twenty nine

13K 1.2K 263
                                    

Alın size bir bölüüüm. Medyadaki çocuk atarlı giderli karakterimiz Jeon Jungkook. Çok isterseniz bugün bir bölüm daha atarım.  İsteyen söylesin. 

Vote vermeyi unutmayınız. :)

Hayatımın en kötü günüydü. Hatta en kötüsü. 

Bütün okulun önünde rezil olmuş olmam önemli değildi, o an bunu umursamamıştım. Tek düşündüğüm Jungkook' tu.

Bana öyle kötü, hatta iğrenerek bakmıştı ki o an oradan yok olmak istemiştim. Bu hayatımın yerle bir olması için yeterli bir sebepti. 

Oradan ağlayarak kaçarken arkamda fısıldaşan insanların seslerini duyabiliyordum. Ve, pek iyi şeyler söylemiyorlardı. 

Susmak bilmeyen telefonumu açınca karşı taraftan Namjoon' un sesini duydum. 

'' Kahretsin Haru. Neredesin sen? '' sesi çok sinirli geliyordu. Ağlamaktan nefes alamazken, konuşmaya çalıştım. 

'' Şey, ben yalnız kalmalıyım oppa. Sakın bana ulaşmaya çalışma. '' 

'' Ne yalnızlığından bahsediyorsun? O veledin canını okuyacağım. ''

'' Sakın! '' diye konuştum ağlamaya devam ederken. '' Sakın böyle bir şey yapma. ''

'' Seni paramparça yaptı o şerefsiz. '' diye bağırdı. '' Ne kadar yakın olursak olalım, kimse benim kız kardeşime zarar veremez. ''

Ağzımdan  bir kaç hıçkırık kaçmıştı. '' Biliyorum. '' dedim. 

'' Ama gerçekten, olayın daha fazla büyümesini istemiyorum. Benden nefret ediyor. ''

'' Öyle bir sevgiye ihtiyacın yok zaten, Haru. '' diye konuştu. '' O çocuk gerçek sevginin tanımını bilseydi böyle olmazdı. ''

Haklıydı. 

Jungkook uzun zaman boyunca sevgilisinin onu aldattığını bile fark edememiş, bunu anlatmaya çalışanları bile reddetmişti. 

Bu kadar kör bir çocuktu. 

'' Haklısın. Ama gerçekten ona bir şey yapmanı istemiyorum. '' 

'' Şu an sana çok sinirliyim Haru. Seviyorsun diye çocuğu adamakıllı dövemiyorum bile. ''

'' Elimde değil, biliyorsun. '' dedim duvarın dibine sinerken. 

Bir süre sonra telefonu kapatıp ağlamaya devam ettim. Ve aniden içimde doğan öfke beni mesaj atmaya itti. 

haru: dikkat et, artık sahte kimliğimle mesaj atmıyorum

haru: seni sevmekten nefret ediyorum 

haru: karşına çıktığımda çaresiz kalmaktan nefret ediyorum

haru: bugün beni düşürdüğün  o halden

haru: herşeyden nefret ediyorum

haru: biliyor musun, çok acınacak haldesin

haru: asıl ben sana acıyorum

haru: seni bir gram bile sevmeyen bir kız için günlerini haftalarını harcadın

haru: bir hiç için kendini rezil ettin

haru: o kız seni boynuzlarken senin ruhun bile duymadı, insanları da dinlemedin 

haru: asıl acınacak halde olan sensin

haru: ben sadece sevdim

haru: karşına çıkacak cesareti bulamadığımdan kendimi bunları yaparken buldum

haru: ve pişman değilim

haru: çünkü senin gerçek yüzünü gördüm jungkook

haru: bunları senin yüzüne söyleyemem çünkü bir halt yapamıyorum karşında

haru: ama şunu bil ki

haru: gerçek sevgiyi bulacağından şüpheliyim

haru: yazık, çok yazık

haru: bunlar sana son sözlerim, sen kazandın

haru: hoşçakal

lover | jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin