Visai nenustembu , kai Ian sūnus Zayn , taip pat mėgsta greiti . Tačiau atrodo , jog jis vairuoja saugiau . Mašinos salonas kvepia visai kaip naujas . Ne kokiomis cigaretėmis , bet skaniais kvepalais .
-Kiek tau metų?
Sutrinku nuo greito Zayn klausimo . Pasimuistau ir pasuku galvą į jį .
-Man aštuoniolika .
-Tikrai? –trumpam pažvelgia į mane ir vėl nusisuka į kelią .
Linkteliu , tačiau suprantu , kad jis gali to nepamatyti .
-Taip .
Jis pasikaso smakrą ir kažką įnirtingai mąsto . Mes įsukame į kažkokį namų rajoną .
-Užsuksim pasisveikinti su mano keliais draugais . Nieko prieš?
Prieš tai mes buvome nuvažiavę papietauti . Pietūs buvo gan tylus ir nejaukus . Bijojau jį kalbinti , nes jis atrodė tikrai rimtai susimąstęs .
-Žinoma , -linkteliu ir pažvelgiu į dar vieną turtuolių namą , į kurio kiemą kaip tik įvažiuojam .
Išlipus iš skaniai kvepiančios mašinos , pasijaučiu kiek nejaukiai . Būsiu tarp nepažįstamu vaikinų ir tas jausmas man naujas . Zayn tiesiog įsibrauna į namus , nepranešdamas , kad mes čia . Zayn linktelėja man ir aš nedrąsiai įeinu į namus . Link mūsų bėga didelis šuo . Atsitūpiau , jog galėčiau su juo pasidžiaugti .
-Tommo ! –skardžiai ir vėl surėkia Zayn .
Susiraukiu . Čia šuns vardas?
-Labas , Tommo , -sukikenu ir paglostau šunį .
-Sveikas , Zy !
Dar labiau susiraukiu , kai plonas balsas , tačiau labai garsus , suskamba per visus namus .
Į koridorių įžengia vaikinas . Sekundę pamaniau , jog tai mergina . Atsistoju ir pažvelgiu į vaikinus , kurie draugiškai apsikabina .
-Tai Grace . Ian draugės dukra .
-Ou . Labas , aš Louis , -vaikinas nusišypso ir ištiesia ranką .
-Vadink jį Tommo , -Zayn patapšnoja draugui per petį .
Sustingstu .
-Tommo? Tai čia ne šuo? –pažvelgiu į šunį , kuris uosto mano kojas .
Jie abu nusijuokia ir papurto galvas .
-Eime į svetainę . Tuoj susirinks visi .
Visi? Bus ir daugiau ? Na gerai .
Nuseku vaikinus ir atsirandame didžiulėje svetainėje . Ji visa balta ir net baldai balti . Didžiule sofa , židinys , plačiaekranis televizorius , kavos staliukas ir pianinas . Atsisegu paltą ir paduodu brunetui . Šis jį padeda ant sofos .
-Jauskis kaip namie , Grace , o tu pasakok , -vaikinas su Zayn atsisėda ant sofos , o aš nueinu prie didžiulio lango , kurio vaizdas man atima žadą . Visas Niujorko miestas matosi .
-Ian sugalvojo tuoktis su Grace mama .
Atsisuku į Zayn , kadangi ir mane liečia tas pokalbis .
-Tai puiku , -rudaplaukis atrodo pasimetęs .
-Ne , tai nėra , -įsiterpiu ir atkreipiu vaikinų dėmesį .
-Kodėl ne? –šis pažvelgia į mus .
-Tu žinai koks yra Ian , -sumurma Zayn .
-Koks yra Ian? –prieinu prie jų dar arčiau .
Louis pažvelgia į Zayn , o Zayn į mane .
-Galbūt ji turėtų žinoti? –vaikinas paklausia .
Netrukus pasigirsta didelis šurmulys , o šuo ima loti .
-Štai ir mes . Ooo Zayn ! –surėkia kažkoks blondinas ir dar penki vaikinai įeina į svetainę .
Zayn atsistoja ir ima sveikintis su draugais . Oh ...aš viena tarp vaikinų . Tada visi atkreipia dėmesį į mane .
-A ! Ji yra Ian draugės dukra Grace , -Louis pristato mane .
Visi su manim pasisveikina ir aš nusišypsau .
-Gersim? –paklausia vienas iš vaikinų .
-Ne . Ilgai nebūsiu . Turiu parvežti namo Grace , -Zayn nusišypso man .
-Nesijaudink . Aš tikrai dar nenoriu ten grįžti , -mostelėju ranka .
-Grace?
Išgirstu girdėta balsą ir pažvelgiu į duris . David ir Liam?
-Oho , kas grįžo , -David pažvelgia į Zayn .
-Jūs pažįstat Zayn? –tenka ir vėl susiraukti .
-Niujorkas nėra toks didelis kaip atrodo , -nusijuokia Louis ir kiti prisideda prie jo .
David su Liam pasisveikina su manim ir tada su Zayn . Man tuoj sprogs galva .
-Tai? Vakarėlis? –Zayn .
Visi vaikinai sutinka , tačiau nutaria DAR kviesti tik savus . Vaikinai imasi veiksmo . Keli išvažiuoja į parduotuvę , dar keli ruošia muzikos aparatūrą , o aš stoviu ir stebiu vaizdą , kartu su David ir Liam .
-O kur Louis tėvai?
-Jo tėtis gyvena kitame Niujorko gale , o mama ... mirusi , -liūdnokai atsako Liam .
Širdis sudreba ir pradeda kiek greičiau plakti . Kaip baisu ... ir kaip skaudu .
-Grace , pakviečiau ir merginų , -Louis man mirktelėja .
-Oh , ačiū , -nusišypsau .
-Gali pasikviesti savų .
-Tikrai ?
-Yeah . Pirmyn .
Jis nusijuokia ir palieka mus .
-Kaip manot ką veikia merginos?
Liam akys sužiba , išsiduodamas , jog nekantrauja pamatyti Bri .
-Jos jau važiuoja , -David pamojuoja savo telefonu .
Gerai . Atrodo vakarėliai tampa mano kasdienybe .
Vaikinai garsiai ima juoktis , bet greit užsičiaupia .
-Su kuo vėl susiplakei , Horan?
Horan? Niall? Ne ne ne . Tik ne šis .
Beviltiškai atsidūstu ir užverčiu akis .
Šis vakaras tikrai nenueis į gerą , tačiau bus įdomus .
-Labas , princese .
Po Niall Horan akies , gražiai sėdi mėlyna dėmė .
-Graži mėlynė , -nusišypsau , o šio šypsena kaip mat dingsta .
AKTYVIAI BENE PRASIDĖJO 2017 METAI .
TAIGI , JŪS MAN NUOMONĖS - AŠ JUMS NAUJĄ DALĮ ŠIANDIENA . :)))))))))))
YOU ARE READING
Kažkas, ko noriu aš
FanfictionŽinau , kad Jis - pamesta knyga. Viršelis nuostabus , traukiantis atversti knygą, bet vidus toks nenuspėjamas, įdomus ir kraupus. Tačiau Jis greitai tapo tas kažkas, ko noriu aš . Kažkas, ką myliu ir ko nekenčiu.