„Prostě vás umučím k smrti."

1.1K 42 12
                                    

Terky pohled

(o půl roku později)

Už je to celkem dávno, co jsem se naposledy  viděla s Janou, Štěpánem, Pavlem a Radkem. Moc se toho u mě nezměnilo, zato u Jany ano. Čeká s Pavlem dítě, protože se vožral a pak si to spolu bez ochrany rozdali a rozhodli se, že si to nechají. Štěpán mi ani za ten půlrok nenapsal. Čůrák... *pípne mobil* „What?! Gratuluju Štěpáne. Zrovna teď sis vzpomněl!" řekla jsem otráveným hlasem a začla si číst zprávu od něj. ,Potřebuju s tebou nutně mluvit. Nic si k nám neber (mobil, klíče, peněženku a tak..). Tak za 2 hodiny u nás.' Kurva.. Proč si nemám nic brát? Seru na to. Půjdu k nim a vezmu si to.

Baxovo pohled

Už mě spolubydlící omrzeli. Herdyn je furt někde s tou krávou, co jsem vohnul. Wedry je furt zavřenej v pokoji a nevšímá si nás. A Tereza? Už mě s tou štětkou šukat nebaví. A stejně jsme se asi půl roku neviděli, takže jsem si našel náhradu. Jo, jsem zmrd, ale to odjakživa. Jen jsem to skrýval a dal najevo až v poslední době. Takže je tu jedna věc, kterou plánuju už dlouho. Všechny je zabít a to celkem brutálním způsobem. Teď zrovna jsou všichni v místnosti, kam jsem je záhadným způsobem dotáhl. (😂😂😂) Až na tu náhradu. Ta je celkem fajn. Už se čeká jen na tu štětku. Už jsem jí napsal, tak snad dorazí. Za dvě hodiny by měla být tady, tak si zatím nabrousím nože, zkontroluju stav motorovky a pilky na dřevo, připravím nůžky, sůl, nějaký kokotiny a mám to.

O dvě hodiny později

*crrr crrr vole (zvonek😂😂😂)* Už je tady. Přišel jsem ke dveřím, otevřel je a přiložil jí na ksicht hadr namočený v nějaké chloropíčovině (teď si nemůžu vzpomenout 😂😂😂😂). Spadla na zem a já jí odtáhnul do místnosti, kde už byli ostatní a nevěděli, co je čeká. Posadil jsem jí na židli, spoutal jí ruce za zády a nohy jí dal do želízek. Zkrátka jako ze scény z Tokyo Ghoul (:'3). Uběhl nějaký ten čas a už se Tereza probudila. Byla celkem v šoku, když zjistila, kde je a že nemá kabelku s věcma. Hlavně, že jsem říkal, ať si nic nebere. Neposlechla, tak jsem jí tu kabelku vzal. A proč vlastně si nic neměla brát? Protože nejsem zas takový kokot. Mohly by se potom najít nějaký důkazy, což by bylo špatný. Myslel jsem, že mi to ulehčí, ale stejně si ty věci vzala. Kráva... Ale co se dá dělat. Teď ale přijde část, kdy jim vysvětlím, proč jsou tady.

„Takže.. Nejspíš nevíte, proč tu jste. Rád bych vám to nějak stručně vysvětlil... Nebavíte mě. Prostě jste mě omrzeli a nechci to dál okecávat.. Prostě vás umučím k smrti." „Kurva co?! Děláš si prdel Baxi? Vždyť jsme bývali skoro jako bráchové?! Jaký máš k tomu důvod?!" „...taky se už celkem nudím." Bylo v místnosti ticho. Jen se někdy ozvaly, potichoučké vzlyky těch pičí (Jany a Terky). „Táák.. kdo bude první na radě. Viděl bych to
na..."
----------------------------------
Děkujeme za 7K přečtení! :333💕💕
A omlouváme se za kratší část, protože jsme ji vymyslely zrovna teď 😂 další bude lepší, ale nejspíš ji nevydáme v pátek.

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat