,,Prosím...''

2.2K 66 1
                                    

Stream trval asi do 2 hodin ráno a pak jsme se chystali spát. Samozřejmě něžné polibky a doteky nesměly chybět. Pak zbývalo jen říct dobrou noc a v tu chvíli jsem usnula. Bax byl ještě na mobilu, ale potom šel spát taky. Ráno mě vzbudil nepříjemný zvuk. A sakra, volala mi máma.

(M-máma, T-Terka)

M-Kde seš prosimtě? Mám o tebe hrozný strach.

No a do prdele. Dělej Terezo, mysli.

T-No...ehm... já jsem u...kamarádky.

M-Jo? A nejmenuje se ta tvoje kamarádka Baxtrix?

T-Co? Kdo ti to řekl?

M-Myslíš, že se to ke mně nedoneslo. Teď praskej domů.

T-Mami, je mi už 19 můžu si dělat co chci.

M-To mě nezajímá. Tvoje matka jsem byla, jsem a ještě dlouho budu.

Jestli jí nezabiju, tak má pravdu.

T-No tak dobře, čau.

M-Nazdar.

Típla jsem to a položila mobil na postel. ,,Kdo ti volal?'' ,,Máma". Chce abych přišla domů. A nejhorší na tom je, že se nějak dozvěděla o tom ehm...
Streamu.'' ,,Holy shit.'' Řekl rozrušeně. ,,To je v pohodě. Mojí mámě je všechno u zadku.'' ,,A přijdeš odpoledne?'' ,,Pokusim se.'' Políbil mě a já se šla obléct. Když jsem se oblékla, tak jsem seběhla schody, nazula si boty a rozloučila se s Baxem. Samozřejmě si Wedry neodpustil nějakou poznámku. Cestou se mi promítaly věci, které mi mamka beztak bude chtít říct. Mé kroky se čím dál tím víc přibližovaly k domu. Dorazila jsem před náš dům a odemkla vchodové dveře. Hned naproti dveřím stála moje mamka, tak jsem jí opatrně pozdravila. „Ahoj mami." ,,Ahoj Terezko, chyběla jsi mi.'' došla za mnou a objala mě. No tak tohle nebylo v mém očekávání. ,,Kde jsi byla tak dlouho?'' zeptala jsem se jí. ,,Byla jsem na 3 denní pracovní schůzce. A co jsi tu dělala ty?'' Vážně se mě na to ptá? ,,No, to už asi víš, co jsem dělala.'' Ta vzpomínka mě donutila se pousmát. „Vím, ale jelikož ti je už 19, tak si to řeš sama.'' To nechápu. Nejdřív mi řekne, že i když mi je 19 tak nemůžu dělat co chci a teď zase že jo? Já se z tý praštěný matky fakt jednou zblázním. ,,A teď už budeš doma, nebo ještě někam pojedeš?'' zeptala jsem se. „No, po 19. hodině jedu do práce, ale do té doby tu budeš se mnou jo? Chci si s tebou popovídat.'' No super. Takže několika hodinová přednáška o tom, jak mám být opatrná při sexu, mít ochranu atd. Jo, očekávané se stalo realitou. Nějak jsem to přetrpěla a když bylo okolo 16. hodiny, tak mě mamka propustila a já šla do pokoje. Tam jsem zapnula PC a šla na Youtube a Facebook. Zrovna když jsem koukala na Baxovo video, tak mi napsal.

B-Kdy přijdeš? Jsem nadrženej jako prase, ale za půl hodiny musím streamovat a nemůžu to odložit.

T-Tak to budeš muset vydržet. Mě máma nepustí z domu dřív jak v 19:00.

B-Jak to tak vidím dneska bude stream krátkej. ❤

T- Těšim se.

B-Ani nevíš jak já.

Nechala jsem mu zobrazeno a dál se koukala na Fb. Něco málo před 19:00 se ozval zvuk bouchnutí dveří a já věděla, co to znamená. V tu ránu jsem byla v hale, obouvala si boty a poté šla za Baxem. Nemusíte se bát, že bych si nějaké důležité věci nechala doma. Např. mobil, klíče, peníze a kondomy...kdyby náhodou došly. Má cesta za Baxem pokračovala dál. Dokonce mě potkal nějaký jeho fanoušek a chtěl se se mnou vyfotit. Jak milé překvapení. Už zbývalo jen pár kroků k jejich domu, ale přesto bylo slyšet, jak Bax nehorázně sprostě nadává. Tomu se nešlo nepousmát. On je tak roztomilej, když nadává, no ne? Nakonec jsem došla před dveře a zazvonila. Přišel mi otevřít Wedry. Já ho jenom pozdravila a hned šla nahoru. Když jsem šla po schodech napsala jsem Baxovi zprávu, ve které stálo 'Pššš'. Hned mi odepsal 'Jak jako pššš?'. V ten okamžik jsem potichu otevřela dveře a snažila se po čtyřech vlézt pod jeho stůl. On ještě schválně sjel s židlí níž, ať tam mám prostor a já mu zatím napsala 'Mám?' a přejela mu rukou přes rozkrok 'Prosím' hned jak to dopsal jsem se usmála Položila jsem mobil na zem a začala mu rozepínat kalhoty.

Baxův pohled

Zrovna se koukám na rakovinotvorný videa (#trochunasaytyra) a v tom mi přijde zpráva na Fb 'Terez píše' klikl jsem na to. 'Pššš' Jak jako pššš? Zahlédl jsem, jak se otevřeli dveře, ve kterých se objevila Terka. Klekla si, po čtyřech ke mně přišla, vlezla si pod stůl a jal jí ještě udělal větší prostor. A jestli chce dělat to, co chci já aby udělala, tak by to byl ta nejúžasnější a nejlepší holka na světě. Pak mi ale přišla další zpráva 'Mám?' a její ruka mi přejela přes můj penis. Jo, je to ta nejúžasnější a nejlepší holka na světě 'Prosím.' napsal jsem a dělal, jakože nic. Pak mi začala rozepínat kalhoty a sundavat boxerky. Nejprve mi začala opatrně jazykem předjíždět od kořene až po žalud. Potom si ho strčila do pusy, ne úplně celý, ale na to pak přijde. Pohybovala hlavou nahoru a dolu a já si skousl spodní ret. Pak jsem pootevřel pusu, jako bych chtěl zavzdychat, ale nic se neozvalo. Ta holka to se mnou umí. Tou slastí jsem se ještě mírně nadzvedl a zmáčkl počítačovou myš, že si i diváci všimli, že se něco děje. Konkrétně pod mým stolem, ale to vědět nemusí. Všiml jsem si pár komentářů typu: 'To ti pod tím stolem kouří?' , 'Taky bych chtěl takovou holku, co by mi kouřila pod stolem.' nebo ' To neskrývej. My víme, že tam je.' Samozřejmě jsem se bránil, že tam nikdo není, ale tím blahem, co mi dole způsobovala, se to moc nedalo. Ještě pár sekund a už budu. Těsně před tím mi to ale ujelo a omylem jsem zavzdychal. Naštěstí to šlo zamaskovat odkašláním, ale já v tu chvíli byl, takže jsem Teri nastříkal do pusy a ona to jako šikovná holčička všechno spolykala. Já měl co dělat, aby to na mě nebylo poznat, že jsem se no... vy víte co... Když už dokončila svoji práci, zapla mi kalhoty a vyplížila se z pod stolu ke dveřím. Otevřela je a potichoučku odešla. Z vedlejší místnosti bylo jen slyšet, jak se Werdy se smíchem říká Terce, že to se mnou fakt umí. Ona se jen hrozně tlemila a prý se na streamu tentokrát žádnej úlet nestal a že lidi neví, že tam byla. Wedry tomu očividně nevěřil. Pak se ale znovu otevřeli dveře, ale to už lidi věděli, že tam Teri je. ,,Ahoj.'' řekla z úsměvem ,,Jé ahoj, co tu děláš? Já myslel, že nepřijdeš.'' řekl jsem a začal se smát. Teri si mi sedla na klín a dala mi pusu ,,Tak lidi pište když tak nějaký úkoly a otázky.'' ,,Děkuju'' zašeptal jsem jí do ucha ona se jen pousmála a začala číst chat. Skoro každej úkol, co tam psali bylo to, aby jsme si dali pusu. To pro nás nebyl problém a můžete hádat proč... Ano, tak komu by vadila malá pusa, když se předtím vyspal s holkou na streamu a nechal si ho pod stolem kouřit. A tak jsme si teda těch pár pus dali, ale trochu se to zvrhlo, tak se z toho stalo vášnivé líbání. Pak jsme odpovídali na otázky a dělali další úkoly, co nám lidi psali. Stream nás celkem zmohl, tak skončil asi ve 23:20. Už jsme leželi v posteli, ale já musel Terce ještě poděkovat. ,,Teri, fakt ti moc děkuju. Tohle by jen tak nějaká holka neudělala.'' řekl jsem a políbil jí ,,Nemáš zač. Miluju tě, tak co bych pro tebe neudělala." řekla mi, sedla si na mě obkročmo a začala mě zuřivě líbat. Já jen přesunul své ruce na její zadek a v té chvíli ze mě byl, ten nejšťastnější kluk na světě. Odpojil jsem se od ní a položil jí vedle sebe ,,Ale teď se mi chce už spát. Dobrou'' řekl jsem a otočil se na druhý bok ,,Dobrou.'' řekla a já usnul.

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat