Visų pirmą norėčiau užjausti Louis ir jo šeimą . Žinoma ir mus . Aš juos puikiai suprantu koks skausmas juos dabar suspaudė . Žinoma suspaudė ir visus fanus . Aš Louis fanė , o kitaip mergaitė , tai jo ... praverkiau ir dar verkiu visą savaitgalį . Todėl dalis tokia šūdas , kad ...tyliu . VilteKundrotaite gali patvirtini , kaip sunkiai man rašėsi ši dalis .
Ir šiaip VilteKundrotaite ačiū Tau , kad galėjau liūdėti kartu su tavim . <3
Net nepastebiu kaip greitai prabėga savaitė . Atrodo spėjo praeiti tik trys dienos , tačiau ir vėl ... ir vėl pasigirsta erzinantis žadintuvas , kuris žadina mane į mokyklą .
Na , nors šios atostogos buvo tikrai įtemptos ir keistos . Žodžiu , tikrai netrūko veiksmo .
Tingiai grįžtu iš vonios į kambarį atlikusi visą rytinį procesą . Nuo pakabos nusikabinu ilgus marškinius ir juodas pėdkelnės . Nusivelku chalatą ir greit apsirengiu .
Neskubėdama išsitiesinu savus plaukus ir pasidarau paprastą makiažą . Čiumpu nuo žemės kuprinę ir sportinės aprangos krepšį . Nusileidžiu į apačia kaip tik , kai laikas išeiti į stotelę .
-Gali neiti , jeigu jautiesi nepasiruošusi , -Ian išlenda iš virtuvės .
-Viskas gerai . Tikrai .
-Tikrai? Tavo mama jaudinasi , jog tris paskutines dienas neišėjai iš namų .
-Tikrai , -šypteliu ir apsiaviu batus , bei apsimaunu paltą .
-Na , tuomet sėkmės .
Linkteliu jam ir išeinu iš namų . Aikteliu , kai didelis vėjas suvelia mano plaukus . Nekenčiu vėjo .
Mokykla - kaip niekur nieko . Pilna mokinių , kurie linksmai šnekučiuojasi , sveikinasi ir bučiuojasi . Tiesiai nueinu iki savo spintelės ir čia pasidedu sportinį krepšį bei pasikabinu paltą .
-Labas , -išgirstu balsą ir pašoku , kadangi tai mane išgąsdina .
David iš manęs nusijuokia , o aš uždarau spintelę ir nusišypsau jam .
-Labas , -pasisveikinu .
-Kaip sveikata? –jis permeta ranką per pečius ir mes einame į klasę .
-Žymiai geriau , -ir neįsivaizduoju kodėl visiems melavau , jog man blogai buvo visą savaitgalį .
Įėję į klasę , visi atkreipia į mus dėmesį . Užverčiu akis ir David nuo manęs patraukia ranką . Pasisveikinu su Liam ir Briana . Atsisėdu į savo vietą ir netrukus prie manęs prisideda David .
-Sklinda ne kokios kalbos apie tave ir Niall . Be to , smagu , kad pasveikai , -Briana atsisukus į mane , sukikena.
-Kokios? –pasilenkiu į priekį .
-Mat jūs turėjot lovos reikalų , -ji pakilnoja antakius .
Nusijuokiu ir sukrentu į kėdę . Vis geriau , nei kažkas būtų užtikę mūsų kvailą bučinį . Laiku pabėgai iš ten , Grace . Suskamba pamokos skambutis . Į klasę vis daugiau susirenka mokinių . Tarp jų Niall . Mūsų žvilgsniai susitinka , tačiau neilgam . Nusuku akis į langą ir įkvepiu oro .
-Nepasiruoši pamokai? –David paklausia manęs .
Suprantu , jog iš kuprinės neišsitraukiau reikmenų . Visiškai išsiblaškiusi , nusivaipau jam ir pasiruošiu pamokai . Mokytoja aiškina mums naują temą . Šituo galiu pasidžiaugti . Puikiai susikaupiau ir supratau naują matematikos temą .
Užsirišau sportbačius ir pažvelgiau į merginas , kurios rišosi plaukus .
-Ar aš tikrai sportuoju? –atsidususi , atsisėdu ant suoliuko .
-Palaikysi figūrą , -mirktelėja Olivia.
-Taip , tikrai . Nuo tinklinio , -prunkštelėju .
-Užtat aš pasiilgau treniruotės , -Briana .
Visos nusišypsom .
-Ar sugalvojai kažką gražaus , kapitonė? –sumirksėdama akimis , paklausiu Oli .
-Nesijaudinkite . Lydysim razinas , -Olivia nusivaipo ir visos merginos esančios kambarėlyje , nusijuokia .
Visos įeiname į sporto salę ir aš gyliai atsidustu . Manau , kad reik kaip nors nukristi ant rankos ir ...būtų atleidimas nuo tinklinio . Prieinu prie mokytojos ir susiimu už rankos .
-Mokytoja , susitrenkiau ranką ...
-Užteks vaidinti , Combs .
-Nu , bet man ...
-Eik pasiimti kamuolį , panelyte .
Pažvelgiu į mokytoją .
-Aš bijau kamuolių , -lėtai pasakau .
Mokytoja nusišypso .
-Kamuolių ?
Linkteliu ir į salę įeina pavėlavęs Niall .
-Gerai . Tuomet tu turi išmokti jo nebebijoti . Aš tau padėsiu , gerai?
Vėl viltingai dūsauju ir mokytoja man patapšnoja per petį .
-Mokiniai ! Susiskirstote į komandas ir žaidžiate . Niall Horan , išmokysi Grace Combs ...nebijoti kamuolių .
Na , nuostabu . To ir reikėjo tikėtis .
-Gaudyk , -Niall pasiruošia mesti kamuolį .
-Ne , -rankomis prisidengiu veidą .
Niall pavarto akis .
-Tai kamuolys , Grace .
-Malonu , Kamuoly . Aš Grace , -pavartau akis ir paimu jį iš jo rankų .
Jis nusijuokia . Mes atsistojame vienas priešais kitą .
-Mesk man .
Metu kamuolį kiek per aukštai , tačiau jis pagauna . Ir aš nenužiūriu , kai jis pašoka ir jo marškinėliai pasikelia bei atsiveria visas gražumas . Pala , ką?
Pasilenkiu , kai pro mane praskrenda kamuolys .
-Tave reikia išmokyti kaip reikia gaudyti kamuolį? –jis atsidūsta .
-Tave reikia išmokyti pastebėti žmogų , -užverčiu akis ir vėl pasilenkiu , kai kamuolys pro mane skrenda į Niall , tačiau jis kamuolį sugauna .
-Mane reikia išmokyti nestebėti tavo papus , kai tu pasilenki .
Jis prikanda lupą ir meta kamuolį . Aš jį pagaunu ir Niall pakelia antakius . Prisimerkiu ir paleidžiu kamuolį . Netrukus Niall krenta su skausmo dejonė ant žemės . Tiesiai į razinas .
YOU ARE READING
Kažkas, ko noriu aš
FanfictionŽinau , kad Jis - pamesta knyga. Viršelis nuostabus , traukiantis atversti knygą, bet vidus toks nenuspėjamas, įdomus ir kraupus. Tačiau Jis greitai tapo tas kažkas, ko noriu aš . Kažkas, ką myliu ir ko nekenčiu.