Ja: Tae ja s tebou spať nebudem!
V: Ja budem spať na zemi.
Ja: Nie to zas ne.
****
Ležim v Taehyungovej posteli. Je tu tma a ja nie som unavená. Tae leží na zemi a je mi ho veľmi ľúto.Ja: Tae? Neni ta zem tvrdá?
V: Nie.
Ja: A neni tá zem studená?
V: Nie.
Ja: A neni tá ze-
V: Áno je tvrdá a ani je studená!Ľahol si ku mne a ja som akoby skamenela. Jeho ruku mi omotal okolo pása.
Ja: Moc si nedovoluj.
V: Nič si nedovolujemTeraz si myslí že keď sa bude hrať na debila mu to zožeriem hej? Nechám to už tak.
*****
Otvorila som oči a vidím pred sebou Sugu.
Ja: Eh? Deje sa niečo?
Suga: Dobre ráno. Hej deje. Výcvik
Ja: Ehhhh~ mne sa nechce.
Suga: Vstavaj.
V: Ešte chvíľu Suga.
Suga: Ale ak do 10 minút nepridete tak si ma neželajte! Je vám to jasné!?
Ja: Áno Mr.Suga
Suga: Si odpustiOdišiel a ja som vyplazila jazyk. Tae sa začal smiať a ja s nim.
Ja: Suga je vždy taký...... Hnusny?
V: Len niekedy. Myslí si že to nezvládneš. Ale ja vidim v tebe niečo. Veľký talent. Viem že to zvladneš.
Ja: Ďakujem za podporu.Dvere sa rozrazili a v nich stál Jimin s úsmevom. Prišiel k posteli a ďalej mal ten jeho krásny úsmev.
Jimin: Pod ideme trénovať
Ja: Achhhhhh fajn.Postavila som sa s pohodlnej postele a išla smer za Jiminom. Po ceste mi padali gate. Mala som Taehyungove pyžamo. Tričko mi bolo veľké a gate to isté. Gate mi padali a tričko na mne vyselo.
Jimin: Pohni
Ja: Tak sorry že mi padajú gate.Otočil sa na mňa a začal sa smiať ako debil.
Ja: Nesmej sa! Ja za to nemôžem že mi je Taehyungove pyžamo veľké!
V: A ja za to nemôžem že si skoro anorektička.
Ja: To neni pravda!
V: Hej jasné!
Ja: Odchdzam domov!
V: Keď chceš byť mrtva.
Ja: Mne je jedno čí zomrem alebo budem žiť!****
Ja: Daj mi pokoj!
V: Nie nedám! Je to moje miesto uhni!
Ja: Ale ja som si sem sadla ako prvá!
V: Vypa-
Jin: Taehyung! Prestaň už!
V: Ale ona -
Jin: Drž hubu!Tae odišiel do svojej izby a ja som sa usmiala ako víťaz. Jeeeej dostala som oscara. Ďakujem ja viem som úžasná.
Ja: Ďakujem Jin.
Jin: Niekedy sú naozaj ako male deti.
Ja: Ty mi pripadaš ako mama a RapMonster ako otec.
Jin: No niekedy sa naozaj cítim ako ich mama.****
Prechádzam sa s Taehyungom po nočnom parku. Niečo mi chce povedať. Ale čo? Niečo s Tokyo Ghoul? Ale niečo s Andym? Áno milujem Andyho Biersacka. Je hrozne cute. Môj hard rockový princ ♡V: Neviem ako ti to mám povedať.
Ach som v realite.
Ja: Tae kľudne mi to povedz ja ťa za to nezabijem
Možno.... jedine keď to bude urážka na metal.
V: Ide o to.... Ach že.... Milujem ťa!
Prisal sa mi na pery a ja som zostala v šoku.
Ahoj ľudia. Viem asi je skoro na to aby Mia a Tae spolu chodili ale..... Ale ja nwm trocha som to asi urýchlila. Prepáčte za chyby. Je mi už troška lepšie s tým mojím broken heart. Ďakujem za povzbudenie mám vás rada :)))
YOU ARE READING
Nezamiluj sa
FanfictionI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...