Elioto veide pasirodo pasitenkinimo šypsena . Jau nujaučiu jo ketinimus .
-Labas vakaras , merginos .
Na štai ir prasideda .
-Labas , -pasisveikinu viena aš ir pažvelgiu į merginas .
-Palydėsiu ją nusipirkti kolos , -Perrie su Jesy grįžta į KFC .
-Grace , malonu tave matyti , -Eliotas.
-O man tave visai ne , -gyliai atsidūstu ir prie mūsų artėja dar pora vaikinų.
-Kodėl tu tokia nemaloni ? –Eliotas bando mane paliesti , bet patraukiu tiek save , tiek Leigh .
Pažvelgiu į blondiną , kuris išsitraukia cigaretę ir užsidega ją. Visiškai nesuprantu jo . Jis grįžo pas Eliotą dėl to , jog Zayn išmetė jį iš draugų ? Sunku .
-Meilute !
Sukikenu iš Louis ir jis mane apkabina .
-Pasiilgau tavęs . Kur Zayn?
-Aš maniau , kad jis su jumis , -susiraukiu .
-O tai ji jau ir Zayn pažįsta? –Eliotas .
Louis pasuka galvą į Eliotą ir pakelia antakius .
-Nialleri , triniesi vėl su juo?
-Kažkas nepatinka?- Eliotas išsipučia iš pykčio ir atrodo tuoj viską ištaškys čia .
-Yeah , tavo snukis , -Louis nori užsipulti tą idiotą , tačiau suimu jo odinę striukę , o Niall prilaiko Eliotą .
Ne laiku iš KFC išeina merginos .
-Galim eiti? –paklausia Perrie.
-Palauk , Grace. Mes dar neatsiskaitę , -Eliotas .
-Atsiskaitysim , kai gulėsi grabe , idiote , -sušnypščiu ir čiupus merginas , pasitraukėm iš rato .
-Buvo kvaila tikėtis, jog jis pasikeis , -Jesy .
-Galėjo jį uždaryti į kalėjimą , -Perrie .
-Jis dar nieko nepadarė už ką galėtų pasodinti , -Leigh .
Visos palinkčiojam galvas ir sustojam prie gatves, jog susistabdytume taksi . Tuo pačiu išmetu maistą į šiukšlynę , o merginos pakartoja mano veiksmą . Visos susižvalgom ir sukikenam .
-Merginos !
Šūksnis mus priverčia atsigręžti atgal . Louis greit artėja prie mūsų .
-Eime , aš jus parvešiu .
-Ne, nereikia . Parvažiuosime taksi , -mosteliu ranka .
-Nagi , man nėra sunku , -Louis nusišypso .
Pažvelgiu į merginas , o jos atrodo pasimetusios .
-Gerai , važiuojam .
-Liuks , -iš striukės kišenės Louis išsitraukia raktus ir liepia sekti jį .
Delninėje telefonas praneša apie naują žinutę . Tučtuojau jį išsitraukiu ir randu žinutę nuo Niall :
,,Nevažiuok su Louis . Būk prie parko"
Ką? Susiraukusi pažvelgiu į Louis , o jis sukioja raktus ant piršto ir vis dar einame link jo mašinos . Aš tuo tarpu atrašau Niall :
,,Ne"
Nustebau kaip greit jis peržiūrėjo žinutę ir judantis taškiukai rodo , jog jis rašo žinutę .
,,Aš sukelsiu avariją , jog įliptum į mano suknista automobilį , Grace"
Tyliai aikteliu ir mes sustojam prie pilko mersedeso .
-Am . Mano mama mieste ,-pamoju telefonu –Važiuosiu su ją . Pasirūpink, kad jos būtų namuose , Louis .
-Na gerai . Iki , -apsikabinu su Louis .
-Mes susitiksime rytoj , -pažvelgiu į merginas ir su jomis atsisveikinu taip pat .
-Būk atsargi , -Jesy .
-Visada , -mirktelėju ir palaukiu kol jie išvažiuoja .
Apsižvalgau ir gyliai atsidustu. Atrašau į Niall žinutę ir perbėgus gatvę , atsirandu prie parko . Išgirdus vaikinų juoką , greit paspartinu žingsnius ir vos negaunu širdies smūgio , kai prie manęs sustoja automobilis . Suknistas Horan .
Įlipus į jo mašiną , jis nuspaudžia gazą ir aš krentu į sėdynę . Užsisegu saugos diržą ir pažvelgiu į jį .
-Kas tokio svarbaus?
-Nesvarbu .
Žinoma . Papurtau galvą .
-Kur tada mes važiuojam?
-Kodėl tiek daug klausimų?
-Nes tai tu grasinai sukelti avariją , o ne aš .
-Aš nebūčiau to daręs , -jis menkai nusišypso .
-Taip , taip . Tu tikrai nestebini savo veiksmais , Horan . Turiu omeny , jog sugrįžai pas Eliotą .
Jo šypsena dingsta ir jis stipriai suspaudžia vairą . Ups . Įsikimbu į duris , kai greitis didėja . Sučiaupiu lupas ir užsimerkiu . Bandau užmiršti avarijos vaizdus ...bet pajuntu , kai greitis sumažėja . Atmerkiu akis ir mes pasukame į mišką . Dabar imu manyti , jog avarija būtų geresnis sprendimas .
Niall išjungia variklį ir išlipa iš automobilio . Tą patį padarau aš . Užtrenkiu dureles ir jis atsigręžia į mane .
-Kas nutiko? –paklausiu .
-Lyg tau rūpėtų , -jis prunkštelėja .
-Tiesa , bet man įdomu , -prieinu netoli jo .
Niall pažvelgia ir vėl į mane , o aš pakeliu antakius .
-Kaip galiu tavimi pasitikėti , -dabar stovim vienas prieš kitą .
-Kodėl aš čia , Horan?
Jis tyli, tačiau neilgam , nes mums - tai per didelis artumas .
Jis čiumpa mane nepasiruošusia ir visiškai pasimetusia . Mano protas šiuo metu neveikia , tačiau veikia kūnas ir jo norai . Jo bučiniai godus ir tokie ...emocingi . Mano rankos apkabina jo kaklą ir prisitraukia jo kūną dar arčiau manęs . Galbūt tai ir yra kažkas , ko noriu aš?
Pamiršus visas sukurtas sau taisyklės ir pamiršus savo principus , aš atsidaviau . Atsidaviau Jam . Neapgalvojus kas gali nutikti rytoj ir neprisiminus kas nutiko Santa Monikoje , aš pasimylėjau su Niall Horan jo automobilyje .
OOPS MA BEBE , JŪ VOKAP IN MA BED .
TAS JAUSMAS , KAI TU NEMOKI RAŠYTI DIRTY VIETŲ IR PARAŠAI ŠŪDUKO RAŠLIAVĄ .
YOU ARE READING
Kažkas, ko noriu aš
FanfictionŽinau , kad Jis - pamesta knyga. Viršelis nuostabus , traukiantis atversti knygą, bet vidus toks nenuspėjamas, įdomus ir kraupus. Tačiau Jis greitai tapo tas kažkas, ko noriu aš . Kažkas, ką myliu ir ko nekenčiu.