Troška dobrej hudby k tomu nezaškodí :)
Škola:
Zaujímalo by ma kam zmizol Tae a jeho partia? A tiež aj Chanyeol..... Ráno boli v škole.... A zrazu ako by zmizli. Možno majú dajaku akciu.... Alebo sa niečo stalo? S môjho rozmýšľania ma vyrušila učka.Učka: Mia vieš už odpoveď na moju otázku?
Ja: N-no j-ja....
Učka: Bože na vás sa spoľahnúť je niečo hrozné! Robíš projekt.... S.... hm.... Aha!Ja som dala face wtf. Ona sa len slizky usmiala na mňa. Ta učka ma nemá v láske.
Učka: Min Yoongi robíš s Miou projekt!
Čo? Kedy prišiel Suga!? Pozrela som sa za seba a on sa pozrel na mňa. Zabijala som ho pohľadom.
Ja: Pani učiteľka nemôžem ten sprostý projekt robiť radšej sama!?
Učka: Nie! Čo si to dovoluješ sa somnou takto rozprávať!?
Ja: Tak sorry no.Možno som sa ju snažila nasrať....Možno je to moja vina. Možno je to sprosta stará učiteľka.
Učka: Ostavaš po škole!
Ostatný na mňa pozerali pohľadom ti jebe? Suga sa začal smiať... Nemá niekto nôž? Ho zabijem.
Učka: Aj ty Min Yoongi zostavaš po škole!
Suga: Čože! To prečo!?Ja nemôžem!Aspoň nebudem sama. Neeee len budem s idiotom.... Karma.
Učka: Samozrejme že môžeš som učiteľka! Mám právo ťa nechať po škole!
Ja: *kašeľ* krava *kašeľ*
Učka: Okamžite do riaditelne!Ja a Suga sme opustili triedu. Nejdem do riaditelne... Išli sme na strechu. Bol krásny výhľad.
Ja: Čo maš proti mne stále?
Namiesto toho aby ma počúval si dal do uší sluchatka a dal hudbu nahlas.
Sadla som si ani neviem čo to vlastne bolo. Na lavičku. Wtf ono tu je lavička?
Chanyeol: Hnevaš sa stale?
Ja som sa otočila lebo bol zamnou.
Božeeeee Chanyeol.Ja: Nie... Ako by som mohla? Veď ty si bol môj prvý kamarát.
"Silno" som ho objala. On sa len zasmial. Oproti mne je len o pár centimetrov vyšší.
Chanyeol: Máme akciu. Keďže si nováčik tak to bude veľmi ľahké missia.
Ja: Takže hovoríš.... Že idem s vami?
Chanyeol: Áno.
Suga: Neni ešte pripravená! Nič nevie! Ledva preliazla plot!
Chanyeol: Len jej neveríš! Nechceš aby bola ako my!
Suga: Videl som na vlastné oči že nič s toho čo ja viem alebo čo ja ovládam ona nič nevie.
Chanyeol: Podceňuješ ju.Videla som vrtuľník ako nad nami lietal. Pristál na streche. Videla som tam všetkých chalanov s Chanyeolovho gangu. Nastúpila som do vrtuľníka aj s Chanyeolom.
****
Chanyeol: Tu máš pištoľ a nôž to by ti malo stačiť.Sehun: Ukáž čo vieš.
Okej. Ťažké predomnou bola dajaka tá figúrka na strieľanie. Vidno že tu chalani trénujú dosť často. Začala som strieľať. Nechcem byť egoistka ale celkom mi to išlo.......
Keď mi došli náboje tak som prestala.Luhan: to nebolo zle..... Len robíš chybu. Zle držíš tu zbraň.
Božeeee zajtra pondelok. Sorry za chyby. Ste úžasný. Dúfam že sa vám páčila táto časť? Mala by som písať akčné časti? Alebo skôr veselé? I don't know. Je to na vás 😂 Možno ešte jednu časť dnes zverejnim.
Kawaii~
YOU ARE READING
Nezamiluj sa
FanfictionI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...