,,Takže Herďa dnes bude trpět?''

1.4K 52 11
                                    

Ráno jsem se probudila pípnutím mobilu. Bax mi píše ,Já tě snad na noc nikam pouštět nebudu. Vždycky když se probudim tam mám stan a potřebuju si zašukat. Přijď.' já jsem se začala nehorázně smát. Vstala jsem a šla do kuchyně. Vzala jsem si tam palačinky, který máma udělala a rychle je snědla. Po dojezení jsem se oblékla a vyčistila zuby. Dorazila jsem k jejich baráku a zaklepala. Zanedlouho mi přišel otevřít Wedry a já vletěla dovnitř. Ani jsem nepozdravila. Otevřela jsem dveře do jeho pokoje. On ležel na posteli a koukal se do mobilu. Když mě uviděl, usmál se a odložil mobil. Já zavřela a následně zamkla dveře. Skočila jsem k němu a on mě zalehl. ,,Já tě tak miluju.'' zašeptal mi do ucha. ,,Však já tebe taky.'' odpověděla jsem a začala ho líbat.

Baxovo pohled

Já mam fakt tu nejlepší holku na světě. Když chci sex tak mi ho dá...bez odmlouvání. Nevymlouvá se třeba na to, že jí bolí hlava. Mám takovej pocit, že ona taky chce furt sex. V mnou zahřáté postýlce jsme se líbali a různě osahávali asi půl hodiny. Pak mi ale začala sundavat triko ,,Tak začněme s tím, proč jsem přišla.'' Já si skousl ret a dovolil jí, aby mi to triko sundala. Pak následovaly i moje tepláky. Vsála si žalud do pusy a obkroužila ho jazykem. Pak si ho strčila do pusy celý. Pak se dala do pohybu. Po chvilce jsem jí hodil na záda a vnikl do ní. Byl jsem nadrženej a už jsem to chtěl. Začal jsem přirážet a vzdychat.

(Už je po TOM😂😂)

,,A jak vůbec včera dopadl ten subwars?'' ,,Pro mě uplně úžasně.'' ,,Takže Herďa dnes bude trpět?'' ,,Ano.'' ,,Super.'' začali jsme se smát. Vstal jsem z postele a šel za Herďou. ,,Herďo?'' zeptal jsem se po otevření dveří s úsměvem ,,Di do prdele Baxi!'' křikl na mě ,,Tak jdeme na to?'' ,,No tak ať už to mám za sebou.'' zvedl se a pomalým krokem se doloudal až ke schodům. Já zašel pro Terku, protože ta ho bude 'mlátit'. Já to budu jen natáčet. Vzali jsme světla, kameru a vydali se do místnosti. Oni si sedli na TEN stůl a já připravoval světla a kameru ,,Bojíš se?'' ptala se ho Terka ,,Já nevim co od tebe mám čekat.'' bylo vidět, že je nervózní. On ví ,že jí sere. Kolikrát nám už vlítl do pokoje když jsme TO chtěli dělat...někdy dokonce i naschvál a jednou se mu i podařilo nás přistihnout, když jsem už byl v ní. ,,Sereš mě, takže ti asi udělám to, co mi dělá Bax. Teda kromě toho uspokojování.'' usmál jsem se a koukl na Herďu a řekl ,,Tak to se těš.'' Herďa udělal takovej ten výraz zaskočení a strachu. Schoval si obličej do dlaní a předstíral pláč. Když jsem doostřil, sedl jsem si vedle nich a začal vítat video ,,Takže zdravim všechny a vítám vás u dnešního videa. Dneska je to speciální video, protože Herďa nám prohrál subwars, tak za to ho pořádně potrestám...teda Terka, protože jí fakt sere. Já už jsem strašně natěšenej, tak já bych už začal.'' Herďa furt nehybně seděl s obličejem v dlaních. Terka si už stoupla, vzala Herďu za ruku a trhla s ním, aby si stoupl. Dotáhla ho až k tyčím, které byli zapuštěné do podlahy. Vzal jsem si kameru a šel je natáčet. Terka už ví, jak to chodí, tak jsem jí ani nemusel radit, jak se to dělá. Herďa si po Terky rozkazu sundal triko. Terka mu dala pouta, ke kterým byly připevněné provazy a následně ho připoutala k těm tyčím tak, aby měl ruce rozpažené (Prostě aby měl ty ruce jako kdyby byl ukřižovanej xDDDD) Já se furt smál, protože Pája vydával fakt zajímavé zvuky jak se bál. ,,Chceš začít od toho co nejméně bolí?'' ,,Radši jo.'' Bylo z Herďova hlasu poznat, že se bojí. Já k němu přišel a pohladil ho po tváři ,,Já ti vlastně taky můžu dělat co chci když mi nemůžeš vlepit.'' začal jsem se smát a Pawel na mě zařval ,,Drž už fakt hubu Baxi!'' ,,Tak hoši, jdeme na to.'' Řekla Terka a přišla s koženýma důtkama (prostě takový to kožený koště 😀) stoupla si před něj a zeptala se ,,Tak jo Pájo...jsi připraven?'' ,,Já se bojim.'' ,,Nemáš mě srát!'' Křikla Terka a jednu mu šlehla. On zaskučel a já se jen smál. Byla to fakt prdel. Asi když jí to s tim 'koštětem' přestalo bavit, tak si vzala bičík  a lehce ho poplácala po zadku ,,Máš fakt sexy zadek Pavle.'' chvilku ho obcházela a plácala a potom si došla pro věc, se kterou to bolí nejvíc...rákosku (xDDDD já se u psaní fakt smíchy zeseru) ,,Herďo tak co? Jaký to je?'' zeptal jsem se a začal se smát. ,,Baxi drž hubu kurva! Jaký by ti bylo tady bejt tak spoutanej a tejranej od holky svího kámoše a ještě z důvodu,  že si prohrál subwars proti takovýhle lamě!!!'' zařval na mě a já se jen usmál na Terku, která ho hned švihla rákoskou přes tvář a následně ho chytla za čelist. ,,Nenadávej mu ty čuráku!'' procedila skrz zuby a pak ho švihla přes břicho. Přišla ke mně a zeptala se ,,Nechceš taky.'' ,,Ani nevíš jak rád.'' vzal jsem jí tu rákosku a natáčel to z mého pohledu. Přejel mu s ní přes rty a následně ho švihl do tváře. Opravdu se mi líbilo, jak ten zmrd trpí. Asi mám vetší sílu, protože se Herďovi z tváře spustila krev. ,,Baxi ty seš takovej zmrd!'' ,,Já vím.'' řekl jsem klidně a dal mu další, ale přes hruď. Tam jsem mu udělal taky takový krvavý škrábanec. (Chudák Herďaaa 😭😂😂) Pak jsem si ale řekl, že už by to mohlo stačit, tak jsem kameru dal Terce do rukou a začal Herďu rozpoutávat. Když už měl volné obě ruce, oblékl si triko a pak si opět sedl na ten stůl. Já zase před stůl postavil kameru a ukončil video. ,,Okey, takže od nás to bude oficiálně uplně vše. Doufám, že se vám tohle video líbilo. Chcete ještě něco říct?'' koukl jsem se na ně. „Ne.'' řekli oba naráz ,,No tak já se s vámi loučím a ČUS!.'' zvedl jsem se, zakryl kameru a následně ji vypl. Pak jsme šli nahoru a Herďa okamžitě zalezl do pokoje a odmítal se s náma bavit. Já jsem hned video začal stříhat, protože jsem to video chtěl vydat ještě dneska. Musel jsem ale hlavně vystřihat ty části, kdy Herďa nebo Terka řikaj něco o tom, že se mi takovýhle věci líbí, protože nechci, aby to diváci věděli. Hned po dostříhání jsem ho vydal. To už ale bylo půl 12 večer. tak jsem se rozhodl, že  si lehnu k Terce do postele a koukneme se na nějaký film. Dali jsme si tam 50 Shades of Grey...je to zajímavý...nebylo to špatný, ale  Terka při tom usla. Vypl jsem počítač a leh si za ní, políbil jí na čelo, objal jí a snažil se usnout. Po chvíli se mi to podařilo.

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat