66 Skyrius

1.2K 96 4
                                    

Užsikimšu ausis ir tyliai kūkčioju, kai per visus namus, mama rėkia ant manęs. Ir vėl dėl mano klaidų. Aš baigiu nuprotėti.
Slystu durimis ant žemės ir sudrebu.
Taip trūksta jo. Taip noriu į jo glėbį. Noriu išgirst jo raminantį balsą.
Suskamba mano telefonas ir atsistoju. Nueinu iki stalo ir pasiimu telefoną. Nusivalau ašaras ir įtraukiu nosį.
-Klausau,-atsiliepiu į Jaksono skambutį.
-Aš jau savam laikinam bute. Nori atvažiuoti pas mane savaitgaliui?
Atsidūstu supratusi, jog pamiršau Jaksono skrydį ir atsikraustymą.
-Uh, atsiųsk adresą ir tuoj pat būsiu.
-Mieloji, viskas gerai?
-Niekada nebus.
Užgniaužiu kvapą ir sulaikau ašaras.
-O Dieve. Nevairuok. Važiuok metro.
-Um, ne. Paprašysiu Zayn pagalbos.
-Laukiu tavęs.
Pabaigus skambutį, netrukus gaunu žinutę su adresu. Imu krautis daiktus.
-Zayn!
Pakvietus jį, susitariam, jog jis mane nuveš. Tačiau prieš tai, užvažiuosime pas Louis.
-Norma! Prašau liautis! Tai Grace pasirinkimas, Grace gyvenimo patirtis ir Grace norai! Nustok kontroliuoti jos gyvenimą! Kas tau įgėlė?!
Ir namai paskęsta tyloje. Šis kartas pirmas, kai išgirdau Ian aukštesnį balsą, nei mano mamos. Nusišypsau. Pagaliau suknistai nusišypsau. Zayn įeina į kambarį ir paima mano daiktus. Prieš tai pakilnoja antakius ir abu nusijuokiam. Išjungiu šviesą ir lipame apačion.
-Kur važiuojat?-paklausia išlindusi mama.
-Vežu savaitgaliui ją pailsėti nuo triukšmo ir šių namų,-Zayn atkerta mano mamai ir padeda man apsivilkti paltą. Ian įduoda man pinigų ir patapšnoja Zy per petį.
Mama apsisuka nieko nepasakius ir išeina.

Keliaujame lėtai, nes kelias pilnas sniego, o darbininkai nespėja nuvalyti kelius. Žvelgiu į dangų, iš kurio toliau krenta baltos snaiges.
-Už mėnesio Kalėdos.
Primena Zayn, o aš linktelėju. Įvažiuojame į senai matyta rajoną ir kiemą. Išlipame iš mašinos ir mus prie durų pasitinka Louis. Šis apkabina mane.
-Geras, kad nepamiršai manęs!
Nusijuokiu ir paveliu jo rudus plaukus.
Užeiname į namus ir pribėga tas pats šuo, kuris pasitiko mane ir pirma kart atėjus čia. Paglostau jį ir Louis mane nuveda į virtuvę. Rudų plaukų savininkė, atsisuka į mane.
-Mažyte, susipažink su Grace, kol užsiimsiu su Zayn.
-Labas, Ele.
Zayn pasisveikina su ja ir jie dingsta.
-Grace? Niall Grace?
Lėtai linktelėju, tačiau suvokus, papurtau galvą.
-Taip, aš Grace. O tu Eleanora, tiesa? Girdėjau apie tave. Tu modelis?
-Ak, taip,-užverčia galva ši-turiu modelio eteketę, tačiau aš labiau save laikau blogere. Kaip gyvenasi su Zayn? Jis buvo nekoks kambariokas.
-Gyvenai su Zayn?
-Kuri laiką taip, jis buvo pas mus apsistojęs. Knisa tie jų slapti reikaliukai. Nors numanau, kad viskas sukasi aplink vien žolę ir tabletes.
-Tu neprieštarauji tam?-ji man įduoda stiklinę sulčių ir nueiname į svetainę.
-Na, turėjau daug problemų. Galiausiai jis suprato, kad esu jam svarbesnė, nei apsinešimas. Susitarėm, jog aš nežinosiu, kad jis apsineša. Tačiau jis visad išsiduoda mielomis žinutėmis,-ji pavarto akis ir nusijuokiam. Tačiau jos veidas surimtėja.
-Nenoriu klausti, bet aš smalsi mergina, rimtai viską baigėte su Niall?
Na štai. Teks ilgai kentėti šiuos klausimus. Linktelėju ir atsigėriu sulčių.
-Užjaučiu. Louis pasakodavo po kiekvieno vakarėlio apie jus. Atrodė žavinga istorija.
Laiku sugrįšta vaikinai, kol nepradėjau bliauti. Atsistojame nuo sofos ir pažvelgiame į juos.
-Galime važiuoti,-Zayn nusišypso.
-Atvažiuosite ryt į mūsų vakarėlį? Eles sugrįžimo proga,-Louis.
Trūktelėju pečiais.
-Nagi, noriu su tavim artimiau susipažinti,-paragina Eleanora.
Nusišypsau.
-Pasistengsiu.

Grįštame į mašiną ir užsisegame saugos diržus.
-Kurioje vietoje slėpi narkotikus?
Paklausiu jo, o šis sutrikęs, atsisuka į mane.
-Eleanora papasakojo.
-Ištiesų, tėvų kambaryje, nes jie nesumąstys išieškoti savo kambarį.
-Kaip genialu.
-Trumpam grįžtam namo.
-Paslėpti prekę?
-Vežiotis nėra saugu.
Linktelėju.
Eleanora miela mergina. Ji puikiai tinka Louis. Jace ir Oli-abu mėgsta pavojų ir ekstrymą. Briana ir Liam-jau vos pamačius juos, žinojau, kad juos sieja stiprus ryšys. Tačiau aš ir jis-mes plaukiame toje pačioje valtyje, bet bėda, nes ji yra kiaura ir įbėgančios bėdos, mus skandina. Nežinau ar mes paskęsim, ar rasim krantą.
Suklustame, kai prie Horan namų, stovi greitosios mašiną ir daug žmonių. Šokame iš mašinos ir bėgame link įvykio.
-Niall!
Surėkiu, o mane sučiumpa Jace.  Niall vežamas į greitosios automobilį.
-Kas jam? Pasakyk, kad jam viskas gerai. Prašau!
Surėkiu į Jace veidą.
-Atrodo...jis prisigėręs, iškrito pro langą.

BĖDA BĖDELĖ. LAI RUGPJŪTIS JUMS BŪNA GERIAUSIAS xx

Kažkas, ko noriu ašWhere stories live. Discover now