Baxovo pohled
,,Hele a už jste se viděli nahý?" zeptala se najednou Terka ,,Jo viděli. Proč se na to ptáš?" Zeptal jsem se. Fakt mě zajímá na co to chce vědět. ,,Nechci chodit okolo solené kaše a zeptám se vás na rovinu...nedáme trojku?" čekal bych všechno ale tohle opravdu ne. Po chvilce ticha Wedry řekl ,,Já bych to zkusil. Je to něco novýho a bude to i prdel.'' ,,Ne moje prdel ne.'',,Ne tvoje vole. Její.'' ,,Tak co Baxi? Jdeš do toho.'' zeptala se natěšeně Terka. Já fakt nevim. Chci to zkusit ale bojim se toho. Bude to divný se svým nejlepším kamarádem dotýkat pérama. Přemýšlel jsem ale nakonec ze mě vypadlo ,,No tak dobře ale celkem se bojim.'' ,,Jo! Tak jdeme,, řekla Terka natěšeně a vyskočila z gauče. Šli jsme k nám do pokoje a než stihla zavřít už jsme na ní byli nalepení. Já jsem stál za ní a líbal jí na krku. Wedry zase před ní a líbal jí na rty. Pak jsme jí začali sundavat oblečení. Triko, kraťasy a podprsenku. Pak si každý vzal do ruky jedno prso. Různě je olizovali a kousali. Já jsem jí různě jezdil rukama po těle a Wedry jí zajel s rukou do kalhotek. Chvilku s rukou pohyboval a potom jí sundal kalhotky a byla celá nahá. Začala si klekat a nám došlo co chce dělat. Začali jsme si rozepínat kalhoty. Vzala je oba do ruky a začala honit. Pak si ten můj strčila do pusy a začala mi ho kouřit. Rty jsem se mi dostala až ke kořenu. Užíval jsem si to. Pohybovala hlavou dopředu a dozadu. Asi po minutě si ho z pusy vyndala a to samé udělala i Wedrymu. Po chvilce si ho vyndala z pusy a začala je oba jen tak olizovat. Několikrát jsme se i dotkly špičkami. Bylo to fakt divný. My se s Wedrym vždycky na sebe koukli a zasmáli se. Pak si nás postavila vedle sebe a začala nám je na střídačku kouřit, ale pak si je do pusy strčila oba naráz. Po chvilce jsme jí zvedli ze země. Radek si lehl na záda a ona si na něj jakoby lehla břichem. Vnikl do ní a začal přirážet a při tom mi ho Terka kouřila. Vzdychala a přes celí pokoj se ozývaly mlaskavé zvuky. Asi po 5 minutách jsme se vyměnili a bylo to samé. Pak nás Wedry obešel a vnikl jí do análu. Zasténala opravdu nahlas. Cítil jsem se divně. Protože asi centimetr od mého penisu se pohyboval ten Wedryho...a ještě k tomu do stejné ženy. Začali jsme se pohybovat na střídačku a ona vzdychala že to možná slyšeli i sousedi. Vystřídali jsme nějaké polohy ale pak když to vypadalo že se Wedry udělá tak jsme přestali. Klekla si k němu a čekala než se vystříká. Vyplázla jazyk a mezitím co si ho honil olizovala špičku. Když se udělal, olízla se a teď se začala věnovat mně. Začala mi ho zas kouřit a honit. Když poznala že už budu, vyndala si ho z pusy a dohonila. Jelikož mám větší nálož než Ráďa tak od toho měla uplně celou pusu. Zvedla se a prohlásila ,,Kluci byli jste fakt dobrý.'' ke každému z nás přistoupila a políbila ho. Bylo asi půl 2 ráno tak nás Terka zatáhla do postele aby jsme už šli spát.
---------------------------------
Omlouváme se že tato část nevyšla v úterý jako vždy ale zapomněli jsme na to.^-^
ČTEŠ
Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)
FanficSeru na popis. Prostě si to přečtěte.💁 Ideální pro vlhké Baxovo fanoušky.😇 #noclickbait