,,Existuje vůbec místo, kde jste to nedělali?''

1.3K 59 8
                                    

Když jsem se probudila chtělo se mi čůrat, tak jsem si došla na záchod a celou dobu mě pronásledoval takový divný až nepříjemný pocit. Sedla jsem si a co nevidim... já jsem to dostala. Ah bože... Takže teď 4 nebo 5 dní bez sexu Baxíku. Budem to muset vydržet. No co, alespoň nejsem těhotná. Udělala jsem vše potřebné věci, které se udělat musely a pak vyrazila zpátky do pokoje. Bylo asi 8 ráno, tak jsem šla zas na chvilku spát. Probudilo mě líbání na krku. Otočila jsem se k Baxovi a přisála se mu na jeho rty. Převalil si mě pod sebe a začal mě líbat na krku. Pak mi sundal tričko a pokračoval ve své cestičce dál. Už mi pomalu začal sundavat krťasy, ale já musela zarazit. ,,Baxi přestaň, já nemůžu.'' řekla jsem se smíchem a dala si obličej do dlaní. ,,Co? Proč nemůžeš?'' zvedl hlavu a podíval se na mě. ,,No jak to říct... teď to budeš muset 5 dní vydržet.'' řekla jsem a začala se smát ,,Aha.'' řekl Bax smutně a lehl si na svojí stranu postele. ,,Ale kouřit můžu.'' pošeptala jsem a kousla ho do ucha. On se usmál, lehl si na záda a nechal mě dělat co chci. Já mu začala sundavat tepláky, ale v tom přišel do pokoje Herďa. ,,Co říkáte na to, kdyby byl dneska stream?'' já se lekla jak sviň a spadala jsem z postele. Naštěstí jsem nestihla sundat Baxovi tepláky. ,,Jáj sorry já nevěděl, že....'' řekl a pomalu odcházel ,,Né, v pohodě. Řekni, co si chtěl.'' křikla jsem na něj. On se zastavil a začal mluvit. ,,Dneska by jsme s Wedrym chtěli udělat BMV stream a byla bys tam i ty.'' ,,Jo klidně a co se tam bude dělat?'' zeptal se Bax. ,,No nás napadlo, že by se tam mohlo hrát 'Nikdy jsem',abychom na sebe práskli nějaký prasárny a pak tu klasiku.'' ,,Tak dobře. Už se těšim.'' řekla jsem a on odešel ,,Ah bože zase nám to zkazil.'' vzdychla jsem a podívala se na Baxe. ,,Tak když tak po streamu nebo zítra. Teď už na to nemám náladu.'' ,,Tak jo. Já si teď skočim domu převlíct a pak přijdu na ten stream. A v kolik vůbec začíná?'' ,,No asi v 19:00 tak tu buď hodinu nebo půl předem.'' ,,Dobře. Tak já jdu, ahoj.'' řekla jsem, objala ho a šla dolu. Nazula jsem si boty a utíkala domu. Když jsem dorazila ke vchodovým dveřím, vyndala jsem si klíče z kapsy a odemkla. Máma naštěstí nebyla doma, takže jsem se mohla rovnou vydat nahoru do mého pokoje. Tam jsem si odložila mobil, zapla PC a šla si dát sprchu. Sundala jsem si veškeré oblečení a vlezla si do sprchy. Když už jsem tam byla, tak jsem si rovnou umyla i hlavu, abych dneska vypadala dobře. Po opláchnutí celého těla jsem zatavila vodu, vylezla ze sprchy, udělala si turban (Allahu Akbar😂), obmotala okolo sebe ručník a vydala se do pokoje. Tam jsem si oblékla ten černý croptop, který mi Bax koupil v Rusku a kraťasy. Sedla jsem si na židli k počítači a začala koukat na videa. Při koukání jsem se líčila. Jen tak lehce. Korektor, linky, řasenku a balzám. Pak jsem se opět šla do koupelny a tam si sundala ručník z hlavy a začala si vlasy fénovat. Když vlasy byly suché, tak jsem si je rozčesala. Dneska mi to fakt sluší. Šla jsem opět k počítači a dokoukala se na videa. Když bylo 18:30, tak byl čas vyrazit. Vzala jsem si vak a do něj si dala mobil, klíče a potřeby na ženské problémy protože je jasný, že oni doma nic takového mít nebudou. Když jsem si obouvala boty cinkl mi Messenger. Bax píše, že už mám jít. Já neodpověděla, protože by to bylo zbytečný. Zamkla jsem za sebou a šla k nim. Zazvonila jsem a přišel mi otevřít Bax. Já ho objala a dala mu pusu. No... spíš jsme se začali líbat. Všimla jsem si, že na nás zamyšleně Wedry kouká.. Odtrhla jsem se a zavřela vchodové dveře. ,,Ahoj.'' řekla jsem s úsměvem ,,No nazdar. Tak jdeme?'' řekl smutně ,,Jo jdeme.'' Vydali jsme se nahoru do Baxovo pokoje, kde už seděl Herďa. Pozdravili jsme se a já si sedla na svoji židli. Chviličku jsme si ještě povídali a pak už se stream mohl zapnout. ,,Takže čus lidi vítám vás u dnešního BMV streamu, ale je tu s náma vímečně i Terka.'' ,,Ahoj.'' ,,A dneska se bude na konci hrát "Nikdy to bude celkem dost zajímavý a už se moc těšim, doufám, že vy taky.'' ukázal na nás ,,Jo samozřejmě se taky těšíme.'' řekl Werdy. ,,Dobře. Tak už můžeme jít na to.'' Nejdřív jsme hráli Would you Rather, pak The Higher Lower Game, Gangbeast, pak jsme si i zkusili nějaké "zábavné" testy, Chicken Horse a další blbosti. Zbývala už asi hodina a půl do konce. ,,Tak lidi a teeeeeď... se jde na 'Nikdy jsem'.'' řekl Bax a vytáhl lahve s alkoholem ,,No dobře jdeme na to.'' povzdechla jsem si. ,,Tak kdo bude dávat první otázku?'' zeptal se Herďa ,,Tak můžeme počkat co lidi budou psát nebo když někdo bude chtít poslat Donate, tak to rovnou může napsat.'' chviličku jsme počkali a nejčastěji se tam objevovalo ,Nikdy jsem se s nikým nevyspal na streamu.' Tak jsme se s Baxem napili. Potom někdo poslal donate a napsal: ,Nikdy jsem nekouřil nebo nebylo mi kouřeno na streamu.' v ten moment když jsem to uviděla koukla jsem se na Baxe, on na mě a kluci na nás. Já se začala smát a vzala si skleničku a rovnou podala i Baxovi. Herďa a Wedry se nám začali hrozně smát a pak se nám vysmál i chat. Pak Herďa položil otázku ,,Nikdy jsem se nevychcal do umyvadla.'' Samozřejmě jsem se taky napila protože why not? ,,Jak se holka může vychcat do umyvadla?'' zeptal se Wedry ,,To je tajemství.'' odvětila jsem a pokračovalo se dál. Pak další člověk poslal Donate a tam zase bylo ,Nikdy jsem nepíchal ve vířivce.' Bax už se chtěl napít, ale já ho zarazila ,,Co děláš? Vždyť to bylo v bazénu.'' ,,Ajo no.'' ti dva na nás koukali jak  na dementy ,,Tak hele, když jste letěli do toho Ruska, tak se zeptám. Nikdy jsem nepíchal v letadle.'' já se na něj podívala vražedným pohledem a už se natahovala pro skleničku. Bax si ji taky neochotně vzal a napil se. Všichni se nám vysmáli. A a pak zase další člověk poslal Donate :,Nikdy jsem nešukal v kabinkách v obchodě.' a tak jsme se taky napili, že? ,,Existuje vůbec místo, kde jste to nedělali?" zeptal se Wedry ,,Jo ještě těch pár míst zbývá.. Buď v klidu.'' hráli jsme asi do půl druhé a pak jsme stream ukončili. Kluci odnesli židle já si mezitim lehla do postele. Když přišel Bax vypl počítač a lehl si za mnou. ,,Ty jsi uplně jiná než ostatní holky. V životě jsem takovou holku nepotkal. Nikdy tě nechci ztratit.'' řekl mi a dal mi pusu. ,,Co myslíš tím 'jiná než ostatní'? Každá holka je v něčem jiná.'' ,,No jo, ale všechny holky mají potřebu se furt hádat, chtěj abych jim kupoval drahý věci, když maj své dny, tak by mě nejradši zabili za všechno, co udělám a zatím žádná nebyla tak vtipná, krásná, hodná, milá jako ty. Ty mi dobíjíš energii svým smíchem a nikdy se nevymluvíš, že se mnou nechceš spát jenom proto, že tě bolí hlava. Umíš si ze sebe udělat srandu a furt se směješ. Miluju tě.'' (tohle by Bax nikdy neřekl, ale dělejme, že tady jo :D) když to dořekl začali se mi plnit oči slzami ,,To je to nejhezčí, co mi kdy kdo řekl.'' ukápla mi slza a objala ho. ,,Miluju tě Štěpo.'' ,,Ty jsi mi řekla Štěpo?'' zeptal se radostně, ale s ironií ,,Ano já tě miluju až tak moc, že jsem ti řekla Štěpo.'' řekla jsem a políbila ho. Líbali jsme se celkem dlouho. Pak jsem se koukla na mobil a bylo 2:25. „Hele já už pujdu spát jsem unavená jo?'' ,,Dobře lásko, dobrou.'' ,,Dobrou Štěpo.'' a to 'Štěpo' jsem zdůraznila. On se usmál a lehl si na druhý bok. Já se k němu přitulila a do minuty jsem usla.

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat