Z pohledu TerkyRáno jsem se probudila asi v 12:56. Postupně se mi vybavovalo, co se včera stalo, až do momentu, kdy jsem odešla. Ach bože ono se to fakt stalo? Zapla jsem počítač a koukla se na Facebook a Youtube. ,,Ne, ne, ne!'' ozvalo se celý pokoj. Přišlo mi snad milion zpráv ohledně toho streamu. ,No nic. Tak se kouknu na YouTube.' A co tam nebylo? Ano, skoro všechny videa co Youtubeři vydali byli o mně a Baxovi. (dělejme jakože to stihli) Při pohledu na to, se mi chtělo brečet. A hele! Náš milovaný Danny natočil EXPOSED o našem úletu na streamu. Pod videem bylo neuvěřitelných 5 000 komentářů, ale většina lidi se nás zastávala, což bylo od nich hrozně hezké a zvedlo mi to náladu. Pak mi napsal Bax.
B-Omlouvám se strašně moc za včerejšek. Vím, že mi to asi nepromineš, ale aspoň se ti omluvím. 😞
T-V pohodě. Omluvu přijímám. Už jsem se uklidnila a nevadí mi to. Jenom mě trošku serou ty videa na Youtube a statusy na Facebooku o nás dvou. 😊
B-To si děláš srandu? Děkuju ti moc, že na mě nejsi naštvaná. ❤ Mě ty videa taky serou...Koho by to nesralo. 😊
T-A co budeme dělat teď?
B-Nevim... A nechceš zajít k nám a seznámit se s těma dvouma dementama, co se mnou žijou? 😃
T-Proč ne😄 ale bojim se toho, že si ze mě budou dělat prdel.
B-Neboj😊 oni už si ze mě dělali prdel celej den a už jim došly vtipy, tak můžeš být v pohodě. 😃
T-Tak dobře stavim se. A v kolik?
B-Tak třeba za půl hoďky?
T-Tak dobře.
B-Těším se na tebe. 😘
T-Já na tebe taky. 😍😘
V tom mi začalo kručet v břiše
T-Jdu se napápnout, tak u tebe. 😊
B-Ahoj 😜
Rozloučila jsem se a šla dolů do kuchyně. Tam si vzala jídlo a pití, co mi tam přichystala mamka. Vyšla jsem nahoru i s jídlem, dala ho na stůl a sedla si. Když jsem dojedla, oblékla jsem se a učesala. Malovat se mi nechtělo. Už byl čas vyrazit. 'Mobil mám, klíče mám, peníze mám. Už můžu jít.' Nazula jsem si boty a vyšla směr dům mého milovaného. Zazvonila jsem, ale dlouhou dobu se nic neozývalo. Najednou se ozval nějaký hlas. „Kurva Baxi otevři!" Aaa. Tak to bude Herdyn. Otevřeli se mi dveře a v nich stál Bax. ,,Ahoj ty moje buchtičko!'' řekla jsem mu se smíchem a objala ho ,,Ahoj." Řekl a dal mi pusu do vlasů. „Teri tohle je Radek aka Wedry a tohle je Pavel aka Herdyn.'' A ukázal na dva kluky. Ten Herdynovo mírně připitomělý výraz jsem hned poznala. Nic proti němu nemám, náhodou mi přijde celkem v pohodě kámoš. No a Wedry byl celkem hezký, ale na Baxe neměl. ,,Ahoj kluci já jsem Terka...aka ta, která se včera s Baxem vyspala na streamu.'' řekla jsem s úsměvem. Oni se začali smát a Bax se na mě nevěřícně podíval ,,Mě jen udivuje, s jakým klidem to bereš.'' No jo. Smířit se s tím bylo těžší, než jsem myslela, ale já to nakonec dokázala. Kdybych se v tu chvíli nenaštvala, tak bych do tý webky možná i zamávala. ,,No, to je jedno. Půjdeme nahoru.'' a šli jsme. Tam mi zase dal židli vedle té jeho, posadil mě na ní a sedl si vedle mě. Chvilku jsme hráli Gta V, The Higher Lower game a pak LoLko. Bax u toho rageoval jak šílenej, ale já se jen smála a hlavně mu nadávala. ,,Ty vole! To i já umím líp.'' křikla jsem na něj a udělala 'facepalm' ,,Přestaň mi nadávat! Já za to nemůžu. Ale stejně mě už to nebaví.'' řekl naštvaně a vypnul to ,,A co máš v plánu dělat?'' otázala jsem se zvídavě. Podíval se na mě úchylným výrazem ,,Nedokončíme to, co jsme včera začali a nedokončili?'' řekl a rozzářili se mu oči. Já nic neříkala. Vrhla jsem se na něj a začala ho líbat. On mě dones do postele a šel zamknout. Pro jistotu. Nikdo neví, co ty dva někdy budou potřebovat. Přišel, sedl si na mě obkročmo a začal mě líbat. Mezitím mi sundal tričko, tepláky, podprsenku a kalhotky. Bax byl pořád oblečený, ale ne nadlouho. Byla jsem neskutečně nadržená. Musela jsem ho hned mít v sobě za každou cenu! On se natáhl pro kondom, nasadil si ho a hned do mě vnikl. Já hlasitě zasténala a on mi přejel ukazováčkem přes rty. ,,Pššš...Nemusí nás slyšet.'' řekl a usmál se. Já jsem si jen skousla ret a přikývla. Začal tvrdě přirážet. Měla jsem takový strašný nutkání vzdychat. Pak už to přišlo. Různě jsem se kroutila, až jsem propukla v úžasný orgasmus. Zakousla jsem se Baxovi do ramene a zaryla mu nehty do zad. On párkrát přirazil a už byl taky. Svalil se vedle mě a udýchaně řekl ,,Byla si úžasná.'' ,,Já vím.'' přitulila jsem se k němu ,,Ale ty jsi byl lepší.'' a dala jsem mu pusu na tvář. Byla jsem tak unavená, že jsem pomalu usínala. Tohle bylo to nejlepší usmíření a zároveň odpoledne mého života.
ČTEŠ
Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)
FanficSeru na popis. Prostě si to přečtěte.💁 Ideální pro vlhké Baxovo fanoušky.😇 #noclickbait