Lėtai atsigėriu savo gėrimo ir pažvelgiu į Eliotą .
-Tau baisu , jog aš esu čia? –pakeliu antakius .
-O tau ar nebaisu , jog esi mano vakarėlyje ?
Jis pasilenkia per mane ir pasiima alkoholio butelį .
-Vakarėlis atrodo geriau , nei šeimininkas , todėl ...-purtau galvą .
Į virtuvę įeina Elioto pakalikai ir jie kaip ir nustemba?
-Vau , -Jace nežiūri į mane –Labas Olivia .
Na taip , žinoma . Oli parausta ir pabaigia savo gėrimą . Mes su Bri nusišypsom viena kitai .
-Aš leisiu tau pasilikti ,princese , tačiau tu nesugadinsi mano vakarėlio , -Eliotas savo šiltą ranką prideda man prie skruosto , tačiau staigiai ją patraukiu .
-Sutarta . Pasistengsiu nelaužyti seklyčių , -šypteliu ir maniške kompanija nusijuokia .
Jie apsisuka ir išeina , prieš tai Niall dar pažvelgia į mane , o aš pabaigiu gėrimą .
-Aš jau žinau su kuo šiąnakt pasimylėsiu . Iki rytojaus , bičiuliai , -Oli pamoja ranka ir palieka mus trise .
Atsisuku į David , o šis numoja ranka .
-Ir tu taip paprastai reaguoji į savo sesę? –pasidarome naujus kokteilius .
-Vistiek jis su ja nemiegos , -jis nusijuokia .
-Tačiau ji verks rytoj visą dieną , -atsidūsta Briana .
-Gal einam šokt , kol neprigėrėm iškart ? –Liam pakelia raudoną puoduką .
Nusijuokiam ir susidaužę , atsigeriam kokteilių . Netrukus nusekam David . Atsirandame svetainėje , kurioje nemažai žmonių jau šoka . Pažvelgiu į Liam , kuris akivaizdžiai nori šokti su Bri .
-David , pašokam dviese , -pažvelgiu į jį .
Jis nustebęs pažvelgia į mane ir sutinka . Jis čiumpa mano ranką ir nusitempia toliau nuo Liam ir Bri . Mes kaip pakvaiše abu pradedam šokti su apsivartojusiais nevykėliais .
-Man čia pažanga !
Sušunka David ir aš susiraukiu .
-Kokia?!
-Aš šoku su norimiausia mergina mokykloje !
Aš balsiai nusijuokiu ir paploju jam .
-Šiaip ir man čia pažanga !
-Kokia tavo!?
-Aš šoku su vaikinu!
-Ką!?
-Aš šoku ...
-Taip , aš girdėjau , tačiau tu niekada nešokai su vaikinu?!
Jis priartėjo labai prie manęs ir rankas uždėjau jam ant pečių .
-Skamba taip , lyg būtum ne tos pakraipos , -jis man pasako į ausį , o aš sukikenu . Alkoholis jau veikia mane .
-Tiesiog nutiko kai kas , dėl ko atsisakiau kuriam laikui vaikinų .
-Manau pasiimam gėrimų ir einam pasišnekėti?
Linkteliu ir jis vėl suima mano ranką . Mes nueiname į virtuvę ir susirandam švarius puodelius . Pasidarę kokteilius , išeiname į kiemą .
-Čia ne ką ramiau .
Prunkštelėju ir pažvelgiu į vaizdelį : keletą merginų nuogos maudosi baseine , vaikinai vos neakivaizdžiai save malonina , dar keletą porų jau TAI daro namo kiemo kampe , kažkas vėmia ir daug kas žaidžia žaidimus .
KAMU SEDANG MEMBACA
Kažkas, ko noriu aš
Fiksi PenggemarŽinau , kad Jis - pamesta knyga. Viršelis nuostabus , traukiantis atversti knygą, bet vidus toks nenuspėjamas, įdomus ir kraupus. Tačiau Jis greitai tapo tas kažkas, ko noriu aš . Kažkas, ką myliu ir ko nekenčiu.