71 Skyrius

1.2K 94 9
                                    

Grįžome į namus sekančia diena po pietų.

-Aplankysi mane?-Niall užkiša plaukų sruogą man už ausies.

-Pagalvosiu,-myktelėju.

Jis nusišypso ir pakštelėja man į lūpas. Čiumpu savo delninę ir išlipu iš jo automobilio. Greit nubėgu į namus, nes šaltis pakankama didelis.

-Mama, tėti!

Tada suvokiu kaip pavadinau Ian. Sučiaupiu lūpas ir lėtai nusiaviu batus. Tarpduryje pasirodo Zayn.

-Mes vieni. Jiedu išvažiavo į svečius, miela sese.

Nusivaipau ir jis padeda man nusivilkti paltą.

-Kaip sekėsi?

-Jeigu taip klausi ar panaudojom tavo dovanėlę, tai taip.

Jis balsiai nusijuokia, o aš pakylu laiptais į savo kambarį. Patikrinu telefoną ir randu kelias žinutes merginų grupėje, kelias nuo Jaksono. Šis sėkmingai įsirašė į mūsų mokyklą. Įdedu telefoną krautis, bei iš spintos išsitraukiu patogesnius drabužius ir švarų apatinį trikotažą.

Po pusvalandžio gaivinančio dušo, išsidžiovinu plaukus ir susirišu į netvarkingą kuoduką. Grįžusi į kambarį, nespėjus pasikrauti telefonui, ištraukiu jį iš kroviklio ir nusileidžiu į apačią.

-Einu pas Niall!

-Duoti prezervatyvo?!

-Ne!

Įsispiriu kojas į aulinukus ir greit perbėgu iš vieno namo, į kitą. Įžengus į Niall namus, pasitinka ne kokia atmosfera. Garsai sklinda iš virtuvės. O virtuvėje Niall sukiojasi prie puodų.

-Nori makaronų su sūrių?

-O kur pas jus kalėdinė nuotaika? Namas gražus, tačiau be kalėdinių papuošimų niūru.

-Grace, ne pas visus Kalėdos yra kažkas vau. Tai valgysi?

Atsigręžia į mane. Linktelėju.

-Nei tavo mama nepuošia namų?

-Ji daug dirba ir neturi tam laiko.

Aš prieinu prie jo ir įsitaisau ant spintelės.

-O kokios jūsų Kalėdos?

-Na, mes visada važiuojame pas močiute.

-Tada mes sukursim tavo namuose Kalėdas!

-Kam to reikia, Grace?

-Tau ir tavo mamai. Patikėk, bus smagu.

Jis atsidūsta ir išjungia viryklę. Paduodu jam du dubenėlius ir netrukus prisėdame pavalgyti.

Sekantis dalykas kuri veikiame, tai buvo apsipirkimas. Niall išrinko gyvą, didžiulę eglę ir begalybė žaisliukų, bei kaspinų. Aš pririnkau mini kalėdinių dekoracijų, girliandų ir žvakių. Vien eglė nepadeda sukurti jaukios atmosferos.

Tada Niall užsiminė, jog neturi nei dovanų, todėl aš buvau laiminga, jog galėjau padėti jam išrinkti dovanas. Kelias akimirkas tiesiog stebėjau jį. Man pavyko jame uždegti Kalėdas. Jo veidas ir akys tiesiog spindėjo. Jis užsimanė nusifotografuoti Kalėdų senelio soste. Kas buvo išties juokinga. Net ėmė planuoti kaip kam supakuos dovanas. Jis nuostabus.

Grįžome į jo namus, maždaug po trejų valandų. Sunkiai, tačiau abu nuo mašinos stogo nukėlėme eglę ir įnešėme į namus, o vėliau ir visas prekes. Pažvelgus į jas, Niall numykė kiek pinigų jam tai turėjo išeiti, tačiau kai per televizorių pajungiau kalėdinių dainų grojaraštį, jis vėl išsišiepė ir pabučiavo mane.

Netrukus prie didžiulio lango, stovėjo aukšta eglė.

-Ė, mažyte, lipk man ant nugaros ir uždėk tą suknistai blizgančia žvaigždė, kol netapau blizgučiu.

Nusijuokiu ir pažvelgiu į jo blizgančias rankas. Jis kiek pasilenkia ir užšoku ant jo nugaros. Jis išsitiesia ir įduoda man į rankas žvaigždę. Nesunkiai ją uždedu ant egles viršūnes. Tada Niall užsiima egles puošimu, o aš namų dekoravimu.

-Vienas, du, trys,-Niall suskaičiuoja ir į elektros lizdą pajungia girliandas-Eina šikti, kaip šauniai.

-Niall, Grace, kaip čia gražu!

Staiga išgirstame ponios Mauros balsą. O prie jos, aukštas, žavus vyras.

-Ak. Chris, tai mano Niall ir jo mergina Grace,-pastebiu, kai Maura nejaukiai pristato.

Pažvelgiu į Niall, o jis be jokių emocijų. Kas čia vyksta? Vyriškis ištiesia ranką, tačiau Niall įkvepia deguonies ir staiga suimu jo ranką. Kažkas ne taip. 

AŠ NORIU KALĖDŲ...O JŪS? xx


Kažkas, ko noriu ašWhere stories live. Discover now