.'
Kız tekrar güldü ve konuşmaya başladı.
'Siz tam aradığım kişilersiniz. Kanımdan gelenin hatasını düzeltebilecek kişiler.'
Jack ve Sally'nin etrafında dönmeye başlayan kız konuşmaya devam etti.
'Size bir hediye vereceğim bu kimine göre bir lanet kimine göre ise bir lütuf.'
Kız döndükçe arkasından bir sis de onunla birlikte ilerliyordu. Sally korkarak ikizine yapıştı.
'Ölümsüzlükle ölümü kovalayacaksınız. Göreviniz bittiğinde de sonsuz huzura kavuşacaksınız. Şunu unutmayın bazen sevdikleriniz bile göründüğü gibi olmayacak. İçinizdeki güç size kimin yok edilmesi gerektiğini söyleyecek. Bundan sonra benim avcılarımsınız.'
Kız son sözünü söyledikten sonra birden ortadan kayboldu. İkizler o gün neler olup bittiğini anlayamadılar. Taki içlerindeki güç hedefini bulup harekete geçene kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PADAMRA
FantezieBüyülü bir dünyanın kapılarını aralayın. Vampirler, cadılar , ölüler, deniz kızları, orman perileri ve bir de yasak kitap PADAMRA. tüm hakları saklıdır.