Friend's?

519 41 9
                                    

Chanyeol: V rýchlosti predstavím Kai, Suho, Chen, Cris, D.O, Tao, Luhan, Baekhyun, Sehun, Xiumin a Lay
Ja: Ja som Mia........... Hneď som tu.

Išla som si do izby pre penny. Kľud Mia. Budeš len s 11 chalanmi! Keď som našla svoj penny tak som išla dole na chodbu. Zamkla som dom a išla s chalanmi neviem kam. Každý chalan postupne odišiel preč a ostala som sama s Chanyeolom. Išli sme do parku kde sme si sadli na lavičky.
Chanyeol: Už mi povieš čo ťa baví?
Ja: Ach..... Kreslenie.... pennyboardovanie.......... Čítanie kníh..... A najradšej spievam.
Chanyeol: Čiže rada grafituješ?
Ja: Aj to.....
Chanyeol: Prečo si zmenila školu?
Ja: Lebo.... Lebo ma šikanovali.
Chanyeol: Tu ťa šikanovať nikto nebude, neboj sa.
Ja: Nemôžme sa spolu baviť.
Chanyeol: A to už prečo?
Ja: Nebudeš populárny kvôli mne..... Budeš mať menej kamarátov.
Chanyeol: Mne je v prdeli moja popularita. Mám dosť veľa kamarátov....... A chcem aby sme my dvaja boli kamaráti.
Ja: Vážne?
Chanyeol: Vážne...............
Ja: Tak sme kamarati.

Chanyeol sa radoval ako malé decko. Je to celkom fajn chalan ale moc sa snaží byť so mnou kamarát. Ale prečo? Prečo sa chce so mnou kamaratit?

Chanyeol: Zem volá Miu.

Ja: Prepáč zamyslela som sa.

Chanyeol: Nad čím?

Ja: E-ehm...... To je jedno.... Čo si vlasnte chcel?

Chanyeol: Že či pôjdeme ku mne, lebo vyzerá že bude pršať.

Ja: Tak fajn.

Naozaj začalo pršať. Utekali sme k Chanyeolovi domov. Má podobný dom ako my. Išli sme do obývačky a panovalo ticho. Teda to ticho som ja prerušila.
Ja: Žiješ sám?
Chanyeol: Áno...... Rodičia chceli aby som sa od nich odsťahoval....hm Tak mi kúpili tento dom a žijem tu úplne sám.
Ja: Aha.
Chanyeol: A čo ty? Kde máš mamu?
Ja: Musela ísť do Číny asi na 2 tyždňe kvôli práci.
Chanyeol: A otec?
Ja: Otec.....
Chanyeol: Prepáč.nevedel som to.
Ja: To je v poho.
Chanyeol: Čo keby zavoláme Luhana a Sehuna?
Ja: Ok.

********
Za 15 minút prišli Luhan a Sehun. Práve hráme fľašu. Akurát padla na mňa fľaša. Hráme na odvahu, otázky a pravdu.
Sehun: Otázka.... Pravda? Odvaha?
Ja: Otázka.
Sehun: Môžu byť 3?
Ja: Áno
Sehun: S kým by si chodila? Somnou, s Luhanom alebo Chanyeolom.
Chanyeol mal v očkách iskričky šťastia a odpovede.
Ja: No....hm... Keďže poznám len Chanyeola a s ním si najviac roziumiem tak by som to nechcela pokaziť vzťahom...... A vsadim sa že ty si mal už každú babu Sehun..... Čiže by som teoreticky chodila s Luhanom.
Luhan: Hahahaha jeeeeeeej. Vyhral som.
Sehun: Máš rada Chanyeola?
Ja: Áno aj keď sa poznáme len jeden deň.
Sehun: Chodila by si somnou?
Ja: Nie.
Sehun: Prečo? Veď som krásny
Ja: Ty asi múdry nebudeš...
Chanyeol vyprskol od smiechu.
Ja: Krása neni všetko. Musíš ukázať že nemyslíš len na seba ale aj na druhých. To pochopíš len keď sa naozaj zamiluješ alebo dostaneš mozog ktorý ty nemáš.
Sehun: To bolelo
Ja: Realita je sviňa zvykni si.
Luhan: Poďme si pozrieť horror.
Ja: Aký?
Chanyeol: V zajetí démonov 2.
Sehun: Oke.
*********
Po skončení horroru mi doplo že sa bojím a vonku je tma.
Chanyeol: Nezostaneš tu spať?
Ja: Nie........
Chanyeol: Ale vonku už je tma...... Prosím.
Ja: Viem trafiť domov...... A zajtra je škola.
*******
Chanyeol ma išiel odprevadit domov. Rozlúčila som sa s ním a on odišiel. Odomkla som dvere a vošla do vnútra. Išla som rovno do svojej izby. Na posteľ som sa doslova hodila. Išla som si pozrieť instagram. Nič nové. Prezliekla som sa do ryflovych kraťas a tielka. Chcela som ist ešte von.Potom som si vypla mobil. No nie nadlho. Došla my sms z messengeru od Chanyeola.
Chanyeol: Ahoj ^^

Len som nad ním "prekrutila"oči. To my nikdy nedá pokoj?

Ja: Ahoj.

Chanyeol: Mohli by sme ísť zajtra do nákupných centier....... Išla by si?

Ja: Nie.

Chanyeol: Prečo?

Ja: Už musím ísť.....Ahoj.

Vypla som si wi-finu na telefóne aby som nemusela čítať správy typu: Prečo?
O čo mu ide? Prečo sa somnou kamaráti? Ak my niečo spraví prepichnem ho vydličkou XD
Áno som panovačná a veľmi.
Išla som na notebook a pustila som si pesníčku od Bring Me The Horizon Shadow Moses. Moja obľúbená ♡ Dala som naplno hudbu a začala spievať..... No spievať...... Neviem či sa to dá nazvať spevom. Niekto zazvonil na zvonček a ja som išla s veľkým odporom otvoriť. Videla som zadychčaneho Sehuna
Ja: A-ahoj.... Deje sa niečo?
Sehun: Cha-Chanyeol o-on....
Snažil sa nabrať dych.
Ja: Čo sa mu stalo?!
Sehun: On..... on sa pobil....... Poď.
Rýchlo som si obula svoje vansky. Zamkla som dom a začala som utekať smer k Chanymu domu. Sehun sa ma snažil dobehnúť ale moc sa mu to nedarilo. Chanyeol moc ďaleko nebýval. Pľúca som mala v jednom ohni ale stále som utekala. Už som bola pri jeho dome. Vtrhla som do domu a išla som do obývačky. Chanyeol a ostatný tam stály cely vysmiaty. Počkať....... Čiže Chanyeol a Sehun ma oklamali?! Tak ja sa tu o neho strachujem a ony si robia zo mňa prank!
Luhan: Hovoril som že si jej neni voľný.
Ja: TO BOL PRANK!?
Chen: Áno...... Hneváš sa?

Odišla som s toho blbeho domu. Takže ja sa o neho strachujem a ono to bol prank!? Išla som smer domov.
****
Domov som prišla celá premočena lebo pršalo. Stále som na neho nasratá! Ten idiot! Išla som smer moja izba. Keď som bola v izbe namierila som si to do skrine. Odtiaľ som vybrala kraťase a tričko na spanie. Išla som do kupelky kde som sa odlíčila a išla smer sprcha.

Nezamiluj saWhere stories live. Discover now