forty two

14.2K 1.3K 619
                                    


Sınırın geçtiğini görünce bölüm yayınlayan bir yazardan merhaba. Bu defa;

Sınır: 45 vote (dolunca bölüm gelir) 

Hikayeyi okurken yıldız butonuna tıklayın ki vote dolsun, ben de dolduğunda bölüm atarım zaten. :) 

Umarım beğenirsiniz, herkese iyi okumalar.

Sınıfa girip yerime oturduğumdan beri diken üzerinde hissettiğim doğruydu. Çünkü bütün bakışlar benim üzerimdeydi. 

Kızlar sanki beni öldürecekmiş gibi bakıyordu.  Sanki silah zoruyla Jungkook' u yanımda tutuyormuşum gibi. Oturduktan yaklaşık 10 dakika sonra telefona gelen mesajla gözlerimi sınıftan çekmiştim. 

jungkook: unutma haru

jungkook: çıkışta birlikteyiz 

haru: şey

haru: buna pek inanamasam da, peki

jungkook: buna sebep olan şey ne 

jungkook: neden inanmıyorsun

haru: eskiler

haru: aklımdan çıkmıyor, bir tarafım hep senin bana karşı soğuk baktığını düşünüyor

jungkook: herkes hata yapar, bunu biliyorsun 

jungkook: eskiler için üzgünüm

jungkook: artık karşında sana kötü davranan bir jungkook görmeyeceksin 

Gelen mesajla birlikte gülümsememe engel olamamıştım. Bir şeyler değişiyordu. Jungkook artık eskisi gibi değildi.

Eskiden bana söylediği sözlerin yarısı hakaretten ibaretti. '' Senden nefret ediyorum '', '' Benden uzak dur '' ve daha niceleri. Şimdi ise yanımda olduğunu hep hissettiriyordu.

Farkında olmadan ona duyduğum aşkın katlanarak artmasına sebep oluyordu.

Tam mesaja cevap verecekken telefonun elimden çekildiğini hissettim. Sınıftaki kızların bir kaç tanesi önüme dizilmiş, kötü bakışlarını üzerime dikmişti. Önlerinde duran kız da elimdeki telefonu çekip almış, daha sonra mesajları okumaya başlamıştı. 

Bu kız Jungkook' un eski sevgilisinden başkası değildi. 

Okuduktan sonra ağzından çıkan kahkahaya engel olamadı, daha sonra sinirli bir şekilde bana bakmaya çalıştı. 

'' Ona ne yaptın? '' diye sorduğunda söylediğine anlam vermeye çalıştım. 

'' Ne diyorsun? '' diye cevapladım. 

'' Jungkook' a ne yaptın da, sana böyle davranıyor? '' diye sordu sinirli bir tavırla. '' O kendi isteğiyle sana böyle davranmaz, güzelim. '' 

Neden bahsediyordu bu? Jungkook' un bana olan tavırlarının değiştiğini herkes görüyordu. Kabul etmek mi istemiyorlardı yoksa? 

Ben cevap vermeden tekrar konuştu. 

'' Ben eski sevgilimi tanırım, güzelim. '' dediğinde sinirlerime hakim olamadım. Sevgili kelimesini kullanması bile sinirlerimi bozuyordu. 

Bir şeyler bitmiş olsa da kıskanmadan kendimi alamıyordum. 

'' Eski kelimesinin anlamını unutmuş, gibisin. '' diye konuştum alayla. Ayağa kalktıktan sonra '' çekil önümden. '' diyerek sınıfın kapısına doğru yürüdüm. 

Arkamdan kapının önündeki kızlara '' tutun kapıyı '' diye bağırdığında bir kaç kız kapıdan çıkmama engel oldular. Sonra kolumu sıkıca tutan bir el hissettiğimde canımın yanmasına engel olamamıştım. 

lover | jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin