!UPOZORNĚNÍ!
Tato část obsahuje krev, trochu nechutností a celkově velkou dávku canceru. Když budete mít poruchu mozku, tak za to my nemůžeme 😂😂 a děkujeme za 7,7K přečtení, 470 ⭐️ a dobré ohlasy na tuto FF 💕😄
------------------------------------------------------
,,Na...tebe.'' a ukázal jsem na Herdyna. Přišel jsem k němu s tupou pilkou na dřevo. Herdynovi se znatelně zrychlil tep a začaly mu téct slzy. Přiklek jsem si k jeho hlavě, pilku jsem opatrně přiložil k jeho krku a zatlačil na ní. První zoubky se mu zarývaly do ohryzku a začala pomalu stékat krev. Různě sebou mrskal. Vydával opravdu zvláštní sípavé zvuky. Přitlačil jsem ještě víc a prořízl jsem mu tepnu. Jeho krev mi silným proudem vystříkla do obličeje. Nasral jsem se a začal jsem mu hlavu uřezávat celou. ,,Tak a kdo půjde další?'' kopl jsem do jeho hlavy, čímž se utrhla a skutálela se k Janě, tak jsem měl hned jasno. Pomalu jsem k ní přišel s naostřeným nožem, položil jí na zem a zabodl nůž do břicha. Nůž jsem v ni nechal, šel jsem pro hadr a zavázal jí oči, ať má větší zážitek. Znovu jsem se chopil nože a začal jí obřezávat břicho kolem dokola. Hrozně moc při tom řvala, nedalo se to vůbec poslouchat. Zvedl jsem se od ní a zašel si pro nůžky. Otevřel jsem jí pusu, vytáhl jazyk a udělal 'šmik šmik' a jazyk byl venku. Krev z odstřiženého jazyku začala vykašlávat, jenže to bylo marný. Znovu jí stekla do pusy a do krku, takže se na ni začala pomalu 'topit'. Nechal jsem jí tam jen tak ležet a znovu se přesunul k břichu. Tentokrát jsem ho odřízl úplně celé. Odklopil jsem kůži a vyndal plod. Pěkně nechutná věc, když to není ještě úplně vyvinutý. Tak jsem to vzal a hodil jsem to naproti zdi. Udělalo to pořádný flek. Pomalu se to po zdi sunulo až dolů na podlahu, kde to udělalo pořádně nechutnou krvavou hromádku. Opět jsem vzal nůžky do ruky, přišel jsem k Pavlovo bezvládně ležícímu tělu, sundal jsem mu kalhoty a ustřihl mu ptáka. Vzal jsem ho do ruky a narval Janě do krku. Mezi tím se už Jany znetvořené tělo nehýbalo. Byla mrtvá, ale aby se neřeklo, tak jsem jí vysypal kilo soli přímo na vnitřnosti. Nedělalo to žádné zvuky, jak jsem očekával. S Janou už jsem hotovej. ,,Zabiju Wedryho, protože si to nejlepší chci nechat na konec.'' rozešel jsem se k Radkovi s vrtačkou a hřebíkama v ruce s myšlenkou ho 'ukřižovat'. ,,Než umřu, musím vám něco říct...mám AIDS a vy ho máte taky. Nevěděl jsem o tom, ale už to tak bude.'' řekl Radek. ,,Ty zmrde! Zkazil si mi celej život!'' odhodil jsem vrtačku. ,,Chtěl jsem tě 'ukřižovat', ale teď jsem změnil názor.'' odešel jsem a vrátil se s motorovkou. ,,Teď tě prostě rozříznu.'' zaplul jsem motorovku a pustil se do toho. Začal jsem od mezinoží (xD) přes trup až po hlavu. Když jsem ucítil, že jsem u lebky, napadlo mě ,Co kdybych si ten jeho mozek dal do mističky a ráno si ho uvařil ke snídani?' chviličku před doříznutím jsem si rychle odběhl pro mističku a lžíci. Vyškrabal jsem mu ho z lebky a schoval do ledničky. Přišel jsem přes kaluž krve k Terce a dal jí pěstí. Odvázal jsem jí ze židle a hodil jí na stůl, který již dobře znáte. Ještě před přivázáním rukou a nohou, jsem jí sundal oblečení. Když jsem jí ruce i nohy svázal, došel jsem si pro štětku do hajzlu a drátěnku. Roztáhl jsem jí nohy, narval jí štětku do píči a dráťěnku do análu. Začal jsem se štětkou zběsile pohybovat. Terka brečela, křičela, naříkala a prosila o milost, ale já jí to ještě zhoršil... Sundal jsem si kalhoty, boxerky a vyskočil na stůl. Rukama jsem jí otevřel pusu a dřepnul si nad ní. Zatlačil jsem a už to začalo padat. Zrovna jsem měl sračku, takže to byla spíš taková kašička. Když jsem jí do pusy vykonal svou potřebu, dal jsem jí ruku před pusu, ať to nevyplive. Z kapsy u kalhot jsem vyndal jehlu, na které byla rovnou navléknutá nit a začal jsem jí sešívat pusu. Pod její hlavou byla celkem velká loužička z jejích slz, do které se pomalu začala mýchat krev, vytékající z malých dírek, které jsem tvořil jehlou. Když jsem měl došito, vyndal jsem z ní štětku a začal Terezu řezat. Nejdřív přes obličej, krk, prsa, břicho až po vagínu. Začal jsem zajíždět nožem i do ní. Pak jsem si vzpomněl na ženskou obřízku...tak jsem jí uřízl klitoris. Bylo mi strašně krásně. Ani nevíte, jak mě hřálo u srdíčka, jim tohle všechno dělat. Zašel jsem k Janě a ruku ponořil do jejího břicha. Vzal jsem do ruky sůl, která byla v jejím břiše a tu následně narval do Terky. Rány, které jsem jí pomocí nože vytvořil, jí začali dle mého opravdu hodně pálit a štípat. Ruku jsem vytáhl, vyndal jí z análu drátěnku a zase jí strčil do její celkem znetvořené vagíny. Začal jsem zrychlovat, zrychlovat, až jsem měl celou ruku od krve. Vyndal jsem z ní ruku a rozešel se k vrtačce, která ležela jen tak pohozená na zemi. Vzal jsem jí a vyzkoušel, jestli funguje, protože jsem s ní celkem třískl, když mi to Vedral řekl. Naštěstí fungovala. Došel jsem k té děvce a přiložil jí špičku vrtáku na písmenko 'a' u mého jména, které jsem jí tam kdysi vyřezal. ,,Šukalo se mi s tebou dobře...'' řekl jsem, plivl jí do obličeje a zmáčkl spoušť (nevim jak se řiká tomu, čím se ta vrtačka zapne xD) Za necelých 10 vteřin už byl naprostý klid. Utichla. Přestala se hýbat. Měl jsem chuť jí ještě víc znetvořit, tak jsem si odskočil do kuchyně pro lžíci a došel zase k jejímu tělu. Přišel jsem k její hlavě a zaryl jí lžíci do očního ďůlku. Netrvalo dlouho a oko už viselo z lebky ven. Vzal jsem ho a odtrhl. V tom se mi chtělo začít chcát, tak mě nenapadlo nic lepšího, než to vypustit (😂😂) do ďůlku, kde bývalo to oko. To krásné oko... jsem mrdnul o zem a zašlápl. Voda z něj mi vystříkla na ponožku a udělala flek. Vážně jsem zabil svojí první holku. Mně to je ale jedno.
ČTEŠ
Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)
FanfictionSeru na popis. Prostě si to přečtěte.💁 Ideální pro vlhké Baxovo fanoušky.😇 #noclickbait