-Bun, deci. Trecând peste toată faza cu dhampirul-bebelaş-vorbitor, trebuie să ne punem planul ăsta mergător pe picioare şi să vorbim cu Sydney despre Hans. Corect?
Rose stătea aşezată pe canapea cu Tanya în braţe, iar eu şi Lissa eram spectatori la mini-discursul ţinut de Christian. Dacă nu l-ai fi cunoscut, ai fi spus că era neserios şi nesimţit, însă trecând peste sarcasmul lui constant, chiar era dedicat situaţiei şi încerca să ne facă o scurtă recapitulare.
-Corect, am aprobat stând în colţul camerei.
-În sfârşit puţină mişcare de teren, se auzi vocea Lissei. Mă oboseşte groaznic să stau toată ziua în cameră doar pentru a fi protejată.
-Nţ, a sărit Rose imediat ignorând degetul Tanyei care se juca fascinată prin părul ei. Tu nu mergi nicăieri. Fără discuţii, Alteţă.
-Rose...
-Nu mă lua cu d-astea, Lissa! Nu realizezi că Hans nu ne-a trimis aici pentru că eşti mai protejată? N-a făcut decât să îşi elibereze loc la Curte ca să facă ce şarlatanii nebuneşti are el de făcut.
-Rose, de ce eşti atât de convinsă că Hans e personajul negativ în povestea asta? am întrebat-o eu.
-Chiar, m-a susţinut Christian.
-Of, creieraşul de bărbat nu funcţionează la fel de bine şi în luna octombrie? Sparky, Dimitri, Hans a fost un nenorocit dintotdeauna şi nu îmi spuneţi cumva că mă înşel.
-Nu te înşeli, i-am replicat. Şi totuşi, Hans a făcut de atâtea ori ce era de cuviinţă, ce scop ar avea să o ajute fix pe Tasha?
A expirat evident obosită. Am văzut-o pe Tanya oftând şi ea ca răspuns la reacţia mamei ei şi a mângăiat-o pe obraz.
-Mmmaami! a spus ea pe un ton încurajator.
-Hmm, pentru un dhampir-bebe-vorbitor e chiar simpatică! s-a auzit vocea lui Christian.
Imediat, Rose l-a străfulgerat cu privirea, iar Tanya îi urmă exemplul. Christian, evident surprins, şi-a ridicat mâinile în semn de capitulare. Atât eu, cât şi Lissa am râs căci erau foarte comici, dar am fost imediat întrerupţi de zgomotul deschiderii şi închiderii unei uşi.
La început m-am îngrijorat şi mi-am dus mâna instinctiv la locul unde mi-era aşezată ţepuşa, dar am expirat liniştit când am văzut că cel ce tocmai intrase neinvitat era tatăl lui Rose urmat de...
-Mamă! a exclamat Rose surprinsă.
Janine Hathaway a intrat lăsându-şi aerul serios deoparte pentru a ne zâmbi tuturor.
-Bună ziua tuturor. Alteţă, a spus făcând o plecăciune până în pământ în faţa Lissei.
-Te rog, Janine, ridică-te, a spus ea apoi a expirat zgomotos. Nici măcar acum nu m-am obişnuit cu faza asta.
-Mda, Liss', am auzit-o pe Rose spunând. Bine măcar că scria de asta în fişa postului cu titlul Regina moroilor, că altfel ai fi fost puternic luată prin surpinsă, nu?
Lissa a încercat să o ignore şi şi-a îndreptat atenţia înpoi spre Janine, însa mama lui Rose mă ţintuia deja pe mine cu privirea.
-Gardian Belikov, a spus ea încuviinţând în direcţia mea.
I-am încuviinţat la rândul meu, însă am fost distras de Rose. Chiar şi în acea situaţie, ea părea mai curajoasă ca niciodată şi gata să înfrunte tot. Atenţia mi-a fost distrasă imediat, însă, de replica ei:
-Mamă, dacă mai aud pe cineva din familia mea că-i spune Gardian Belikov, o sa mor aici! Pe bune acum, nu-i sunt doar curăţătoarea lui specială de dustere, ok? Suntem împreună.
CITEȘTI
I am a Belikov
FanfictionNimic nu este normal când vine vorba de Dimitri Belikov şi lumea în care el trăieşte. După ce Lissa a fost încoronată ca regină, iar Dimitri şi Rose au primit repartiţiile bine-meritate, totul pare perfect şi aşezat la locul lui... însă nimic nu es...