,,Tak vy i v kabinkách jo?''

2.2K 69 9
                                    

Za 3 dny má Terka narozeniny a já jí chci překvapit aspoň tím, že to vím. Ležel jsem a přemýšlel, co bych jí tak mohl koupit, ale v tom se začala probouzet. ,,Dobré ráno Terezko. Dneska půjdeme nakupovat.'' Doufám, že to znělo přesvědčivě, i když moje nadšení veliké nebylo, protože vždy když jsem někde byl s nějakou holkou, (a to jich moc nebylo) tak mi utratila všechny peníze za měsíc. ,,Wait what? Proč nakupovat a proč zrovna dneska?'' zeptala se mě rozespale ,,Vždyť máš za 3 dny narozeniny.'' zasmál jsem se. ,,Ajo a proč si mi to neřekl dřív?'' ,,No já si myslel, že víš, kdy máš narozeniny.'' Pak byl čas se připravovat. Oba vstáváme okolo 12-13 hodiny, takže přípravy netrvaly tak dlouho. Já se jen učesal, oblékl se a vyčistil zuby. Já byl už hotový, ale Terka ne, tak jsem si sedl k počítači a čekal na ní. Když už byla hotová i ona, tak byl čas vyrazit. Šli jsme na MHD a pak vyrazili do centra.

Terky pohled

Cestou do centra nás pár lidí poznalo, zastavilo a chtěli s náma fotku. Dokonce se chtěli fotit i se mnou, což mě potěšilo. Procházeli jsme centrem, kolem obchodů s oblečením a Bax mě neochotně následoval. Nakonec naše bloudění mezi různými obchody skončilo, protože mě ve výloze zaujal takovej krásnej sexy obleček ,Myslim, že to by se mohlo Baxovi líbit.' řekla jsem si a zalezla do kabinky, abych si to vyzkoušela. Musím uznat, že mi slušel, tak jsem napsala Baxovi, ať přijde do 2. kabinky zleva, že mu chci něco ukázat. Bylo mi v tom oblečku sice skoro všechno vidět, ale to si myslím, že Baxovi vadit nebude. Za chvilku se začali otvírat dvířka a v nich se objevil Bax. Ten když mě uviděl, tak se mu rozzářili oči. ,,Wow tak to jsem nečekal. Vypadáš v tom hrozně sexy. To bereme domů.'' řekl a začal mě líbat Bylo mi hned jasné, kam tím míří. Začal to ze mě všechno sundavat a líbat na krku. Pak vytáhl z kalhot kondom a já mu ho nasadila. Pak mě vysadil a opatrně nasadil na svůj penis. Miluju ten pocit, když ho v sobě cítím. Zanedlouho začal přirážet. Nejdřív pomalu a jemně a pak rychle a tvrdě. Potichu jsem vzdychala, ale pak mi došlo, že jsme v kabince a je to dost slyšet. Potom už jsme byli oba dva udělaný, tak ho ze mě vyndal, sundal si kondom, něžně mě políbil a pak odešel. Já se teda oblékla a šla hledat Baxe. Když jsem ho našla, tak jsme zamířili k pokladně. Bax to zaplatil a já mu poděkovala a řekla ,,Teď jdeme na jídlo, mám hlad. A už nic nechci, maximálně tak tebe.'' A dala mu pusu. Naše kroky směřovalo k nějakýmu občerstvení, který bylo nejblíž a tam si vybrali něco k jídlu a rovnou zaplatili. Teda...Bax to zaplatil. Chvilku trvalo, než k nám jídlo dorazilo, tak jsme si začali povídat, ale všimla si nás skupinka vlhkých třináctek a přiběhla k nám.  ,,Jé ahoj Baxi dáš si s náma prosím fotku?'' vypustila jedna z té její zmalované držky. ,,Jo jasně, dám.'' řekl a usmál se oni si hned vyndali svoje iPhony a začali se s Baxem fotit. Samozřejmě se to nemohlo obejít bez fotek, jako když dávaj Baxovi pusu a objímaj ho a bylo vidět, že mu to nějak ani nevadí. Já jsem strašně žárlivý člověk a ještě ke všemu, když mi nějaký malý holky oblézaj...kluka. Už se na to nedalo koukat, tak jsem vzala jídlo, co nám už přinesli a zvedla jsem se, že už půjdeme. Bax se na mě koutkem oka podíval a naznačil těm čtyřem, že už by chtěl jít ale oni ho furt držely u sebe. Už mě začali ty třináctky štvát, tak jsem čapla Baxe za ruku a odtáhla ho od nich pryč. Ale jedna holka na nás ještě zakřičela ať počkáme, že ona s ním ještě fotku nemá. Ale to už mi fakt došla trpělivost.  ,,Tak se jdi třeba vysrat! Pochopíte konečně, že my jsme taky normální lidi, tak nemusíme dělat všechno, co nám řeknete? My toho už taky máme dost. Radši si jdi támhle zhubnout.'' zařvala jsem na ní snad přes celý Palládko, až se na nás všichni otočili. Rychlým krokem jsem táhla Baxe ven, kde venku se mi začal omlouvat. ,,Ne to je v pohodě. Nemůžeš si vybrat, jak se tvoje fanynky budou chovat.'' řekla jsem s úsměvem. ,,A nepojedeme už domů?'' zeptal se ,,Jo jdeme.'' Když jsme dorazili k němu domů, tak nás hned Wedry přivítal tím jeho připitomělým úsměvem a hned na nás spustil ,,Tak vy i v kabinkách jo?'' ,,Počkej. Jak to víš?'' zeptala jsem se ho vyděšeně ,,No někdo vás natočil a dal to na Fb.'' ,,Ukaž mi to.'' křikla jsem na něj. Jop. Byli jsme to mi.

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat