Wedryho pohled
Ráno jsem se probudil vedle Terky v Baxovo pokoji. Strašně mě bolela hlava, tak jsem lehce zasyčel. Sedl jsem a všiml si, že tam nejsem jen já a Terka, ale i Bax. ,,Co tu kurva dělám?'' řekl jsem si potichu a šel do pokoje. Po cestě jsem se snažil vzpomenou si, co jsme včera dělali, že jsem byl u nich nahoře...moje snažení ale bylo marné. Došel jsem k sobě do pokoje a sedl si za počítač. Jediné, na co si vpomínám je to, že jsem našel v pokoji flašku s alkoholem a celou ji vychlastal a pak si lehce vzpomínám, jak za mnou přišla Terka, ale nevím, co chtěla. Ah bože. Terka. Nikdy jsem takovou holku nepotkal. Je milá, krásná, hodná, vtipná a vůbec není náladová. Mám takový pocit, že jsem se do ní opravdu bezhlavě zamiloval. Snažil jsem se stříhat video, ale hlava mě bolela natolik, že jsem s tím přestal a rozhodl se jít si lehnout. Nešlo mi usnout, tak jsem si vzal mobil a projížděl sociální sítě a odepisoval na komentáře atd... Asi po 3 hodinách ležení jsem z obýváku slyšel podivné zvuky. Nevydržel jsem to poslouchat, tak jsem se rozodl se jít podívat, co se za těmi zvuky skrývá. Otevřel jsem dvěře a rozešel se k obýváku...to jsem však neměl dělat.
Baxovo pohled
Ráno jsem se vzbudil vedle Terky. Dal jsem jí pusu na tvář. Otočila se na a políbila mě. Sedl jsem si na ní obkročmo (Kdo spočítá kolikrát se vtéto fanfikci objevilo slovo 'obkročmo'...dostane diplom! 😂) a začal líbat. Dal jsem jí ruce nad hlavu a přitiskl je k matraci. Líbal jsem jí na krku a dělal jí tam další cucflek. Pak mi ale začalo kručet v břiše, tak jsem se zvedl a řekl ,,Jdu se najíst. Jdeš taky?'' ,,Jo jasně.'' odpověděla a já ji chytl za ruku a vytáhl z postele. Šli jsme do kuchyně, kde jsme si dali jídlo. Sedli jsme si k televizi a jedli. Po chvice jsem se zvedl a došel pro víno a skleničky. Dal jsem jednu sklínku před Terku a nalil jí. To samé jsem udělal i sobě. Ťukli jsme si začli pít. Pak jsem ale začal pociťovat svojí nadrženost. Odložil jsem skleničku a koukl se na Terku pohledem, který mluvil za vše. Ona se pousmála a začala se ke mně přibližovat. Já jí chytl za ruku a přitiskl si jí k sobě. Začal jsem jí vášnivě líbat a sedl si na ni opět obkročmo. Začal jí sundávat triko a zbylé oblečení. Když byla nahá, začal jsem si oblečení sundavat i já. Opřel jsem jí o opěradlo a zasunul jsem do ní svůj DICK. (xD) Hlasitě zasténala. Přirážel jsem tvrdě a nenasytně jí líbal. Pak jsem jí chytl za boky a zvedl jí a stoupl si. Sedl jsem si na gauč a ona se začala pohybovat nohoru a dolu. Pak jsem ale slyšel, jak k nám někdo jde.
Wedryho pohled
Vešel jsem do obýváku a na gauči si to ti dva v klidu rozdávali. ,,No to si ze mě děláte prdel ne? Proč zrovna tady?'' chtělo se mi brečet. Zabolelo to ,,Chtěli jsme pokořit nový místo.'' zasmál se Bax ,,A to vám jako nevadí, že vás tu tak vidim?'' ,,Ne. Proč by mělo, když jsme si včera dali trojku.'' ,,Cože jsme?'' zvíšil jsem hlas ,,No trojku." Odmlčel se Bax „Ty si to nepamatuješ?'' zeptal se nevěřícně s nadzdviženým obočím ,,Nepamatuju. Já jsem byl opilej. Já si ze včerejšího večera nepamatuju nic.'' ,,Aha tak to by vysvětlovalo to, proč si se do toho tak hrnul.'' zasmála se Terka ,,No ty pičo.'' vydechl jsem a šel do pokoje, kde jsem se zamkl a následně sedl na židli. Začali mi stékat slzy. Ani v tom nejhorším snu by mě nenapadlo, že bychom si my 3 dali trojku. Já Terku miluju chci jí mít jen pro sebe a bolí mě, když jí vidím takhle s Baxem. Vím, že jsou 'jen' kamarádi s výhodama, ale stejně...
----------------------------------------------
Děkujeme za 4,5K! 💕 ^^
A omlouváme se za krátkou část. 😪
ČTEŠ
Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)
FanfictionSeru na popis. Prostě si to přečtěte.💁 Ideální pro vlhké Baxovo fanoušky.😇 #noclickbait