Hned jak jsme se probudili koukli jsme na komentáře u toho Herďovo trestu. Strašně moc jsme se nasmáli. Bylo tam taky strašně moc komplimentů na Herďovo 'dokonalé' tělo. Ale komentář který se tam objevoval nejvíc byl ten, jestli je Bax sadista a kde že to vlastně jsme. Na tohle jsme se zatim rozhodli neodpovídat. Celý den probýhal naprosto normálně teda až na to že jsme se furt Herďovi smáli. Když bylo asi 19:00 zeptal jsem se Terky.
Terky pohled
,,Nepůjdeme do vany?'' zeptal se Bax ,,Spolu?'' ,,No jasně. Dneska se mi nechce streamovat tak abych měl nějakou výmluvu.'' ,,Tak dobře.'' dala jsem mu pusu na tvář. Šla jsem teda do koupelny a Bax skočil pro skleničky a víno. Já mezitím pustila vodu a svlékla se. Když přišel položil je na okraj vany a začal se svlékat taky. Já zamkla dveře a vlezla si do vany. Byla tak příjemně teplá. Pak si za mnou vlezl i Bax ale měl v ruce mobil. ,,Na co ten mobil?'' ,,Musim napsat na Fb že dneska stream nebude.'' ,,Tak to jo.'' vstoupil si ke mně do vany a šel na facebook. Já si vazala skleničku a cucla si. ,,Udělej nějakou sexy pózu.'' řekl mi a mně došlo že mě asi chce vyfotit tak jsem se zakryla a svůdně koukla do foťáku. On to vyfotil a dal na Fb. Chvilku koukal na komentáře a pak se začal smát. ,,Co je?'' zeptala jsem se nechápavě. On mi jenom podal mobil. Byl tam Herdynův komentář ,Neslyšim vzdechy.' Odpověděla jsem mu ,Zatim ani nemáš proč...zatim' věděla jsem že streamuje tak že asi nás nepujde odposlouchávat. Podala Baxovi mobil zpátky ten si to přečetl, koukl se na mě, zamkl ho a položil vedle vany. Chytl mě za ruku, přitáhl si mě k němu na hruď a začal mě líbat. Já jsem víc rozkročila nohy a posunula se výš aby měl volnou cestu. Netrvalo dlouho a byl ve mně. Musím uznat že cítit ho v sobě bez kondomu je mnohem lepší. Po chvilce se ale udělal ,,Co to? Dneska nějak rychle.'' ,,Dodělám tě v pokoji.'' usmál se a dal mi pusu. Vystoupili jsme z vany a šli do pokoje. Baxovi se ale chtělo na záchod tam jsem si lehla do postele ale uslyšela jsem pípnutí Baxovo mobilu. Koukla jsem se a bylo to upozornění na Facebooku. Rozklikla jsem to a viděla jak Herdyn přidal video pod ten poslední status s mojí fotkou. Neochotně jsem si video pustila a byla jsem na něm já jak ležím na Baxovi a pohybuji se tak intenzivně že nešlo popřít že jsme tam měli sex. Každýmu uřčitě hned došlo co tam děláme. Bylo to natočené přes klíčovou dirku a jelikož máme dveře naproti vaně, tak to bylo dobře vidět. Koukla jsem se na jeho Twitch co zrovna dělá. Ten hajzl tam říkal že se nám chce za dnešek pomstít a že je zvědavej jestli za nim někdo přijde ho seřvat. Zvedal jsem se z postele a rozeběhla jsem se k němu do pokoje. Vtrhla jsem dovnitř a začala něj řvát ,,Děláš si ze mě prdel?!'' On se jenom smál ,,To neni vtipný.'' ,,Tak sorry.'' řekl ale stejně měl záchvat. Po chviličce přišel i Bax. ,,Co se to tu děje?'' ,,Ukaž mu to.'' řekla jsem Herďovi. On neochotně pustil to video a ukázal mu ho. ,,Seš čurák. Víš to?'' řekl klidně ale nasraně. ,,Jo vim.'' odpověděl. Vysrali jsme se na něj už jsem neměla náladu na to aby mě dodělal tak jsem si jen lehla do postele. On byl na počítači ale po půl hodině ho vypnul a šel si za mnou lehnout. Políbil mě na krk. Otočila jsem se k němu čelem a koukali jsme si do očí. On má tak krásný a dokonalý oči. Začal mě líbat a pak se přesunul na můj krk. Teď ale pro změnu dělal cucfleky na druhý straně. Když už mi je dodělal sundal mi tričko a začal si hrát s mími prsy. Různě je olizoval, mačkal a líbal. Nezapomněl tam udělat i cucflek. Pak se pomalu dostával až uplně dolu. Strčil do mě jazyk a já zavzdychala. Začal mě lízat jak talíř od Nuttely. Bylo to strašně moc příjemný. Poté do mě strčil 2 prsty začal s nimi kroužit a vypomáhal si jazykem. Já nahlas zasténala. On mi dal ruku na pusu abych byla zticha. Postupně zrychloval a když jeho tempo bylo opravdu rychlé, tak jsem se udělala. Začala jsem nahlas sténat a vzdychat protože to nešlo udržet. Když přestal tak jsem se oblékla a lehla si vedle něj. ,,Tak tohle se ti opravdu povedlo.'' ,,Děkuju.'' řekl a políbil mě. ,,Ale teď už jdu spát.''řekla jsem a protočila se k němu zády.
--------------------------------------
Přejeme vám všem šťastné a veselé Vánoce!
ČTEŠ
Sex is love, sex is life (FuckFikce Baxtrix)
FanfictionSeru na popis. Prostě si to přečtěte.💁 Ideální pro vlhké Baxovo fanoušky.😇 #noclickbait