,,Jdu se vysprchovat.''

2.2K 74 0
                                    

  Ráno jsem vstala asi kolem 11 hodiny, rozhlédla jsem se po pokoji. Bax už seděl u počítače a pravděpodobně odepisoval na zprávy. Vstala jsem co nejpotišeji to šlo a vybafla na něj. On nadskočil, sundal si sluchátka a začal na mě řvát ,,To si ze mě děláš prdel! Víš jak jsem se lekl?'' já nic neříkala, jen se smála jak debil. On jen zavrtěl hlavou a pokračoval v odepisování. Já si mezitím šla udělat snídani. Když jsem sešla schody, potkala jsem Wedryho ,,Ahoj Ráďo.'' řekla jsem s úsměvem. ,,Ahoj. Hele, co se to včera vlastně stalo?'' otázal se. ,,No. Celou dobu mě Artix osahával a když už jsem toho měla dost, řekla jsem Baxovi že jdu na záchod, ale já se jen šla na chviličku projít, abych ti od toho debila odpočinula. Došla jsem do koupelny, ale on šel za mnou, čehož jsem si nevšimla a pak mě svázal, zalepil mi pusu a... a...'' začaly mi stékat slzy po tváři. Wéďa mě vzal k sobě do obětí. ,,To bude dobrý neboj. Už k nám nepůjde.'' začal mě utišovat. ,,Děkuju.'' usmál se a odešel k sobě do pokoje. Já šla do kuchyně, vzala si jogurt, rohlík a sedla si ke stolu. Začala jsem jíst a přemýšlela hlavně nad včerejškem. Když jsem dojedla, šla jsem nahoru za Baxem. Vešla jsem do pokoje a co nevidím...Bax hrál LoLko. Jak nečekané. Já si jen sedla vedle něj a dala mu pusu na tvář. ,,Neruš mě. Se soustředím.'' řekl mi chladně. Já jsem nad tím jen pokroutila očima a koukala se, jak mu to jde (Kappa). Potom mě to přestalo bavit, tak jsem se rozhodla, že se jdu vysprchovat. ,,Jdu se vysprchovat.'' Řekla jsem Baxovi, který se koukal na obrazovku ,,OK'' řekl mi. Vzala jsem si pyžamo a zalezla si do koupelny. Sundala jsem ze sebe všechno oblečení a vstoupila do sprchy. Pustila jsem vodu a užívala jsem si, jak teplé kapky dopadají na mou kůži. Přemýšlela jsem nad věcmi, nad kterými jsem v životě nepřemýšlela. Nevnímala okolní svět a tak jsem si nevšimla, že někdo vešel do koupelny.

 Baxův pohled 

,,Je v té sprše nějak dlouho, aby se mi tam nerozpustila'' řekl jsem si a šel se za ní podívat. Byla otočená zády k vchodu do sprchy. Bože ta je tak sexy. Sundal jsem si oblečení a vlezl jsem za ní. Nemohl jsem si pomoct. Obejmul jsem jí kolem břicha a políbil na krk. Lekla se mě, ale když zjistila že se nemá čeho bát, tak se usmála. Otočila se ke mně čelem a dala mi pusu. Přitiskl jsem jí k dlaždičkám na stěně a začal jí líbat. Na chviličku jsem vylezl, abych si došel pro kondom. Když jsem přišel, tak mi ho nasadila. Nadzvedl jsem jí nejdřív jednu nohu, pak druhou a vnikl do ní a začal přirážet. Líbal jsem jí na krku a přirážel dost tvrdě. Byl jsem nadrženej jako prase. Vzdychala celkem dost nahlas. Projížděla mi rukama moje mokré vlasy a tahala mi za ně. Mně to ale nevadilo. Co může být lepší než sex? Maximálně tak LoLko. (bývávalo T-T) Ještě chvilku jsme tak pokračovali a už to přišlo... orgasmus. Ona se udělala dřív jak já a začala mi zarývat nehty do zad, až jsem si skoro myslel, že mi teče krev. Párkrát jsem přirazil a byl jsem taky. Pak jsme se jenom políbili, oblékli si oblečení a šli jsme společně ke mně do pokoje. Tam jsem si chviličku povídali, než do pokoje vešel Wedry. ,,Hele vy nadrženci, až si to budete chtít příště rozdávat, tak se aspoň koukněte, jestli někdo neni doma'' a začal se smát. Já jsem se jenom zčervenal a koukl na Terku, ale ta se jenom smála a řekla ,,Jo Wéďo, neboj.'' Wedry odešel, my se na sebe podívali a začali se smát. Pak jsem odešel do koupelny, upravil si vlasy a vyměnil si tričko. Sedl jsem si k počítači a začal připravovat stream. 

Terky pohled

Já jsem ho políbila a šla do obýváku, aby jsem mu tam nepřekážela. Koukala jsem na televizi asi hodinu, ale pak si mě Bax zavolal nahoru. ,,Lidi tě chtěj vidět tak kdybys byla tak hodná...'' ,,Tak ok.'' řekla jsem a dala mu pusu.

Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat