,,No to si ze mě děláte prdel ne?''

1.4K 50 14
                                    

Vzbudil mě nepříjemný zvuk zvonku. Chtěla jsem zavolat na matku, aby šla otevřít, ale pak jsem si uvědomila, že je vlastně v práci. Přemohla jsem se a došla ke dveřím, které jsem následně otevřela. ,,Ahoj. Neruším?'' zeptala se mě s úsměvem. Čekala jsem Šárku, Štěpána, Pavla nebo Radka ale jí opravdu ne ,,Jo...čau. Co tu děláš?'' ,,No, já bych se chtěla omluvit za to, co jsem 'udělala' a vysvětlit ti, jak to bylo.'' ,,Dobře. Tak pojď dál.'' vstoupila do dveří a sundala si boty ,,Jana.'' podala mi ruku. Stiskla jsem ji jí a taktéž se představila ,,Terka.'' Šli jsme po schodech až nahoru do mého pokoje. Sedla jsem si na postel a Jana hned naproti mně. Koula jsem se jí do očí a všimla si, jak úžasné oči má. Krásně velká modrá kukadla. ,,No...kde bych začala... Šla jsem za Pavlem, ale místo něj mi otevřel dveře Štěpán. Řekl mi, že šel něco koupit. Chtěla jsem jít do jeho pokoje, ale to by mě však nesměl Štěpán chytit. Přitiskl mě ke zdi a začal mi říkat něco ve stylu, že se nemusím vzpírat, že mi to stejně nepomůže a že mě stejně přemůže a ošuká mě ať chci nebo nechci. Jelikož se mi vždy Bax trochu líbil, tak jsem ani neprotestovala. Dotáhl mě k němu do pokoje a pak už víš, co se dělo.'' celou dobu jsem si jí prohlížela. Je tak strašně krásná a sexy. Má dokonalou postavu a strašně příjemný hlas. ,,To je mu podobný.'' vzdychla jsem. Nechápu proč? Ale hlavně nechápu proč po tom, co jsme dělali TO v té místnosti. Zvedla jsem hlavu a viděla jí, jak se na mě kouká. Byla celkem blízko. Pak se ale najednou začala přibližovat. Políbila mě. ,,A přišla jsem se nejen omluvit.'' Svalila jsem jí na postel, sedla jsem si na ní obkročmo a líbala jí. Na chviličku jsem se odtrhla, aby jsem jí mohla sundat tričko. Když jsem ho ladně odhodila vedle na zem, přisála jsem se jí na krk. Pomalu jsem sjížděla níž *rozepnula jsem jí podprsenku* a začala olizovat její bradavky. Když mě to přestalo bavit, tak jsem jí začala líbat a různě olizovat břicho a pomalu se dostávat k její vagíně. Když jsem se poprvé dotkla jejího klitorisu, tak zavzdychala. Začala jsem jí ho různě cucat a kousat. Po chvilce jsem se oddálila a začala do ní strkat prsty. Nejdřív jeden...pak dva, tři, čtyři a pak jsem v ní měla celou pěst. Začala jsem s ní pomalu pohybovat, aby si zvykla. Když lehce utlumila svoje vzdechy, začala jsem napínat a ohýbat prsty a různě kroutit rukou. Vzdychala a sténala tak nahlas, že jsem jí musela zacpat pusu. Pohybovala jsem se opravdu rychle. Když se její dech začala víc zrychlovat, zpomalila jsem, protože nechci, aby se udělala tak brzo. Když se uklidnila, pomaličku jsem začala přidávat druhou ruku. Pomaličku jsem do ní začala strkat špičky prstů, ale pak jsem do ní tu ruku rovnou vrazila celou. Vykřikla a to celkem nahlas. Přejela jsem jí prstem přes rty ,,Pššš.'' připadám si jako Bax. Začala jsem různě hýbat prsty na obou rukách a na střídačku s nima hýbat. Vždy, když to vypadalo že se udělá, přestala jsem. Mučila jsem jí tím. Ale pak jsem jí to dopřála. Zrychlila jsem, jak nejvíc jsem mohla ale pak...přišel její orgasmus...mokrý. Začala stříkat a to rovnou na mě. Celkem jsem se lekla. Vyndala jsem z ní ruce a nechala jí se zklidnit. ,,Hmmm tak asi budu převlíkat postel no...'' ,,Promiň. Měla jsem tě varovat.'' Jen jsem se usmála a přetočila jí na břicho. Naklonila jsem se jí k uch a pošeptala ,,Snad si nemyslíš, že to je všechno...a teď na čtyry.'' jak jsem řekla, tak udělala. Vzala jsem si z šuplíku lubrikant a začala ho kappat kolem jejího análu. Začala jsem jí ho roztírat a pak do ní opět začala strkat ruku. Někde jsem viděla, že holce tejpek strčil celou ruku až po rameno do zadku...hádejte co jsem chtěla zkusit? ^^ Začala jsem se do ní ponořovat víc, víc a víc, až jsem v ní byla po loket. Je to neuvěřitelný, že se to do ní fakt vejde. Chtěla jsem pokračovat dál, ale to by se nesměly otevřít dveře od mého pokoje. Čekala jsem matku, ale on tam byl Herdyn. ,,No to si ze mě děláte prdel ne?'' zařval ,,Jak si se sem dostal?'' vyděšeně jsem na něj čuměla. ,,Když si se vyspala se Štěpánem, to jsem ti prominul, vysvětlil mi sám, jak to bylo, ale že ty by si i sní? To bych do tebe opravdu neřekl.'' když to dořekl, zavřel dveře a odešel. Jana se rychle oblékla a pravděpodobně utíkala za ním. Já jsem jen seděla a přemýšlela ,Co to kurva dělám...?'

Herďovo pohled

Byl jsem doma a psal jsem Janě, jestli by nechtěla přijít. Neodepisovala mi a ani si to nezobrazila, to znamená, že doma není. Ona ven moc nechodí, tak že mi to přijde divný. Po chvilce přemýšlení jsem si uvědomil, že se mě ptala včera na Terky adresu. Zvedl jsem se ze židle a šel si nazout boty. Vyšel jsem z domu a zamířil si to k Terce. Zazvonil jsem u nich a otevřela mi její máma ,,Dobrý den. Je doma Terka?'' ,,Ahoj. Jo je. A ty si kerej?'' ,,Já jsem Pavel, bydlím se Štěpánem.'' ,,Aha. Ani se mi o tobě nezmiňovala, jen něco že se s tebou vyspala.'' ,,Začervenal jsem se a sklopil hlavu dolů. ,,Pojď, ukážu ti, kde má pokoj.'' chytla mě za ruku a už mě táhla nahoru. ,,No tak támhle ty dveře.'' řekla a ukázala na dveře na konci chodby ,,Děkuju.'' když už byla dole, pomalu jsem otevřel dveře...to co jsem však spatřil, mě donutilo vyvalit oči a otevřít pusu. Jana byla na čtyřech a Terka měla skoro celou ruku v jejím zadku ,,No to si ze mě děláte prdel ne?'' byl jsem hodně naštvaný ,,Jak si se sem dostal?'' řekla celkem vyděšeně ,,Když si se vyspala se Štěpánem, to jsem ti prominul vysvětlil mi sám, jak to bylo, ale že ty by si i s ní? To bych do tebe opravdu neřekl.'' už jsem se na ně nechtěl dívat a tak jsem radši odešel.

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat