Koniec

264 20 3
                                    


Mne sa k tejto časti hodí pesnička od halsey now or never.

O týždeň:
Chanyeol sa správa čudne. Neriešim. Sme na spoločnej misií *Bts a Exo* Musím sa sústrediť. Odomykanie trezora je ťažšie ako som si myslela. Tae: Kurva pohni si!
Ja: Ak ti prekážam tak vypadni
Tae: Nehovor mi čo mám robiť.
Chany: Zabiť sa je málo.

Započuli sme buchot. To nič. Buď v kľude Mia. Nič sa nám nestane.

Jungkook: POLICAJTI!
Ja: Koľko máme času aby sme ich zdržali?
Jungkook: Hodinu možno dve. Je to tu všetko elektrické a na heslo. Takže ak by som ten program heckol *hekol* tak by sa sem dostali aj za 3 hodiny.
Ja: Daj sem ten-

Podal mi notebook a začali sme hekovať. Trvalo na to 15 minút.

RapMon: Podarilo sa?
Ja: Jasne že hej.

Tae ma na rýchlo pobozkal ako odmenu som to mala XD. Chanyeol len prevrátil oči. Čo mu je? Naozaj sa správa čudne. Namjoon a Jin balili prachy do batožín. Ja a Jeon sme sledovali cez notebook policajtov. Tae dával pozor a Hoseok bol v aute.

RapMon: Suga plán na únik máš?
Suga: Máme 2 možnosti. Vlastne 3
RapMon: Počúvam.
Suga: 1. Postrielame ich. Koľko ich je Mia?
Ja: 35.
Suga: To by sa ešte dalo. 2. Kanál....Vyšli by sme asi na 54 ulici kde parkuje Hoseok. Alebo 3 možnosť je zavolať Chena a vrtuľník.
Jin: Dáme plán 1
Ja: Konečne niečo akčné.
Tae: Neboj aj večer bude akčný.

Oblizol si pery a mne naskočila husia koža. Bože dúfam že nie na tvrdo. Lebo ma bolí zadok ešte z minulého týždňa. Dosť nepríjemné.

Chany: Vy ste nechutný.
Jimin: A toto počúvam každý deň.
Chany: Nezávidím.
Tae: Dobre späť do akcie. Máte pištole? Nože? Granáty? Náboje?
Všetci: Áno.
Ja: Ľudia máme problém! 
Jin: Čo?
Ja: Pridal sa aj Wonho
Jimin: Lepšie načasovanie si nemohol vybrať ten idiot.
Ja: Tak idem mu nakopať zadok.
Tae: Skludni sa. Chcem ťa ešte živú.
Ja: C
Tae: Ja ti dám také C............. Aj D aj E.
Ja: Pfff diskriminácia! Sexizmus! To nie je fér.

Trezor sa otvoril ale stál tam len Wonho. Samozrejme ja som sa hneď vrhla na neho. Férový súboj len päste.

Ja: Vieš o tom že si nám chýbal? Len sme čakali na teba.

Povedala som posmešne a on sa ešte viac nasral a snažil sa mi vrazit. Jeho údery boli plné hnevu. Nečakane.

Wonho: Zabijem ťa ako tvoju matku a otca!

To som si uvedomila čo povedal a ja som sa ako by zasekla a on do mňa udieral. Zhodil ma na zem a ja som sa snažila brániť. Mlatil ma do brucha alebo mi vrazil do nosa. Mala som pocit že prídem o celé telo. Každý sa tu mlatil. Buď s policajtmi alebo Wonhovymi kamošmi.

Ja: Tae!

Zakričala som. Toho typka zastrelil a utekal ku mne. Wonhovi takú prijebal do hlavy že sa zjebal zo mňa na Taehyunga som sa pozrela pohľadom ďakujem. Tae išiel zatiaľ tašky odniesť nášmu šoférovi. A to je J-hope. Pokračovala som. Postavila som sa zo zeme a aj Wonho sa postavil. Vyzerá že ak mu dám ešte pár úderov je mŕtvy. Snažila som sa mu vraziť ale nešlo mi to. Chytil ma za krk a začal ma škrťiť. Pomaly som strácala nádej že ho zabijem. Ale niekto mu jebol do hlavy a on ma pustil. Keď som vedela normálne dýchať tak som videla že Chanyeol s ním bojuje. Wonho vytiahol z poza opasku pištoľ a strelil ho. Ja som len padla na kolená so slzami v očiach. On....  On ho zabil. Nastal výbuch pri stene. Hoseok vrazil do steny s autom. Suga to namieril na Wonhovu hlavu a strelil ho 5 krát. Jimin a ja sme zobrali Chanyho telo do auta a odišli sme.

Tae tam zostal aj ostatný. Tu pôjdu vrtuľníkom. Snažila som mu tu ranu v bruchu pritlačiť aby nevykrvacal.

Chany: Mám jednu vec čo ti m-musím po-vedať.
Ja: O čo ide?

Plakala som. Mala som pocit ze toto je náš posledný rozhovor.

Chany: Sta-stale....ťa...Milujem. A mam posledné prianie.
Ja: Aké?

Zotrel mi pomaly slzu. Neviem kde zobral tu silu ale pobozkal ma. Chvíľu som spolupracovala ale potom si mi ľahol naspäť na stehna. On ma celý čas miloval.

Chany: Vždy ťa budem m-milovat.

Zavrel oči.... Začala som revat a hucat.

Ja: Nie! Chanyeol! Prosím~! 

Bolo mi jasné že je koniec. Všetky spoločne spomienky som si premietala v hlave. Od nášho prvého stretnutia až do teraz. Celý čas ma miloval a ja ho brala ako kamaráta.
Prečo mi až teraz doplo že ho tiež milujem. Niekedy musíš niekoho stratiť aby si vedel o koho si prišiel. Ja som prišla o úžasného človeka.
Pamätám si začiatok. Nechcela som sa s ním kamaratit. Ale zmenila som názor. Prečo som to nemohla byť práve ja? Milujem ťa a vždy budem Park Chanyeol.

Dúfam že sa vám páčila posledná časť. Ja keď som si ten song pustila a písala som ako Chany umiera plakala som. Mala som pocit ako keby to bolo naozaj :'( 
Neprestanem písať knihy :) Začala som písať knihu s názvom Twins. Je to o NCT- Taeyong
A Bts-ko celé.

Nezamiluj saWhere stories live. Discover now