,,Ta-takže ty máš rád...?''

1.4K 61 12
                                    

Ráno jsme se probudili, sbalili si věci a šli rovnou na snídani. Po cestě jsem zahlídnul Artixe...měl jsem co dělat, abych ho ignoroval. Dojedli jsme a Terka se šla nahoru zkrášlit a pak jsme mohli vypadnout z hotelu. Dali jsme si kufry do Pawlovo auta a už jsme jeli. Cestou skoro nikdo nemluvil, protože bylo 9 ráno a všem se chtělo spát. Já ale přemýšlel, jestli jí to říct mám nebo zatim ne...nevim je to těžký...ale zase když se jí to líbilo. Dojeli jsme domů asi kolem půl 11. Pavel s Wedrym jeli ještě někam pryč a řekli nám, že se vrátí asi v 16 h odpoledne. Celou dobu jsem byl zamyšlený a pak si toho všimla i Terka ,,Baxi ty nad něčim přemejšlíš?'' ,,Ano přemejšlim.'' ,,A nejsi náhodou nemocnej?'' řekla 'ustaraně' a položila mi ruku na čelo ,,Ne nejsem...jenom ti musim něco říct. Ale slib mi, že neutečeš.'' řekl jsem jí a srdce mi tlouklo jako o závod.

Terky pohled

,,Ne nejsem...jenom ti musim něco říct. Ale slib mi, že neutečeš.'' řekl mi a já se začala bát. Kývla jsem hlavou, ať mi to řekne. On vstal a šel si pro šátek, zavázal mi oči a já se začala bát mnohem víc. Chytl mě za ruku a vedl mě z jeho pokoje, ze schodů a vypadalo to, že jdeme ještě níž, ale tam jsem ještě nebyla. Při cestě jsem párkrát zakopla a bouchla se do hlavy, ale to je u mě normální. Pak se ale zastavil, zavřel dveře a začal mluvit. ,,Nechtěl jsem to před tebou ještě skrývat a tak ti teď něco řeknu a ukážu.'' Začal mi sundavat šátek a já byla zvědavá, ale zároveň jsem se i bála. Když jsem uviděla to co je okolo mě...byla jsem vyděšená, ale i vzrušená. ,,Ten večer, když jsem se opil se ve mě probudilo 'mé pravé já' a proto jsem ti dělal věci, které bych nikdy předtím nedělal. Nechtěl jsem ti to říkat hned na začátku, aby ses nevyděsila a opustila mě ale...teď když jsem se od tebe dozvěděl že se ti to líbilo tak jsem si řekl že by jsi to asi neudělala.'' ,,Ta-takže ty máš rád...?'' ,,Sado maso.'' doplnil mě a bylo vidět, že je hodně nervózní. ,,Mě to ale nevadí.'' usmála jsem se a přistoupila k němu blíž ,,Takže bys byla i ochotná něco zkusit?'' řekl už klidně i s radostí a vzrušením v hlase. Rozhlédla jsem se po místnosti. Ty bičíky, pouta, popruhy, provazy a různé sexuální pomůcky mě lákaly. ,,Ano.'' řekla jsem mu a políbila ho. On byl asi hodně natěšený, protože mě objal tak moc, že jsem se nemohla ani skoro nadechnout. Když se odtrhnul šel zamknout dveře. ,,Takže, co mám dělat?'' zeptala jsem se ,,Sundej si oblečení a pak si stoupni tam.'' ukázal ke stolu a já kývla. Když jsem už udělala vše co mi řekl, přišel ke mě, hodil mě na stůl a přivázal mi ruce i nohy. Měla jsem pocit bezmoci a to se mi líbilo. Dal mi do pusy roubík, což už bylo horší, ale já to nějak skousla (doslova). Jednu ruku mi dal na krk a 'škrtil' mě a tu druhou mě začal prstit. Nejdřív 2 prsty, pak 3 a nakonec do mě strčil celou ruku. Bolelo to, ale zároveň to bylo příjemné. Tekla jsem jak Niagáry (😂😂😂). Líbal mě na prsou, krku a břiše. Při tom mi sundal roubík a začal mě opravdu drsně líbat. Když ze mě ruku vyndal, tak mě odvázal a rozkázal mi ,,Na čtyři.'' já neotálela a udělala to, co chce. Zas mě přivázal, abych se nemohla hýbat a sjel si se stolem níž ,,To je hustý, že se tomu dá i upravit výška.'' řekla jsem pobaveně, ale v tom mi dal facku a chytl mě za čelist ,,Ty buď ticho!'' okřikl mě a já zmlkla. Stoupl si přede mne a sundal si kalhoty. ,,Otevři.'' řekl a já otevřela pusu. V tu ránu mi ho tam silně strčil, až jsem si fakt myslela ,že se pozvracim, ale ustála jsem to. Chytl mě za hlavu a hýbal s ní, jak se mu líbilo. Měla jsem ho až v krku a jelikož on nemá žádnýho červíka, tak to bylo celkem nepříjemný. Když ho vyndal, obešel mě, dal si kondom a vnikl do mě. Dneska přirážel mnohem víc, než obvykle. Bylo to tak úžasný. Chytl mě za vlasy a tahal mi za ně, až jsem měla pocit, že mi chce utrhnout hlavu. Oba jsme byli neskutečné nadržený. Sténala jsem hodně nahlas ,protože jak už víme...Bax to zezadu umí. Po chvilce mi ho strčil do análu. ,,Ne Baxi...to nedělej. Je mi to nepříjemný.'' on mě jenom plesknul přes zadek a řekl ,,Já si s tebou budu dělat, co chci!'' tak jsem to musela nějak přetrpět. Asi po minutě mě odvázal a řekl mi, ať si stoupnu pod nějakou mříž, která vypadala uplně jako z 50 shades of Grey. Přišel ke mně, chytl mi ruce a připoutal je k tý mříži. Pak si vzal kožené důtky (když tak si najděte na netu😂) a začal mě s nimy různě pleskat. Nejdříve málo, ale potom to byli opravdu velké rány, až se mi nahrnuli slzy do očí. Potom ji položil a vzal si bičík a spustil ,,Tady nejsem člověk, jakého si poznala... Tady se neovládám a dělám, co mě vzrušuje a naplňuje. Tady mě budeš oslovovat pane! Rozuměla?'' ,,Jasný.'' řekla jsem, ale teď mě švihnul až do krve ,,Říká se ano!'' zakřičel. Mě stekla slza po tváři a řekla jsem ,,Ano.'' ,,Tady mi budeš vykat, ať se aspoň někdy cítím důležitě.'' ,,Ano pane.'' ,, Hodná.'' řekl s úsměvem a přejel mi přes rty, ale potom mi dal zase facku. ,,A nebreč!'' ,,Omlouvám se pane.'' on už nic neříkal a mě přišel blíž políbil mě, nadzvedl a nasadil na svoji chloubu. Pak se mnou začal pohybovat nahoru a dolu. Mé vzdechy naplňovali celou místnost. On mě líbal na krku a dělal mi tam snad ten největší cucflek v dějinách cucfleků. Pak zvedl hlavu a začal mě líbat. Pak jsem se udělala. Odpojila jsem se od něj a začala sténat a vzdychat a různě se přitahovat. Ale on ještě nebyl, tak pokračoval. Asi po 2 minutách se udělal taky. Byla jsem už opravdu hodně vyčerpaná, takže když mě odpoutal spadla jsem na zem. On mě zvedl do náruče a odnesl nahoru k němu do pokoje. Položil mě na postel a pošeptal mi ,,Tohle byl jen začátek.'' a dal mi pusu na tvář. Ale potom už si nic nepamatuju, protože jsem usla. Probudilo mě až to jak Bax řve, když hraje LoLko. Koukla jsem se na něj a když jsem zjistila, že streamuje, tak jsem se obmotala peřinou a řekla ,,Hmm...Baxi? Já nemam oblečení.'' ,,Ježiš já uplně zapomněl, že tu jsi.'' řekl a zvedl se ze židle a došel mi pro jeho tričko. Já jsem si ho dala na sebe a zvedla se z postele, nandala si kalhotky a šla do koupelny. Ale to ,jak jsem vypadala...To je fakt hrůza. Skoro půlka krku modrofialová, to samé i prsa. Pak zase rozkouslej ret a škrábanec přes tvář. Pak jsem se koukla na to místo, kde mě silně švihnul. No super je to uplně od krve a je to mega velký. Opláchla jsem si obličej studenou vodou a šla zpátky. ,,Baxi, čum na to.'' řekla jsem a ukázala mu všechno. ,,Ten krk se mi povedl, to musíš uznat.'' řekl a začal se smát. Já přistoupila ke kameře a ukázala si na krk ,,Lidi, přijde vám tohle jako dobře odvedená práce?''

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat