60 Skyrius

1.4K 94 6
                                    

Niall

Liam atidaro man duris, kad galėčiau iš mašinos iškelti miegančia Grace. Namų durys prasiveria ir išeina senyvo amžiaus moteris. Grace močiute. Jaksonas nuskuba prie jos. Paimu Grace į glėbį ir visi einame link namo.

-Parodysiu kelią, nešk ją į kambarį. O jūs palaukite svetainėje, jeigu nieko prieš.

Jos močiute kreipiasi į mus. Seku moterį ir Jaksoną, jis pradaro kambario duris ir įleidęs mane, palieka mudu vienus. Paguldau Grace į lovą ir paglostau jai skruostą. Ši susiraukia ir pramerkia akis.

-Mes tavo namuose. Pamiegok, gerai?

Ji linktelėja.

-Aš pavargusi. Tačiau nepalik manęs,-ji sušnabžda.

Sujungiam lūpas trumpam būčiniui. Padedu jai nusivilkti drabužius ir ji įsitaiso miegoti.

-Netrukus grįšiu.

Ji užsimerkia ir užkloju ją. Išjungiu kambario šviesą ir nusileidžiu į apačią. Svetainėje visi sėdi ant sofos ir rankose laiko puodelius. Matyt pavaišino arbata.

-Ji tokia miela,-Olivia kreipiasi į mane.

-Leido visiems apsistoti čia,-Jace.

Į svetainę įeina Grace močiutė ir nusišypso man. Ji paliečia mano petį.

-Ačiū, kad rūpiniesi mano Grace.

-Um. Ji mano viskas. Kitaip negaliu.

-Šiuo metu jai reikės didžiulio tavo palaikymo ir rūpesčio. Amžinatelė Reich buvo jai pati geriausia draugė. Tačiau neleisk tam garbaniui artintis prie jos.

Pyktis vėl užgniaužia ir sulaikau kvėpavimą.

-Visas antras aukštas priklauso jums. Padėjau ant lovos rankšluosčius. Aš sena, todėl einu miegoti,-močiutė pažvelgia į visus.

Visi atsistoja, išskyrus gėjų. Aš susilaikau nesusijuokęs.

-Ačiū labai,-visi ima dėkoti ir palinki jai labos nakties. Ji išeina ir visi krenta atgal.

Pažvelgiu į Jaksoną. Jis pasimuisto, lyg pajutęs mano žvilgsnį.

-Nenori nešdintis iš čia?-sušnypščiu.

-Niall,-piktai sumurma Briana.

Jis atsistoja ir išeina, o aš užrakinu duris.

-Tu negali taip elgtis šiuose namuose!-tyliai sušunka Olivia.

-Praktiškai, tai mano merginos namai, tad taip, galiu. Išsiplaukit puodelius ir eikit miegot.

Grįžtu pas Grace. Net nejungęs šviesos, bandau nusirengti ir neprispaudęs jos, atsigulti į lovą. Pavyksta. Įsiklausau į jos tylų kvepavimą, užmiegu pats.


Pajaučiu šilta prisilietimą prie pilvo, tad nusisuku į kitą pusę.

-Tu negali taip šiurkščiai atsakyti man.

Nusijuokiu iš Grace rytinės nuotaikos. Atsigręžiu vėl į ją, o ji susiraukusi stebi mane.

-Nori pasimylėti?

-Ne, durniau,-pavarto akis ir atsidusta-noriu, kad su manim eitum iki Reich tėvų.

Jos nuotaika staiga pasikeičia, o akys ima spindėti. Linktelėju ir įsitempiu ją į savo glėbį.

-Aš turėjau būti šalia.

-Ne, tu neturėjai. Ji nerodė, kad jai reikia tavęs, todėl net nekaltink savęs.

Ji linkteli ir atsisėda.

-Reikia ruoštis.

Iš kuprinių išsitraukiame kitus rūbus ir priemones. Grace paima mano ranką ir nuveda į vonią, kuri neužimta. Ji paleidžia duše vandenį ir nusišypsau jai. Nužvelgiu, kai ji nusivelka apatinį trikotažą ir įeina į dušą. Dieve, kaip myliu ją.


-Aršus rytinis seksas?

Pajaučiu dilgčiojimą kaklę, kai Jace trinktelėja.

-Tyliau, asile.

Pažvelgiu į merginas ir Grace močiute, kurios sukiojiosi virtuvėje. Paliečiu kaklą ir ant pirštu palieka mažos kraujo dėmeles.

-Numanau ir tavo nugara kraujuoja,-juokiasi.

-O tavo penis nesusitraukė, kad negauni?

Jis rimtai pažvelgia į mane ir aš nusijuokiu.

-Grace minėjo, kad išeisite. Mes irgi išeisime, nes nejauku būti vieniems čia,-David.

-Laikas valgyti,-Briana iškiša galvą iš virtuves.

Nueiname į virtuvę ir atsisėdame prie stalo, kuris nukrautas maistu. Grace pavalo mano kaklą ir pavarto akis.

-Jeigu taip ir toliau, aš nukraujuosiu, mažute,-sušnabždu, o ji atsisėda šalia manęs.

-Gerai, tada nebesimylėsime,-ji man nusišypso.

Padedu ranką jai ant šlaunies, o jos kūnas įsitempia.

-Mhm,-numykiu, o ji suspaudžia kojomis mano ranką.


Kai visi pavalgome ir susitvarkome, susiruošiame su Grace išeiti. Suspaudžiu jos ranką, kai ji paspaudžia durų skambutį ir netrukus prasiveria duris. Moteris sukūkčioja ir įsitempia Grace į glėbį. Aš įeinu į vidų ir uždarau duris. Namuose daug žmonių. Ir kur aš patekau..

Toks jausmas manęs nėra, nes ta moteris ir išsiveda kažkur mano Grace. Apsižvalgau ir pamatau Jaksoną. Pakeliu antakius ir jis pastebi mane. Nueinu iki jo ir pažvelgiu į kelias moteris verkiančias ant sofos. Namai kaip bažnyčia. Tylu, pilna žvakių, kūkčiojimai ir juodi drabužiai.

-Susirinko vos ne visas miestas,-Jaksonas.

-Mhm,-murmtelėju-kas jai nutiko?

-Mokykoje pradėjome gaut daug neapykantos už tokį elgesį su Grace. Visi pradėjo tyčiotis ir užgaulioti. Mes supratom, kad blogai pasielgėm, o ji neapkentus visko, nusižudė.

Aš pažvelgiu į jį. Ir susiraukiu, kai skruostais jo ima riedėti ašaros. Kas per šūdas?

-Jėzau, žmogau,-sumurmu-jeigu pažįsti taip gerai Grace, tai žinai, kad ji atleis tau.

-O tu?

-Ką aš? Prie ko aš?

-Tu jos vaikinas. Jeigu vis dėlto ji man atleis, aš daug laiko praleisiu su ja. Nenoriu turėti bėdų su tavim, žinai. Noriu gerai sutarti.

Pavartau akis.

-Su sąlyga,jog tu man padėsi.

-Ką padėsiu?

-Nuvykti iki Styles namų. Dar neišdaužiau jam snukio.

NU IR KĄ TU DIRBI NIAALL

Kažkas, ko noriu ašWhere stories live. Discover now