PENKTADIENIS 08:01
Su Liam ir Bri , įeiname į anglų kalbos klasę ir pasisveikinam su mokytoju . Nueinam į patį galą ir sėdam į savo vietas . Tačiau mano vieta pasikeitė . Aš sėdžiu viena , už Liam ir Bri . Ir galiu stebėti kaip jie burkuojasi . Priešais mano akis .
Išsitraukiu sąsiuvinį , tušinuką ir vadovėlį . Šiandiena jaučiuosi per daug tingi , tad pasiremiu ranka galvą ir stebiu mokytoją . Jis aiškina naują temą , tačiau į galvą niekas nelenda . Ir jis karštas .
Klasės duris prasiveria ir įžengia ponas populiarusis . Susiraukiu . Ar jis ne kitoje klasėje turėtu mokintis?
-Niall Horan? –mokytojas .
Niall linkteli ir atrodo , kad jam visai nesvarbu , jog jis vėluoja penkiolika minučių . Jo žvilgsnis sustoja ties manęs ir aš susikeliu kojas ant laisvos kėdės . Na jau ne .
-Sėskis kur laisva vieta , -mokytojas sumurma ir įduoda jam knyga .
Briana atsisuka į mane .
-Kodėl jis perėjo į šį pogrupį ? –ji susiraukia .
-Kodėl tu manęs klausi? –sušnypščiu ir tas subingalvis eina link mano suolo .
Šūdas .
Nukeliu kojas nuo kėdės ir gyliai atsidustu . Bri slapčia pažvelgia į mane ir nusišypso , o aš nusiunčiu nepasitenkinimo žvilgsnį .
-Žinai , kad dabar tau nesibaigs geruoju?
Nusišypsau .
-Juk galėjai paprašyti servetėles ir būtum nusivalęs tą kėdę , -pažvelgiu į jį .
-Tu puikiai žinai apie ką aš , -ji rimtai žiūri į mane .
-Ooo...tai dėl Elioto ? Lūžo? –papurtau galvą ir sukikenu .
-Tau nereikia apsimesti ,,kieta" mergina , nes puikiai žinau kokia greit tu pažeidžiama , Grace , -jis beveik visu kūnų atsisukęs kalba ir galiu matyti , jog jo akis yra žydros . Tačiau vis kiekviena sekundė jos ėmė tamsėti . Kodėl?
-Jeigu tu perėjai į šią grupę vien dėl to , jog man grasintum ir priverstum atsiduoti savo draugui , sveikinu . Tau nepavyko manęs išgąsdinti , Niall , -pavartau akis .
Jis pasirinko gera ėjimą tylėdamas , nes mokytojas ir mokiniai stebėjo mus . Mes nusigręžėm vienas nuo kito ir aš pažvelgiau į mokytoją . Jis ėmė toliau vesti pamoką .
-Per daug gerai apie save galvoji , jei manai , kad dėl tavęs čia atėjau , -jis ir vėl prakalbo .
Pavartau akis ir užsirašau užduotį .
-Apsižvalgyk . Klasėje yra dar kelios laisvos vietos , tačiau tu sėdi čia .
-Atsisėdau vien dėl to , jog perduočiau žinutę nuo Elioto .
-Uuu . Tai tu dar ir jo pakalikas?
Jis vėl pažiūri į mane ir aš pakeliu antakius .
-Aš nesu ...
-Bet argi pakalikai neatlieka darbo už savo ,,valdovą" ?
-Iš viso . Kas tu , kad tu galėtum kalbėtis su manim?
Prunkštelėju ir netrukus tyliai sukikenu .
-Tokia pati būtybė kaip ir tu , tačiau Grace Combs . Ar tu koks ateivis , jog aš negaliu su tavim šnekėtis?
-Tu mane erzini?
Tuščiai pažvelgiu į jį , o jis į mane.
-Žinojau , kad tu keistas , tačiau nemaniau , jog tu trenktas . Tai tu atsisėdai pas mane , o ne aš pas tave .
YOU ARE READING
Kažkas, ko noriu aš
FanfictionŽinau , kad Jis - pamesta knyga. Viršelis nuostabus , traukiantis atversti knygą, bet vidus toks nenuspėjamas, įdomus ir kraupus. Tačiau Jis greitai tapo tas kažkas, ko noriu aš . Kažkas, ką myliu ir ko nekenčiu.