Leželi jsme vedle sebe na posteli a najednou se Bax zvedl a šel do skříně. Vyndal provazy a řekl ,,Chci, aby si na mě pamatovala dlouho.'' řekl a skočil na mě. Zase mě za všechny končetiny přivázal k posteli a začal mě líbat.
Baxův pohled
Něco mě napadlo a tak jsem Terku přivázal k posteli, aby se nehýbala. Začal jsem jí líbat, aby si myslela, že si budeme užívat...ale opak byl pravdou. Zvedl jsem se od ní a šel dolu do kuchyně. Tam na židli seděl Wedry, já ho neřešil a vzal si ten nejostřejší nůž co doma máme ,,Baxi co budeš dělat s tim nožem?'' ,,Nic jen...kdyby Terka hodně řvala, tak to neřeš.'' odpověděl jsem s úsměvem ,,Baxi?'' ,,Neboj, nechci jí zabít.'' řekl jsem, ale to už jsem běžel po schodech za ní. Vešel jsem do pokoje s nožem v ruce. Když ho Terka uviděla zhrozila se a snažila se vyvlíknout. Zamkl jsem a šel blíž k ní. Sedl jsem si na ní obkročmo a začal líbat. Po chvilce jsem se odtrhl a přejel jí tupou stranou nože přes rty. ,,Snaž se moc nekřičet.'' řekl jsem jí a viděl, jak má skleněné oči. Vyhrnul jsem jí tričko a jako 'uměleckou plochu' jsem si vybral její levé prso, aby mě měla blízko srdíčka. Jelikož ona má prsa celkem velký, tak jsem tam místa měl dost. Špičku nože jsem zaryl hluboko do kůže. Rána se začala zalívat krví a Terka křičela. Na tom místě je to bolestiví...to je taky jeden z důvodů proč jsem si ho vybral. Měl jsem v plánu jí tam vyřezat Baxtrix stejně jak se podepisuji. Když jsem měl hotové B koukl jsem se Terce do očí. Měla je plné bolesti a smutku...líbilo se mi to. Pak jsem se vrhnul na A, X, T, R, I a nakonec na X. Strašně moc ječela. Nedalo se to poslouchat, tak jsem jí zalepil pusu. Když už jsem měl podpis hotový, začal jsem jí vyrývat do kůže různé obrazce. Dokonce i solničku jsem jí vyřezal. Měla ode mne pořezané celé břicho a prsa. Strašně moc brečela...popravdě se jí ani nedivím, ale líbilo se mi jak trpí, bylo to uspokojující. Když jsem to dokončil začal jsem jí odvazovat nohy a následně jí odvázal ruce. Když jsem jí odvázal hned si sedla do rohu co nejdál ode mne. Koukala na mě s ubrečenýma očima vyděšeným pohledem. V ten moment jsem si uvědomil, že jsem to přehnal. Natáhl jsem k ní ruku, ale ona se rychle zvedla a odběhla pryč. Teď jsem si to fakt posral.
Terky pohled
Když jsem opustila pokoj, běžela jsem za Wedrym. Kdybych běžela za Herdynem, tak ten by mě nejspíš vyhodil z pokoje ať jdu za Wedrym. Když jsem doběhla dolu on seděl v kuchyni a jedl. ,,Proč máš to triko celý od krve?'' zeptal se mě zděšeně. Já nic neříkala jen jsem se nad tou událostí rozbrečela. On se zvedl a šel mě obejmout. ,,Já se ho bojim. Můžu být prosím u tebe?'' zavzlikala jsem mu do hrudi. ,,To víš, že jo. A co ti ten debil udělal...?'' zeptal se a donesl mě do jeho pokoje a položil mě na postel. Já si vytáhla triko a on vyvalil oči a dal si ruku před pusu. Bylo mi jedno, že mě vidí nahou. ,,To je takovej čurák.'' řekl a vyběhl z pokoje.
Wedryho pohled
Tohle mě tak nasralo. Copak to se dělá? Ubližovat holkám? A ještě k tomu takhle? Rozeběhl jsem se k němu do pokoje a začal na něj řvát. ,,Baxi jako seš normální? Ona se tě teď bojí.'' ,,Já vim, že jsem kokot, ale nemohl jsem si pomoct. Vzkaž jí, že se moc omlouvám...chodit za ní nebudu stejně by mě vyhnala, že se mnou mluvit nechce.'' odpověděl mi a já všiml, že má červené oči do kterých se mu pomalu začínaly vlévat slzy. ,,Dobře ti tak ty vole.'' řekl jsem mu a odešel. Terce jsem řekl, že se moc omlouvá, že toho lituje a taky že když mi to říkal měl málo do toho aby se rozbrečel. Ona na to nic neříkala jsem mě poprosila abych jí došel pro mobilu nabíječku. Když jsem vešel do Baxovo pokoje on seděl na židli a brečel. ,,Terka mě posílá pro její mobil a nabíječku.'' On nic neřekl, jen mi je podal. Šel jsem opět do pokoje a dal ho Terce ,,Děkuju Ráďo.'' řekla mi a pokusila se o úsměv. ,,Nemáš zač.'' Sedl jsem si k počítači, dal si sluchátka a stříhal video.
Terky pohled
Bylo po 7 večer. Wedry streamoval a já nevěděla, co mám dělat. Vzala jsem si mobil a začala projíždět Fb. Pak jsem si ale všimla že Bax přidal novej příspěvek na svojí fb stránku: ,Dneska stream nebude. Mám snad tu nejhorší náladu co jsem kdy měl. Za chvilku se asi půjdu zabít.' bylo tak strašně moc komentářů jestli jsem se s nim rozešla. Aby se na to už neptali tak jsem tam napsala: ,Ne nerozešla, ale moc do toho nezbývá.' položila jsem mobil vedle sebe a začala zase brečet. Vzpomněla jsem si na tu bolest, co jsem zažívala, to jak ho bavilo mi ubližovat a to, jak se v tom vyžíval. Wedry vstal ze židle a šel mě obejmout ,,To bude dobrý Teri. Teď už jdi spát, udělá se ti líp.'' řekl mi a já se trošku uklidnila, kývla jsem a vlezla si pod peřinu. Já si uvědomila, že stramuje a že nás nejspíš lidi slyšeli, tak jsem se koukla na mobilu na Twitch do chatu. Lidi tam psali jako blázni. ,Ty tam máš svojí holku?' ,Jaká Terka? Baxovo nebo tvoje?' ,Proč je Terka u tebe a ne u Baxe?' Wedry si toho všiml a řekl ,,Je tu Baxovo Terka, ne moje a důvod vám řikat nebudu.'' Já jen ležela a snažila se usnout, ale po chvilce přišel do pokoje Bax ,,Terko prosim, pojď.'' řekl s uslzenýma očima a koukl se na mě. ,,Nikam nepujdu. Já se tě bojim.'' řekla jsem a rozbrečela se. ,,Prosim.'' prosil mě mezi dveřma ,,Řekla jsem ne.'' křikla jsem na něj. On odešel a nezapomněl fláknout s dveřmi. Pak se za námi přišel podívat i Herdyn ,,Proč Bax brečí a co to tu bylo kurva za kravál?'' Wedry jen kývnul hlavou ke mně a já si sedla. Vyhrnula jsem si triko a on se na mě koukal fakt zvláštně. ,,No to si ze mně děláš prdel ty vole. Já věděl, že je Bax kokot, ale takovej? To fakt přehnal.'' ,,Já vim. Ale stejně ho miluju.'' On odešel já se zase mohla pokusit usnout. Po asi půl hodině jsem konečně usla.
ČTEŠ
Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)
FanfictionSeru na popis. Prostě si to přečtěte.💁 Ideální pro vlhké Baxovo fanoušky.😇 #noclickbait