17 Skyrius

3.1K 195 22
                                    

  Sumokėjusi taksi vairuotojui , kuris ką tik mane parvežė į močiutės namus , įeinu į juos . Nusispyrusi baltus sportbačius , numetu striukę ant koridoriuje esančios sofutes .

Įeinu į svetainę ir pastebiu močiutę žiūrinčia serialą . Ji pakelia akis į mane ir veide atsiranda susirūpinimas .

-Grace? Kas nutiko , brangioji?

Sukūkčioju ir puolu močiutei į glėbį . Ji mane apkabina ir silpnai sūpuoja .

-Jie visą tą laiką apsimetinėjo mano draugais . Buvo su manim tik iš gailesčio . Jie man buvo viskas , o jie iš manęs tik pasišaipė , -ašaros griaužia mano akis .

-Oh , mieloji . Neverk . Susirasi Niujorke tikrų draugų ir einant laikui , jie supras ką padarė . Nustok verkti ir grįžk namo , gerai? –ji nuvalo mano ašaras .

Linkteliu.

-Vos tik jie įeis į šį kiemą , išpersiu jiems kailį su savo medine šluota , -močiutė nusišypso man , o aš sukikenu .

Pabučiuoju jai į kaktą ir užlipu į savo kambarį . Atvykau čia su mintimi , jog turėsiu geriausias atostogas ir pamiršiu kas vyko Niujorke , tačiau dabar noriu kuo greičiau iš čia dingti ir pamiršti kas buvo čia . Noriu pamiršti tuos du asmenis .

***

-Grace ! Taksi čia !

Čiumpu nuo lovos savo lagaminą ir išeinu iš savo kambario . Nusileidžiu į apačią ir močiutė įduoda man striukę . Menkai jai nusišypsojusi , užsimaunu striukę ir ji mane apkabina .

-Būk gerute ir parašyk , kai sėdėsi lėktuve .

Linkteliu ir pabučiuoju jai į skruostą . Čiumpu į rankas vėl lagaminą ir išeinu iš močiutės namų . Taksi vairuotojas iš manęs paima lagaminą ir jį įdeda į bagažinę . Įsėdu į automobilio galą ir per langą pamojuoju močiutei .

Gyliai atsidususi , atsisveikinu ilgam su šiuo namu ir tikriausiai šiuo miestu . Lai būna visi prakeikti čia .

***

  Iš oro uosto namo turiu grįžti vėl taksi . Mama ir Ian pasirodo yra išvykę kelioms dienoms su draugais . Tačiau močiute jai paskambino ir pranešė , jog grįžtu . Reiškiasi šiandiena turėtu grįžti ir jie .

Nusipurtau ir iš striukes kišenės išsitraukiu raktus .

Atrakinus namų duris , pametu raktus ant spintelės ir tiesiai žengiu į kambarį . Ant žemės padedu lagaminą ir nuėjusi prie spintos , iš jos ištraukiu kartoninę dėžę . Su dėže rankose , išeinu į vidinį kiemelį . Lėtai įeinu į verandą , kurioje yra židinys ir atsidūstu , kai pamatau malkas , popierių ir degtukus . Dėžę padedu ant stalo ir po kelių minučių židinyje pasirodo ugnis . Ištiesiu rankas , jog jas pašildyčiau , tačiau ugniai išsiplėtus , nusprendžiu pradėti darbą .

Atidarius kartoninę dėžę , ištraukiau visas nuotraukas . Visas nuotraukas , kuriuose buvau aš , Jaksonas ir Reichelle . Viena po kitos skrido į židinį ir ėmė liepsnoti .

-Ate , ate , -sumurmu ir suprantu , jog norėčiau paskęsti alkoholyje .

-Kompanijos?

Užsimerkiu , kai išgirstu mažiausiai norimo girdėti balso .

-Tik ne tavo , -pažvelgiu į jį ir netikrai nusišypsau .

-Kurioje vietoje aš suklydau?

Jis įžengia į mano verandą ir pažvelgia į dėžę . Aš nukreipiu dėmesį atgal į nuotraukų deginimą , tačiau sustoju , kai Niall iš dėžės ištraukia likusią krūvelę .

-Kodėl tu degini nuotraukas? –jis susiraukia ir peržiūrinėja jas .

-O tu smalsus , -nuo nuovargio ima griaužti akis , todėl jas šiek tiek patrinu .

Jis pakelia į mane akis ir nusišypso .

-Užuodžiu pykčius , -jis nusijuokia .

-Pasirodo tu dar ir šuva su gera uosle . Gali palikti mane viena? Šiuo metu ypač su nieko nenoriu bendrauti .

-Aš negaliu tiesiog jam pasipriešinti , gerai? –jis meta nuotraukas ant stalo .

-Žinoma . Pakalikai visada klauso savo valdovo .

Paimu nuotraukas ir metu jas į ugnį .

-Aš nesu sušiktas pakalikas !

-Taip , tu esi . Ką jis pasakys , tą tu ir padarysi . Kodėl? Todėl , nes viso jūsų šito šūdo tiesa yra tokia , jog Eliotas padarė tave mokyklos įžymybė . Jis tikriausiai žino tavo kokia paslaptį ir tu bijai , jog jis ją gali atskleisti , todėl tu geriau būsi jo pakaliku . Su Jace visai tas pats , tačiau aš vis dar negaliu jo suprasti , nes jis yra visiškai kitoks nei jūs . Eliotui rūpi jo ego , todėl jis bando permiegoti su visomis merginomis . Tu bandai daryti tą pati , jog tu jam nepabostum ir jis nepaliktu tavęs . Tu bijai būti vienas . Tai viskas .

Įkvepiu oro , nes per pastarąsias minutes pamiršau kvėpuoti .

Niall pažvelgia į židinį .

-Tu klysti , -jis iškvepia . Pasirodo šis buvo sulaikęs orą .

-Tu žinai , jog aš sakau tiesą , tačiau tu neigsi , nes bijai ir tiesos . Tu būtum su juo per vakarėlį susimušęs , tačiau tu išsigandai . Kas būtų , jeigu atsiduočiau Elioto žaidimui ir sužinočiau tavo paslaptį? Tu taptum taip pat mano pakaliku .

-Tu negali , -jis suspaudžia kumščius ir akyse tiesiog liepsnoja pyktis .

-Aš kaip tik tą ketinu ir pada...

Jis nutraukia mane staigiai priremdamas prie sienos . Žvelgiu į jo žydras akis , kurios skęsta sumaištyje . Galėjau jausti jo gilų kvėpavimą man į veidą .

Norėjau tik trauktis , tačiau buvau prispausta . Neliko jokio išėjimo iš šios įtemptos akimirkos . Matomumo horizonte buvo tik jo akys ir lupos .

-Aš po velniu noriu ta...

Niall kažką norėjo pasakyti , tačiau ...

-Grace !

Grįžo mama . Niall paleido mane ir pats dingsta taip greit , kaip ir atsirado . Rankomis perbraukiu per veidą ir sudrėkinu lūpas .

-Ateinu ! 

Kažkas, ko noriu ašWhere stories live. Discover now