,,Nechtěl bys letět se mnou?''

1.9K 56 10
                                    

Měla jsem pocit, že se rozbrečim. Vypadáme jako nějací šukeři, který sexujou uplně všude. No neříkám, že to není pravda ale... co si lidi o nás pomyslí. Zkusím dělat, jakoby nic a budu to ignorovat. Večer byl stream a samozřejmě celou dobu nás doprovázeli narážky na to video v kabinkách, což se dalo čekat. Ale jinak to bylo v pohodě. Když stream skončil, rozhodla jsem se, že půjdu domů.

Den Terčiných narozenin

Je ráno a dneska mám konečně narozeniny. Dárek od Baxe jsem už dostala a mamka mi chce prý taky nějaký dárek dát. Vůbec netuším, co bych mohla dostat. Vzbudila jsem se asi v půl 12 a nenapadlo mě nic lepšího, než se jít dolů najíst. Cestou po schodech mě pronásledoval takový zvláštní pocit. Byla jsem zrovna dole pod schodama, když v tom na mě za rohem vybafla máma s mojí nejlepší kamarádkou a zařvaly ,,Všechno nejlepší!'' myslela jsem, že se tím leknutím poseru, ale radost z toho, že je obě vidím, mě přivedla na jiné, šťastné myšlenky. Všude to tu bylo nazdobené a na stole byl dort velkej, jako prase. ,,Děkuju moc.'' řekla jsem, objala jsem a sfoukla svíčky. Tohle byla ta nejlepší snídaně v životě – velký kus narozeninového dortu! Po chvilce kecání si o různých věcech se Šárka zeptala ,,Tak že ty chodíš s tim 'slavnym streamerem' jo?'' a povytáhla obočí. Tahle její otázka mě celkem zaskočila a pravda je taková, že to sama nevím. ,,Heleď...já sama nevím. Zatím jsme spolu jen spali. Neřekl mi ani, že mě miluje, tak nevím.'' donutilo mě to přemýšlet. ,,Jen si dávej pozor, aby to nedopadlo, jako minule.,, řekla mi Šárka ,,Máme pro tebe a Baxe menší dárek. A to jsou dvě letenky, ale zatím ti neřeknu kam." Řekla. ,,Co? Já někam letím?'' vytrousila jsem z pusy překvapeně a koukla se kolem sebe. Mamka si stoupla a řekla ,,Tak. Terezko moje nejmilejší všechno nejlepší ke tvým 19 narozeninám, ať ti to s tím Štěpánem dlouho vydrží a doufám, že se vrátíš v pohodě domů.'' řekla, dala mi pusu a dala mi obálku. Poděkovala jsem a v duchu si říkala 'Kéž by nám mělo co vydržet'. Vzala jsem ji do ruky a sedla si, pomalu ji otevřela a v ní byly letenky do Ruska. ,,Děláš si ze mě srandu?'' zařvala jsem na ní a šla ji obejmout. Začaly mi téct slzy radosti. Já do Ruska chci letět už pěkně dlouho. Ani nevím proč. Možná to bude tím, že umím plynule rusky a ruština se mi zalíbila a celkově všechno spojené s Ruskem mě fascinovalo. Prostě...Rusko fakt miluju. ,,Já nevím, jak ti poděkovat.'' ona se jenom usmála a řekla mi, ať jdu za ním mu to oznámit. Tak rychle jste mě neviděli se obléct a vyrazit z domu.

Před jejich domem

Zazvonila jsem a otevřel mi Wedry. Já ho jen pozdravil a rychle utíkala k Baxovi do pokoje. Otevřela jsem a on zrovna hrál LoLko ,,Ahoj lásko, co potřebuješ?'' řekl s upřenýma očima na monitor. ,,Řeknu ti to, až dohraješ. U této věci kterou ti řeknu potřebuju, aby ses na mě díval.'' Bez váhání to vypnul a otočil se na mě. Já jen na něj koukala s otevřenou pusou. Nevěřila bych, že by někdy kvůli mě vypnul LoLko. ,,No... Dneska jsem slavila narozeniny s mamkou a mojí Bff a dostala jsem ...'' a podala jsem mu obálku. On se do ní podíval a koukl se na mě nevěřícným pohledem. ,,Proč do Ruska? A to se tam nějak domluvíme?'' ,,Klid, já umím rusky a do Ruska chci už dlouho...tak mám ten jazyk naučený možná až moc.'' řekla jsem s úsměvem ,,Takžeeeeee?'' ,, Co?'' podíval se na mě ,,Nechtěl bys letět se mnou?'' udělala jsem na něj psí oči. ,,No to víš že jo.'' řekl a já vypískla. Pevně jsem ho objala a dala mu pusu. ,,Děkuju.'' řekla jsem a začala ho líbat. ,,Ale musíš tam mluvit místo mě, já rusky umim možná tak pár slov z cska.'' řekl s úsměvem. ,,Neboj.'' Čapla jsem ho za ruku a dovedla ho k posteli. Shodila jsem ho na ní a sedla si na něj obkročmo. On mi zajel rukou pod tričko a hrál si s mimy prsy. Pak se přesunul na zadek a přetočil si mě pod sebe. Začala jsem mu sundavat tričko a rozepínat kalhoty. V tom ale přišel do pokoje Herďa ,,Baxi proč nehra...aha tak to nebudu rušit.'' řekl a začal se smát. Bax nasraně vstal a zamkl, opět ke mě přišel a já si ho přitáhla na postel a zase si na něj sedla. Cítila jsem jeho zvětšené přirození na mém zadku. Usmála jsem se a zase se vrhla na jeho rty. On mi začal rychle sundavat oblečení a když jsem před ním byla celá nahá, vytáhl si z kapsy kondom a sundal ze sebe všechno zbylé oblečení a dál už víte co se dělo... Svalil se vedle mě na postel, dal mi pusu do vlasů a řekl ,,Musím streamovat. Půjdeš domů a nebo tu budeš se mnou?'' ,,Budu tady. Stejně doma nemám co dělat.'' Vstala jsem z postele a oblékla si kalhotky a jeho tričko. ,,Proč si bereš moje tričko?'' ,,Protože úžasně voní.'' Znovu si přičichla. Ach bože. Tu jeho úžasnou vůni bych mohla fetovat celej den. On nad tím jen pokroutil hlavou a vzal si ze skříně nové. Sedl si k počítači a začal připravovat stream. Já si mezitím došla dolů pro jídlo. V kuchyni jsem zrovna potkala Herďu ,,Tak co, užili jste si?'' řekl s tím retardovanym ksichtem ,,Jo užili.'' odpověděla jsem mu s úsměvem ,,Hele jak dlouho se vy dva spolu vlastně znáte?'' ,,No asi 2 týdny.'' ,,A kolikrát jste spolu spali?'' zeptal se se smíchem. Tato otázka mě zaskočila ale normálně jsem mu odpověděla ,,Asi 5 krát plus jedna kuřba pod stolem.'' Odpověděla jsem a začala se smát a Herdyn se smál taky. A najednou se zpoza rohu vynořil Bax ,,Těch 21 let bez sexu si musím nějak vynahradit'' odpověděl se smíchem. ,,Já radši jdu streamovat.'' řekl Herďa a odešel. Já jsem otevřela ledničku a skoro polovina byla zaplněná solí. ,,Baxi? Mám jednu takovou otázečku. Kolik kilo soli doma máte?'' ,,Tu v lednici máme tak 20 a ve speciální skříni...určitě přes 50.'' řekl a já na něj vyvalila oči. Už vím, kam půjdu, když nám doma dojde sůl. Nakonec jsem si vzala něco, co uvařil Wedry a šla zase nahoru do pokoje, kde jsem si sedla si na Baxovo židli a začala jíst. ,,Hele, tak začneme teda stremo...'' nedořekl to a opřel se o futra a koukal na mě ,,To je moje židle.'' zakřičel na mě až jsem se lekla. Dal židli vedle, zvedl mě a posadil mě na ni. Zapnul stream, ale já se 'uražená'. On mi položil ruku na rameno. ,,Já s tebou mluvit nebudu!'' zakřičela jsem na něj. Pak mi ale pošeptal do ucha ,,Zlato, já už streamuju.'' ,,Aha.'' řekla jsem a otočila se směrem k PC. ,,Čus lidi vítejte na odpoledním streamu. Dneska je tu zase Terka, moje milovaná.'' řekl a ukázal ne mě ,,Čůůůůůůůůůůůůs." Začali jsme hrát, povídat si s lidma a koukat na videa. Prostě taková ta klasika, že? Furt se tam objevovala otázka typu ,Co měl znamenat ten začátek?' a ,Co si jí udělal na začátku streamu?' tak jsem se rozhodla odpovědět ,,To proč jsem na začátku streamu byla ''nasraná'' na Baxe bylo tím, že jsem si sedla na jeho židli, ale on mě přesadil na tuhle židli.'' ,,Jo, jsem jí přesadil jak kytku do květníku.'' řekl a já se začala nehorázně smát. Pak jsme ještě hráli hry na přání a pak byl konec streamu. Lehli jsme si do postele, ale já unavená nebyla, tak jsem se začaly mazlit a tulit. Bax mě něžně líbal a hladil. Miluju, jak se dotýká mého těla. Musela jsem si skousnout ret vzrušením. Bax si mě na sebe posadil a jeho ruce se ze zad přemístily pod mé kalhotky a jemně zmáčkly zadek. Byl to úžasný pocit, ale stejně mi vrtalo hlavou, jak to mezi námi je. Snad se jeho pravé a nefalšované city projeví v Rusku. Jako vím, že mě miluje...ehm, snad.  

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat