11 Skyrius

3.2K 199 7
                                    

Puse valandos visi stovėjome mokyklos kieme . Gaisrininkai užgesino gaisrą , tačiau neišvažiavo , nes dėl saugumo turėjo įsitikinti , jog gaisras tikrai užgesintas .

-Manau vėl nereikės savaite eiti į mokyklą , -Liam .

-Vėl? –norėdama įsitikinti , jog puikiai išgirdau , atsisuku į Liam .

-Prieš kelis metus taip pat užsidegė mokykla ir savaitei ją uždarė . Na , jog sutvarkytu viską , -Briana .

Nukreipiame savo dėmesį į direktorę , kuri iš kažkur gavusi megafoną , ima kalbėti :

-Kaip visi tikitės , taip ir yra . Mokykla uždaroma savaitei . Galbūt atsiras norinčiu prisipažinti kas padegė šiukšliadėžę ? –pažvelgiu į Niall , o jis tiesiog nurija seilės . Nejau iš tiesų tai jo darbas? -Padegėjui už prisipažinimą skirsime mažesne baudą , tačiau jis turi tai padaryti per tris dienas . Taip ar kitaip mes surasime padegėją . Iki kito pirmadienio .

   Visi mokiniai pradeda ploti , iš džiaugsmo šokinėja ir lauke susidaro didžiulis šurmulys . Su Liam ir Briana nusprendžiame nesigrūsti pro duris ir palaukti kol visi sueis į mokyklą .

-Ko jam iš mūsų ? –suurzgia Liam .

   Pasuku galvą į šoną ir pamatau ateinanti su kvaila šypsena Eliotą . Na ir idiotas . Liam ir Bri atsistoja šalia manęs .

-Kita karta mums niekas nesutrukdys , mažute , -jis baugiai nusijuokia ir apsisukęs dingsta .

Iš pykčio sugniaužiu kumščius , bet suskaičiavus iki dešimt , atleidžiu juos .

-Kas čia buvo? –Liam pažvelgia į mane .

-Nepažįstat Elioto? Nagi , eime .

   Prasibraunu pro juos ir einame į mokyklą . Visi užsidengiame nosis , kadangi degėsių kvapas yra žudantis .

-Ką jis tau kėsinosi daryti ? –Briana .

-Ir taip aišku ką , -Liam suburba .

   Už nugaros išgirstu Brianos aiktelėjimą . Mes nueiname prie savo spintelių ir išsitraukiame daiktus , bei striukes . Uždarau savo spintelę ir pamatau Niall . Žvilgsnis užkliūna už jo rankos ant kurios yra juoda dėmė . Tarsi jis būtų išsitepęs anglimi . Ak ...

-Ei? –pamoja ranka Briana ir nuseka mano žvilgsnį –Ar aš užuodžiu jausmus?

Rimtai pažvelgiu į ją ir užsimetu ant peties kuprinę .

-Tarp jūsų ir Liam , taip . Ten tikri jausmai .

Sukikenu , o ji pavarčiusi akis , trenkia man į petį .

-Susirašysim , gerai? –mintyse trinktelėju sau per galvą , kai nuseku Niall , kuris palieka mokyklos pastatą .

-Būtinai . Iki , -apsikabiname ir išsiskirstome .

   Greitai išeinu iš mokyklos , jog spėčiau pasivyti Niall . Apsižvalgau , tačiau jo niekur nematyti . Iš kuprinės išsitraukiu telefoną ir pasijungiu autobuso tvarkarašti . Greičiausias autobusas tik po keturiasdešimt minučių . Jis tikrai nenuėjo į stotelę . Nulipu laiptais ir ieškau galbūt greičiau esančio autobuso , tačiau...pasigirsta garsus automobilio padangų cypimas . Greit atšoku nuo gatvės ir krentu ant žolės .

Šiandiena tikrai ne mano diena . Iš juodo automobilio išlipa Jace .

-Grace ? Tu žiūrėk kur stovi ! Aš vos tavęs nepertrenkiau , -jis prieina prie manęs ir ištiesia ranką . Jace padeda man atsistoti ir pakelia nuo žemės mano mobilų .

-Ačiū , -stipriai užsimerkiu ir atsidustu –Ir atsiprašau .

-Šūdas . Parvešiu tave namo , gerai?

   Autobuso nėra , todėl nėra kitos išeities . Linkteliu . Įsėdus į jo automobilį , pamatau priekyje sėdinti Niall . Jis kažką įnirtingai rašo savo telefone .

   Kraujas sustingsta venose , kai pagaliau suprantu kas prieš minute galėjo nutikti . Per savo žioplumą galėjau pabaigti savo gyvenimą ir sugadinti Jace .

  Suspaudžiu prie savęs kuprinę ir užsimerkiu . Man reikia nusiraminti . Viskas gerai . Aš gyva ir sveika sėdžiu mašinoje . Jace mašinoje .

-Sveikas ... –Niall ima su kažkuo šnekėti –žiūrėk turiu bėdą ...Man tu skolingas , todėl jokiu ne , aišku? ...Gerai . Pabūsi ir vėl mano tėtuku ir sumokėsi baudą .

   Šventoji Marijos mergelė . Jis tai padarė ir aš buvau teisi . Tai Niall padegė mokyklą . Bet kodėl? Kokio velnio jam padegti ? Jeigu jis taip nenori į mokyklą , jau geriau simuliuoti , nei padegti mokyklą ir mokėti baudą . Tikiu , jog ne tik bauda jo laukia .

-Grace .

Jace balsas mane pažadino ir pro automobilio langą , pamačiau savo namus .

-Oh ...Ačiū .

Greitai išlipu iš automobilio ir pažvelgiu į Niall kūną tolstanti nuo manęs.

-Niall ! –pašaukiu jį ir lėtai žingsniuoju prie jo . Jace mašina netrukus nuo mūsų nurūksta –Kodėl tu padegei mokykla?

Jis staiga nusijuokia ir papurto galvą .

-Ne viena tu nori gauti per Kalėdas geras dovanas , Grace .

-Tai nesiskaito geras darbas . Be to pati galėjau su tuo susitvarkyti .

Jis prapliupo juoktis ir man pasidarė kiek nejauku . Jis tyčiojasi iš manęs?

-Nebūk tokia savanaudė , -jis nusišaipo .

-Ką?

-Ar rimtai galvojai , kad gelbėjau tave? Kodėl turėčiau?

Oh ...dabar tikrai pastatei save į malonia padėtį . Švelnus raudonis nudažė mano veidą .

-Koks tu fantasmagoriškas žmogus , Niall , -suburbu ir apsisuku eiti į namus , tačiau jis sugriebia mano riešą .

-Ateik vakare pas mane .

Kas su juo velniškai blogai? Jis ką tik iš manęs išsityčiojo , tačiau dabar kviečia pas save?

-Bus vakarėlis . Nesureikšmink , -lyg perskaitęs mano mintis , išdrožia .

-Ak...Ne .

Ištraukiu savo ranką iš jo gniaužtų ir tepu ko greičiau slides nuo jo . 

NEPRIŽADU APIE ŠIANDIENA DAR VIENĄ DALĮ . :)

Kažkas, ko noriu ašDonde viven las historias. Descúbrelo ahora