forty four

13.2K 1.1K 239
                                    

Sınırın dolmasına 1 oy var ama ben bölüm atmadan duramadım. Yıldız butonuna tıklansın!

Sınır: 50 vote (dolduğunda bölüm gelir)

Profilimdeki taehyung ficine de göz atmayı unutmayın, çünkü birinci bölümü attım. Umarım beğenirsiniz!

haru: aptal jungkook

haru: böyle olacağını biliyordum işte 

jungkook: sen nasıl konuşuyorsun öyle 

jungkook: illa azar mı yemek istiyorsun?

haru: umurumda olan şey bu mu sanıyorsun

haru: namjoon denen veletle aynı evde yaşıyorum

haru: bilirsin, biz abi kardeşiz

haru: ve çocuk akşama kadar imalı bakışlarını üzerimde gezdiriyor

haru: bir ihtimal, bizi yakalamış olabilir mi?

jungkook: ne demek istiyorsun

jungkook: nasıl yakalamış olabilir mi?

Jeon Jungkook. Bal gibi biliyordu da, sırf uyuzluk olsun diye salağa yatmayı tercih ediyordu. Çünkü beni utandırmak hobisi haline gelmişti. 

haru: illa söyletecek misin

haru: biliyorsun işte 

jungkook: yoo, bilmiyorum

jungkook: geçen gün dayak yedim ya, belki biraz kafamda sorunlar oluşmuş olabilir

jungkook: söyle sen söyle 

haru: aptal jungkook

haru: öpüştük işte

haru: onu görmüş olabilir mi? belki gördü de bu yüzden böyle davranıyor

jungkook: şu an utanmış suratın yüzümün önünde canlandı da

jungkook: pek bi tatlı oldun sanki 

jungkook: ayrıca endişelenme, haru

jungkook: hyung un bizi fark ettiğini hiç sanmıyorum

Evet, o bu kadar rahat takılabiliyordu fakat benim iyi olduğum söylenemezdi. Namjoon' a yakalanmak demek büyük bir rezillik demekti!

Okuldaki dedikoduları duyup anlamış olabilirdi, bu da bir ihtimaldi. Fakat sanki bizi birlikte basmış gibi imalı bakışlar atıyordu.

Bu nasıl bir abiydi böyle?

Kafamı gömdüğüm yastıktan, duyduğum ses üzerine kaldırıp odamın kapısına baktım. Namjoon giyinmiş, süslenmiş öylece dikiliyordu. 

'' Randevun mu var? '' diye sorduğumda alaycı bir gülüş attı, aptal.

'' Çocuklarla biraz takılacağız. '' dedi. '' Gelmek ister misin? '' 

Kafamı sağa sola salladım. Yaptığımız şeye onlar şahit olmamıştı ama sanki onların gözü önünde yapmışız gibi utanıyordum. Şuan bile yüzümün kızardığını tahmin edebiliyordum. 

Ben gitti sanarken tekrar seslendi. '' Belki de Jungkook' u yanına göndermeliyim, ne dersin? '' 

Söylediği şeyin üzerine gözlerim sonuna kadar açılmıştı ve kafamı aniden ona doğru çevirdim. '' Ne diyorsun sen? '' 

'' Yalnız kalmamalısın. '' diye konuştu. '' Jungkook  ta sana arkadaşlık eder. ''

Arkadaşlık kelimesini ima ile söylediği için yüzümdeki kırmızılık oranı iki kat artmıştı, ve bunu fark ettiği için kıs kıs gülüyordu. 

lover | jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin