,,Nepůjdeme večer na bazén?''

1.5K 54 2
                                    

Terky pohled

Probudila jsem se asi ve čtvrt na jednu se super nápadem. Bax seděl u počítače a stříhal naše video, protože nechceme, aby Jura viděl věci, co jsme tam dělali. ,,Baxi mám super nápad.'' on se lekl ,,No jakej.'' ,,Nepůjdeme večer na bazén?'' ,,No jako klidně ale kam?'' ,,Já znám jedno super místo kousek odsud. Skoro nikdo tam nechodí a to nejlepší je to, že tam je i večerní koupání.'' ,,To zní dobře. A kdy tam pujdeme?'' ,,Já bych vyšla asi v půl desátý, co ty na to?'' ,,Oukej tak já napíšu na Fb, že dneska stream nebude.'' ,,Dobře. Já si skočim pro snídani.'' vydala jsem se do kuchyně tam si vzala jídlo a zase vyšla nahoru. Sedal jsem si na postel a koukala na mobil. Když jsem dojedla šla jsem odnést nádobí a došla si na záchod. Potom jsem dělali věci, které děláme každej den... Hráli, povídali si, smáli se, ale já jsem mu dneska pomohla stříhat video. Když bylo video dodělané, tak ho dal renderovat a následně uploudnul. Bylo 21:00 a my se začali připravovat. Rovnou jsme si oblékli plavky, abychom se tam s tim nemuseli zdržovat. Když bylo půl desátý, tak jsme byli na cestě, která nám trvala necelých 10 minut. Koupili jsme si vstupenky a rovnou si dali osušku na zem. Byli tam jenom dva lidi, ale už naštěstí odcházeli. Sundala jsem si oblečení a hned skočila do vody. Bax mě následoval a udělal to samé. Byli jsme v bazénu nejdál od pokladny uplně v rohu. Nebylo tam žádné světlo, žádní lidé...jenom my dva. Dělali jsme různý blbosti. Bax mě furt potápěl, až jsem si myslela, že mě chce utopit. Vynořila jsem se naproti němu a hleděli jsme si do očí. Přibližoval se pomalu ke mě. Já neměla kam uniknout. Zatlačil mě do rohu. Pak se začal naklánět a poté líbat. Já mu dala ruce kolem krku a obmotala si nohy kolem jeho pasu. Usmál se. Pak mi začal pomalu sundavat spodní díl plavek s já jemu taky. Pak jsem si uvědomila ,,Počkej Baxi a co kondom?'' ,,Ajo.'' řekl a vylezl z vody. Šel na osušku a nasadil si ho. Pak za mnou skočil do vody, zase mi začal sundavat spodní díl plavek a vnikl do mě. V bazénu jsem to ještě nikdy nedělala, tak to pro mě bylo poprvé. Bylo to příjemné, ale všechno s ním je příjemné a celkové lepší... Užívala jsem si každý okamžik s ním, až do toho momentu, kdy tam přišla skupinka teenagerů. V ten moment se ale Bax udělal. Začal vzdychat ale snažil se to ukončit, protože nám bylo jasný že nás znají. Když jsme skončili, Bax šel na osušku aby si sundal kondom. Snažil se, aby ho neviděli a zpátky skočil do bazénu. Nechtěli jsme na sebe upoutávat pozornost, tak jsme byli potichu. Kluci z té skupinky skočili do bazén, kde se skáče a holky si sedli na okraj bazénu kde jsme byli my. ,,Hele a viděla si to Baxovo nový video?'' zeptala se jedna z těch holek. ,,No jasně, že jo. Bax je strašně roztomilej. Ta jeho holka je fakt hnus. Má na lepší.'' to Bax evidentně nevydržel a rozešel se k nim. ,,Cože jsi to říkala? Trochu jsem se přeslechl?'' řekl ironicky, i když moc dobře slyšel. Když ho ta holka uviděla, uplně se začala se rozplývat. ,,Jé ahoj Baxi. Já nevěděla, že si tu. Vyfotíš se prosím se mnou.'' zeptala se a vyndala si svůj iPhone 7 z podprsenky. ,,Můžu se zeptat kolik ti je?'' zeptala jsem se mile s úsměvem ,,Třináct.'' řekla mi zhnuseně se zamilovaným pohledem na Baxovi ,,Tatínek je asi podnikatel, že?'' zeptala jsem se se stejným tónem, jakým mi ona odpověděla. V tom připlavali ti kluci ,,Musíte mojí sestru omluvit, ona je z Baxe uplně vlhká.'' ,,Všimli jsme si.'' řekl Bax s úsměvem. Ta holka se jenom zvedla odešla. Ta její kamarádka na nás jenom koukala a nechápala ,,Dáme fotku?'' zeptali se ti kluci ,,Jasně!'' odpověděli jsme naráz s Baxem. On si skočil pro mobil a zase si vlezl do bazénu. Dali jsme si pár fotek. ,,Moment ještě na můj.'' řekla jsem a vylezla z vody. Cítila jsem na sobě pohledy všech, co se nacházejí v bazénu. Bylo to nepříjemný. Odběhla jsem na osušku, čapla mobil a utíkala zpátky. Všichni kluci kromě Baxe na mě koukali jako na bohyni. Nechci se chválit, ale myslim si, že mám dobrou postavu. Velkej zadek, relativně velký prsa a hubená. Skočila jsem zpátky a jelikož mám voděodolný mobil, tak jsme si udělali i fotky pod vodou. Byla s nima fakt sranda. Ti kluci byli taky slušně jeblí. Bylo 00:00 a oni nás vyhnali, že se už zavírá. Tak jsme vylezli, rozloučili se s nima šli domů. Když jsme přišli do pokoje já se svalila na postel a už se mi nechtělo vstát. Byla jsem fakt unavená.

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat