První setkání

2.9K 91 2
                                    

Je sobota 11:48 a já se právě probudil. Když jsem se koukl na mobil, uviděl jsem novou zprávu od Terky. Musel jsem se usmát.

T- Máš dneska čas? Nechtěl bys zajít třeba do kina když už se známe.

Když jsem si to dočetl, koukal jsem na mobil s otevřenou pusou. Bože jo. Já jí tak chci vidět na živo.

B- Jo mám... klidně půjdu. 🙂

T- Tak ok. A na co půjdeme?

B- Nevím se koukni a napiš na co bys chtěla.😌

T- Dávaj Suicide Squad. Na ten bych šla, teda... Jestli by ti to nevadilo. 😊

B- No tak dobře. Když chceš😂

T- Děkuju. Tak se sejdeme v 17:00 v parku jo? 😀

B- Oukej.

T- Tak jo 😊zatim pa. Jdu se naobědvat

B- Taky bych mohl. Ahoj😊

Zamkl jsem mobil a vstal z postele. Zapnul jsem počítač a šel do kuchyně pro jídlo a pití. Po cestě dolů kolem mě prošel Herďa ,,Čus Pavle.'' ,,Nazdar.'' řekl chladně. Jen jsem nad tím protočil očima a neřešil to. Už jsem byl dole a všiml si, jak na gauči seděl Wedry a něco dělal na mobilu ,,Ahoj Werdy.'' ,,Baxčus.'' řekl a koukl se na mě, já se jen usmál a šel do kuchyně a tam si vzal pití a jídlo, co uvařil Wedry. Sedl jsem si ke stolu a začal jíst. Po jídle jsem šel nahoru, sedl si k počítači a bylo 12:39. „Mám spoustu času, mohl bych jít něco natočit." tak jsem šel natáčet a pak to rovnou poslal Jurovi. Všechno bylo dokončeno asi v 16:35. ,Už bych se mohl začít připravovat.' řekl jsem si a vydal se ke koupelně. Tam jsem si vyčistil zuby, udělal si vlasy a pak šel zpátky do pokoje, tam si vzal čistý černý tričko a džínové kraťasy. Už bylo 16:50. Stíhám úplně na pohodu. Vzal jsem si mobil, peněženku, klíče a vydal se na místo, kde jsme se měli sejít. Cesta byla v pohodě, ale potkal jsem i několik fanoušků a to mě celkem zdrželo, ale přesto všechny moje fans miluju (#nohomo). Přišel jsem na místo a ona už tam čekala. Proběhl první 'oční' (všichni víme, kam se díval😂) kontakt a já se do ní hned zamiloval. Ona byla úplně bez chyby. Udělal jsem pár váhavých kroků a ocitl se pár centimetrů před ní. ,,Ahoj Teri'',,Jé, ahoj Baxi.'' řekla a objala mě. Byl jsem překvapený, že mě objala, ale zároveň šťastný ,,Promiň. Já jsem zvyklá všechny objímat.'' řekla a začervenala se . „...a mimochodem...sluší ti to. Vypadáš hrozně roztomile." Jak to dořekla, tak jsem cítil, jak se červenám.

Z pohledu Terky

„A mimochodem...sluší ti to. Vypadáš hrozně roztomile." Řekla jsem a skousla si spodní ret. Ty mírně rozcuchané vlasy jsou hrozně sexy. A ten jeho úsměv...myslím, že se na místě rozteču jak zmrzlina na poušti. Vyrazili jsme, když bylo 17:24 a film začínal v 18:15. Šli jsme, povídali si a hodně se nasmáli. Je strašně milej, hodnej a vtipnej. A ty jeho oči...asi jsem se zamilovala. Dorazili jsme někam, kde to vypadalo moc hezky. Byli tam stromy, lavičky a skoro nikdo tam nebyl, což bylo super. Najednou se zastavil. Stáli jsme naproti sobě a koukali si do očí. Najednou se začal přibližovat a já zpanikařila...

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat