,,Už bychom asi měli jít.'' vyhrkla jsem ze sebe a začala rudnout, až nevím kde. ,Tak jsem blbá?' řekla jsem si v duchu ,,Jo mohli....'' řekl Bax zklamaně a sklopil hlavu dolů. ,,Promiň.'' řekla jsem, podívala se na něj a on se jen lehce usmál. Uběhlo asi 20 minut cesty doprovázené tichem a my už stáli před kinem a kupovali si lístky. Každý platil ten svůj. Sedli jsme si na naše místa, která se nacházela úplně vzadu vpravo. Většina lidí seděla uprostřed nebo vepředu, takže tam vzadu byl klid. Film začal a já zvedla hlavu, abych viděla na plátno. Furt mi vrtalo hlavou, co se venku stalo. Protáhla jsem se a omylem položila svou dlaň na tu Baxovo. Vůbec jsem si to neuvědomila a nechala jí tam. Až potom, co se usmál a dlaň mi stiskl, tak mi to došlo. Ale nebylo to nepříjemné, spíš naopak. Takhle jsme chvilku seděli a najednou se naše prsty začaly zaplétat do sebe. Hrozně jsem si tenhle moment užívala. Ale pak řekl větu, kterou jsem nečekala, že někdy vypustí z pusy. ,,Máš hrozně dobrej zadek.'' Já se začala smát. ,,C-cože?'' Vykoktala jsem ze sebe, protože jsem čekala, že řekne 'Kappa' ale ono nic. ,,No...vydržel bych se na něj koukat celej den a sahat ještě dýl.'' řekl a já jsem mu dala pusu na líčko, i když nevím proč. Jako za poděkování? Kdo ví...ptala jsem se sama sebe a koukala se dál. Film už skončil a my šli ven. Bax se protáhl a řekl ,,Dneska večer mám stream a slíbil jsem, že tam budu pít, tak jsem se tě chtěl zeptat...no...jestli by jsi tam nechtěla.'' ,,A bude tam Wedry s Herdynem?'' ,,Nene. Oni někam odjeli, tak budeme mít celý barák pro sebe.'' A kulišácky se usmál ,,No tak dobře, přijdu.'' mrkla jsem na něj a on si skousl spodní ret. ,,Díky.'' řekl a hodil ten svůj výraz ala 'lamač dívčích srdcí'. Šli jsme teda k němu domů. Cestou jsem mu ukázala, kde bydlím a překvapilo mě, jak blízko to k němu mám. Otevřel mi dveře od jejich domu, já vstoupila dovnitř a rovnou šla do jeho pokoje. „Počkej, musím ještě pro něco zajít. Hned tu budu." A odešel do kuchyně. Já si zatím prohlížela jeho pokoj. „Už jsem tu." A položil přede mě čtyři flašky s chlastem jednu Colu. Jelikož nemám alkohol v lásce, tak jsem byla proti. ,,Ale noták, přeci mě v tom nenecháš. Já tě naučím, jak se pije.'' řekl se smíchem. ,,No.. Tak dobře.." Sedla jsem si vedle něj a dala mu pusu na tvář. Začervenal se. Za chviličku zapne stream a řekl mi, ať se připravím. Já si jen upravila vlasy, ale netušila jsem, že stream zapnul dřív, tak jsem dělala kraviny, takže mě vidělo celkem dost lidí. Potom teda stream normálně uvítal. ,,Tak že čau lidi, vítám vás u dnešního drunk streamu a mám tady hosta. Není to Wedry ani Herdyn, ale holka a ta holka se jmenuje.'' ,,Terka!.'' zakřičela jsem a rozmáchla se rukama, až Bax omylem schytal facku ,,Ježiš promiň, to jsem nechtěla.'' řekla jsem a dostala záchvat smíchu. Smáli jsme se asi 2 minuty a potom jsme začali hrát, povídat si s chatem, ale hlavně pít. Bax si dal za challange půlku skleničky Jacka na ex. Já se o to pokoušela taky. Ani jeden to nedal. (#Baxcuc) Toho alkoholu bylo fakt hodně. Už bylo asi půl jedné a Bax se rozhodl, že už stream ukončí. ,,Hele lidi já si myslím, že už by jsme to měli ukončit. Jako my už jsme dost napitý a unavený, takže já to ukončím jo?'' podíval se na mě a já kývla ,,No lidi takže ČUS!'' řekl a ukončil stream ,,A co budeme dělat teď?" zeptala jsem se ,,Já bych věděl.'' řekl, koukl se na mé rty a já hned pochopila, o co mu jde, ale já jsem se nebránila, protože jsem to chtěla taky. Přisála jsem se mu na jeho rty, začala s nimi pohybovat a on spolupracoval. Sedla jsem si na něj obkročmo a vášnivě ho líbala. On mě chytl pod zadkem a odnesl na jeho postel. Sundal mi tričko, odhodil ho na zem a pak byly na řadě moje kraťasy. Abych nebyla pozadu, tak jsem mu taky začala sundavat oblečení. Přitiskl mě k matraci, líbal mě na krku a mezi tím mi sundaval podprsenku, když ji odhodil, sundal mi i kalhotky. V tu chvíli jsem před ním byla celá nahá. On si sundal boxerky a mě se naskytl pohled na jeho krasný ztopořený penis. Vyndal ze svého nočního stolku kondom a podal mi ho. Já obal roztrhla zubama a nasadila jsem mu ho. Hodil mě na postel a vjel do mě. Já jsem se prohnula v zádech a nahlas vzdychla. Nechal ho chviličku uvnitř mě, abych si zvykla a pak se začal pohybovat. Postupně zrychloval a já sténala. Přirážel tvrdě, byl úžasný. Sex s ním je perfektní. Cítila jsem, že už za chvilku budu, ale v tom mu zazvonil mobil. Bůh ví proč, ale zvedl to ,,Halo?'' zeptal se.
Baxův pohled
Začal mi zvonit mobil. Volal mi Herďa. Zvedl jsem to...radši. ,,Halo?'' ,,No nazdar'' ,,Co chceš?'' zeptal jsem se mrzutě ,,No... jak to říct. Právě na streamu šukáš se svojí holkou před 15K lidma.'' ,,Cože?'' zeptal jsem se vyděšeně a koukl na monitor. „Kurva! No to si snad děláš prdel! Ne, to snad není pravda! Já jsem takovej kokot!" křikl jsem a vylítl z postele, abych vypnul stream ,,Co se stalo?'' zeptala se mě Terka ,,Omylem jsem nevypnul stream a vidělo nás 15K lidí, jak si to tu rozdáváme.'' ,,Kurva Baxi, to si děláš prdel!'' zařvala na mě ,,Promiň.'' koukl jsem se na ní provinile a doufal, že mi odpustí. Ona se zvedla, oblékla se a zmizela. Nezapomněla bouchnout s dveřma. Nesnažil jsem se jí zastavit. Věděl jsem, že tohle by mi asi neodpustila žádná holka, ale přesto jsem v to doufal.
ČTEŠ
Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)
FanfictionSeru na popis. Prostě si to přečtěte.💁 Ideální pro vlhké Baxovo fanoušky.😇 #noclickbait