Baxův pohled
Je 17:20 a v 17:30 mám zapnout stream. Já jsem všechno připravoval a ti dva zatím byli dole v obýváku. Slyšel jsem jak se smějí a povídají si. ,Hmmm asi si rozumí.' řekl jsem si v hlavě a dál se soustředil na připravování. Když jsem všechno dopřipravil bylo 17:27. Sešel jsem dolu ze schodů a vešel do obýváku. Artix se k Terce docela měl, ale když mě uviděl, odsedl si dál. Terka se na mě podívala děkovným pohledem. ,,Už to mám připravený tak můžeme jít.'' řekl jsem a vydali se nahoru. Terka si sedla vedle mě a Artix vedle ní. Zapnul jsem to a hned lidi začali do chatu zdravit. První hra co jsme hráli byla Totally Accurate Battle Simulator u kterýho jsme se random střídali, pak jsme hráli Higher Lower, Counter strike, LoLko a pak jsme se koukali na nějaký rakovinotvorný videa, co lidi posílali. Jak jsem čekal, lidi měli spoustu narážek a otázek ohledně minulého streamu, (3. část) ale to se dalo čekat. Celou dobu se Artix na Terku koukal, jako zamilovanej a v průběhu streamu mi i říkala že jí několikrát sáhl na zadek. Měl jsem ho plný zuby měl jsem chuť mu říct ať jde pryč ale jeden stream to vydržim.
Terky pohled
,,Musim si odskočit.'' řekla jsem Baxovi s úsměvem. Popravdě jsem nechtěla na záchod, jen jsem chtěla pryč od Artixe. Zvedla jsem se a šla jakože na záchod. Když jsem tam vešla, tak jsem ucítila ruce na mém pasu. ,Tomu Baxovi fakt hrabe.' řekla jsem si a otočila se, ale když jsem uviděla kdo to je, tak jsem se zděsila. Byl to Artix. Koukl se na mě jeho 'sexy' pohledem a já chtěla utéct, ale on zamkl dveře. Vyděšeně jsem na něj koukala a měla chuť brečet. Najednou mě chytl za ruku, přitáhl si mě k sobě, zalepil mi pusu, svázal ruce a začal mě svlékat. Když jsem před ním byla celá nahá, začal si sundavat kalhoty a mě bylo hned jasné, co se bude dít a v ten moment jsem začala brečet. On mi přejel ukazováčkem přes rty ,,Když nebudeš dělat problémy, tak se nemusíš bát.'' řekl s úsměvem. Já se ale začala bát ještě víc. A pak už to bylo tady...vnikl do mě a začal přirážet. Bolelo to protože jsem nebyla uvolněná ale kdo by byl že? Po chvíli se mi podařilo rozlepit si pusu, tak jsem začala volat o pomoc a pištět. Artix mi jednu vlepil a vesele pokračoval dál. Pak, když to vypadalo že se udělá někdo začal lomcovat s klikou ,,Do prdele odemkni, nebo ty dveře vyrazim.'' zařval Bax se strachem a vztekem v hlase. ,,Tak to bych chtěl vidět.'' zasmál se Artix a v ten moment se udělal. Popravdě já taky, ta představa, že Bax vyrazí dveře je nereálná. Pokračoval dál a pak se ale stala věc, kterou jsem nečekala. Bax opravdu ty dveře vyrazil. Maj je tu asi nějak nekvalitní. Děkovala jsem bohu za tento okamžik. Okamžitě k nám přiběhl, dal Artixovi pěstí tak hodně, že se svalil na zem a držel si krvácející nos. Okamžitě mě odvázal a obejmul. Já jsem se rozbrečela jak nejvíc to šlo ,,Děkuju.'' zavzlykala jsem. On se jen usmál. Pak se tam přišel podívat Herdyn. Popravdě jsem ani nevěděla, že je doma ,,Co je to tu za kravál.'' zakřičel, ale když vešel do koupelny, hned mě začal okukovat. ,,Ehm. Baxi já jsem nahá.'' řekla jsem ubrečeně a pokusila se o úsměv. Hned se podíval na Herďu a řekl ,,Přestaň jí tady očumovat.'' hodil po mě moje tričko co se tam válelo a já si ho dala na sebe ,,A co se tu vůbec stalo?'' zeptal se Herďa zmateně ,,Ten blonďatej kokot mi ji znásilnil.'' zařval a koukl se na ležícího Artixe, který se pokoušel zvednout. Bax ho vytáhl za vlasy a dal mu pár facek a doslova ho vykopl z domu. Jakože trošku nechápu, kde se ta síla v něm vzala, ale byla jsem za to ráda. Lehla jsem si k němu do postele a pokusila se usnout. Když už se mi to skoro podařilo, tak přišel Bax, lehl si za mnou a přitiskl si mě k sobě. ,,Děkuju.'' ,,Nemáš za co. Je to fakt debil. Omlouvám se ti za něj.'' řekl a políbil mě, to mi ale nestačilo, tak jsem se k němu přitiskla blíž a začala ho líbat. Takhle jsme pokračovali asi 10 minut, než se mi fakt chtělo jít spát. Řekli jsme si dobrou noc a já se ponořila do říše snů.
ČTEŠ
Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)
FanfictionSeru na popis. Prostě si to přečtěte.💁 Ideální pro vlhké Baxovo fanoušky.😇 #noclickbait