Šukačka v parku

1.2K 31 8
                                    

Tak že boiz...totok je jen taková kratší kapitola za 20K přečtení a úžasné ohlasy. Neberte to jako pokračování, protože už nic víc nevydáme. Vyšla jsem ze cviku a neni to úplně tak krásně popsaný jako v jiných částech, ale snažila jsem se. Tento děj se odehrává ještě, když byli všichni na živu.
--------------------------

Z pohledu Baxe

Je středa a já se probouzím vedle své milované subinky. Jako téměř každé ráno jsem si pročítal e-maily, kdyby tam náhodou byla nějaká fajná spoluprácička. Čtu si čtu a najednou... ,,No to si děláš prdel ne?" musel jsem to ze sebe dostat. Začal jsem se smát na celý barák. Samozřejmě jsem probudil i Terezku. ,,Co tak řveš ty debile?" Otázala se mne rozespalým hlasem. ,,Nic nic...jako jen mi přišla nabídka na točení porna, ale to je dobrý." Hned jak jsem to dořekl, vytrhla mi mobil z ruky a začala číst. ,,Já bych do toho šla." Usmála se a hodila na mě psí očka. ,,No tak jako...když už nás všichni viděli prcat na streamu, v kabinkách a bůh ví ještě na jakých jiných místech, tak bysme mohli no...ale je tu menší problém hele." Jako na zavolanou se ve dveřích objevil Pavlík. ,,Proč si tu tak řval?" ,,No...Pawle...přišla nám taková menší nabídka na natočení public gang bangu...a byl bych tam já, ty, Terka a Radek." ,,A kolik za to dostanem peněz?" ,,Jako...je to celkem dost...*** *** Kč na osobu." ,,No...já bych do toho klidně šel." ,,Suprrr...a teď ještě Radek." Zajásala Terka. Hned vyskočila z postele a utíkala dolu po schodech za Wedrym.

Z pohledu Terky

Zaťukala jsem na dveře od Radkova pokoje, které se mi hned otevřeli. ,,Ráďooo?" ,,No...copak?",,Nenatočil bys s náma porno?" Koukla jsem se na něj svýma kwásnýma kukadlama a přemlouvala ho pohledem. ,,A jako co bysme točili...nějaký sado maso či co?" ,,No ne tak úplně bude to...gang bang...a...venku." ,,Hmmm...a proč bych měl s váma do toho jít?" ,,Protože to bude prdel...a víš kolik budem mít pak peněz z toho fejmu a jak o nás všichni budou točit videa....to bude super." Řekla jsem zasněně ,,Hele tak jo. A za jak dlouho se to točí?" Za měsíc...konkrétně 26.8. někdy dopoledne." ,,Okej...už se těším, až si budem s Baxem a Herdynem otírat péra." ,,Já taky..miluju vás hoší."

V ten osudný den...o měsíc později

(Dělejme, že se v tomto příběhu nevyskytuje žádná policie)

Dnes je den D a my se chystáme na natáčení. V 9:00 máme být v jakémsi parčíku na okraji Prahy. Všichni jsme úplně ve stresu, že to nějak posereme a že to bude trapas. Když padlo půl osmé vyrazili jsme. Dorazili jsme na místo určení v 9:08. Pan režisér ale ještě připravoval plac, tak to bylo jedno. Hned jak jsme se seznámili a pokecali o celém průběhu natáčení, tak jsme se všichni uklidnili, protože jsme doma takhle všichni dělali už horší věci. ,,Tak jo...můžeme jít na to?" Řekl režisér a z hluboka jsem se nadechla ,,Jo...mužem jít na to." Když jsem to řekla, zaujali jsme pozice a kameramani zapli nahrávání. Když už jsme se mohli pustit do předehry, tak se začali scházet první lidé. Leželi jsme na krásné hebounké dece, a ti tři mě líbali po celém těle. Při tom mě Bax škrtil ti dva se dostávali k mé mušličce, která dnes opět skončí hodně špatně. Pavel mi tam začal strkat prstíky a Radek mi olizoval můj klitoris. Když Baxovi už stál, tak si kleknul a zajel mi s jeho penisem rovnou až do krku. Nečekala jsem to a jelikož jsem před půl hodinou jedla, tak to šlo ven. ,,Šikovná holčička." Zatáhl mě Bax za vlasy, aby mě zvedl od země a poplácal po tváři. Hned mi ho tam zas strčil a začal pohybovat pánví. Ty dva u mé vagíny už chtěli taky zasunout, tak si mě obrátili a postavili na čtyři. Bax si stoupnul přede mě a začal zběsile přirážet. Nejdříve k mé zadní části přistoupil Radek a začal mi zajíždět do vagíny. Bylo to tak krásné💞. Po pár vteřinách ho Pavel odstrčil a začal mě obdělávat on. Střídal mou krásnou mušličku s řitním otvorem. Pak mě napadlo, že bych mohla rozkročit nohy a že by si jeden lehnul pode mě. Když jsem to udělala, tak místo pode mnou zaujal Radek. Zasunul svůj penis do mé vagíny a přirážel. Teď ve mě byli už všichni 3. V této krásné pozici jsem zpozorovala skupinku japonských turistů zřejmě na exkurzi. Hned si zapli foťáky a začali si nás fotit, protože takovýhle penisy tam u nich v Asii nenajdete. Nevěnovali jsme tomu pozornost a jeli jsme dál. Poté se hoši střídali a já si to prostě užívala (lepší gang bang popisování si můžete najít taktéž v naší knize) Bax byl u orgasmu jako první. Klekla jsem si a on se mi vyhonil na obličej. Pak jsem hochům kouřila tak nějak na střídačku a oni se udělali skoro nastejno...nevím, jak je to možné, ale stalo se. Když už bylo po gang bangu, tak se udělal detailní záběr na mou pusinku, ze které vytéká sperma a dále na mojí krásně vlhkou a rozjebanou píču. Po natáčení jsme se oblékli a jeli domů. Když jsme se už konečně všichni umyli a dali se do kupy, tak jsme si společně sedli do obýváku a koukali se na internet, kolik článků je tam už s náma. Hooodně jsme se nad tím pobavili. Takových lží a pičovin, co ty lidi dokážou napsat a vymyslet...
--------------------------

Děkujeme vám!😘💕

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat